• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آخرین اخبار از درون کمپ لیبرتی

  • کد خبر : 834
  • 05 ژانویه 2015 - 7:09

 

آخرین اخبار از درون کمپ لیبرتی

لیبرتی الان به یک سنگر تبدیل شده است و نیروهای سازمان نسبت به یکدیگر در یک بی اعتمادی عجیب و غریب به سر می برند.

 تحلیل رفتار رسانه های گروهک تروریستی منافقین نشان می دهد که بخش عمده ای از فعالیت های ایشان به موضوعات تبلیغاتی اختصاص دارد.

بخش عمده ای از مطالب منتشر شده از سوی جداشده های منافقین نیز به این رویه اشاره می کند که سازمان برای تزریق امید واهی به اعضای حاضر در کمپ هایی همچون لیبرتی و آلبانی فعالیت های تبلیغاتی اش را سامان می دهد.

Iraqis open a new camp for Iranian opposition groups

در یکی از آخرین مطالب جداشده ها در خصوص تبلیغات سازمان اخیر سازمان آمده است:

در چند روز اخیر اخباری مبنی بر تبرئه گروهک تروریستی رجوی از خیانت های چندین ساله و بند وبست ها مالی و پولشوئی های آن از دادگاه های فرانسه پخش می شود. اصل موضوع و آنچه پنهان مانده است گویا حکم مریم قجر می باشد که وی در یک منجلابی افتاده صد بار بدتر از منجلاب عراق ظاهرا زمانی که پول های نقد و جاسازی شده را از اتاق خواب مریم پیدا کردند، وکلای رند سازمان برای اینکه ضربه را پخش کنند که بار سنگین پرونده فقط بر دوش مریم قجر نیفتد ۱۶ نفر دیگر را ساکن آن مجموعه معرفی می کنند تا بتوانند بعدا این جرم را تقسیم کنند و محکومیت آن را تضعیف کنند حال دادگاه فرانسه با تحقیقات بعمل آورده این ۱۶ نفر را مبرا و تبرئه کرده که مریم عضدانلو جزء این تبرئه شدگان نمی باشد یعنی جرم بطور کامل بعهده مریم قجر گذاشته شده است.
طبق معمول گروهک رجوی با عوامفریبی و انحراف اذهان بدنبال سو استفاده تبلیغاتی از یکی دیگر از بند و بست هایش می باشد که در قدم اول تنها استفاده و کاربرد آن برای روحیه دادن به نیروهای سرخورده و بی پناه کمپ لیبرتی که از اخبار دنیا بی خبرند…”

در این راستا آنچه مد نظر است اوضاع واقعی در کمپ لیبرتی است،در خصوص وضعیت عمومی کمپ لیبرتی می توان اذعان کرد که همه اعضای حاضر منتظر رفتن به خارج عراق هستند و افراد هیچ کاری در داخل کمپ ندارند و مدیران داخلی لیبرتی تلاش می کنند که روزها با درختکاری و ساختن سنگر نیروها را سرگرم کنند و بعد از ظهر ها هم با نشست های تکراری وقت افراد را پر کنند.

Kamp Liberti (1)

کمپ لیبرتی الان به یک سنگر تبدیل شده است و نیروهای سازمان نسبت به یکدیگر در یک بی اعتمادی عجیب و غریب به سر می برند.

این دُور باطل قابل تامل در لیبرتی موجب شده است که هر از چندگاهی افراد معترض از سوی اعضای ارشد سازمان به قتل برسند و به بهانه قتل آنها نیز مظلوم نمایی هایی بی حاصل از سوی سازمان به بهانه های عدم وجود کمک های پزشکی و نبود سوخت و … شنیده شود.

موج براه افتاد بر علیه منافقین در فضای بین الملل قطعا به زودی دادگاهی فراگیر را برای اعضای سازمان و مدیران آن به راه خواهد انداخت تا به سزای عادلانه اعمال تروریستی شان در سالهای اخیر برسند.

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=834

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی