• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

درباره فراق

  • 9:44
  • 28 دسامبر 2014

جهان امروزی را پدیده شومی به نام تروریسم در برگرفته که از مهمترین عوامل شکل گیری آن استفاده ابزاری قدرت های سلطه گر و استکباری از تروریست ها می باشد.
تروریسم نوعی استفاده از خشونت و یا تهدید به استفاده از خشونت برای رسیدن به اهداف خاص ایدئولوژیکی است که توسط افراد مغزشوئی شده در قالب گروه های تروریستی انجام می گیرد. فرقه تروریستی رجوی یکی از این گروه ها است که با حمایت قدرت های سلطه گر جهان، ترور را سرمشق فعالیت های خود قرار داده و ۱۲ هزار نفر از ملت ایران را به اعتراف خود به شهادت رسانده است. سران فرقه رجوی به اعضای خود خیانت، خشونت و ترور را آموزش دادند تا بتوانند با ایدئولوژی غیرعقلایی و عقاید افراطی، خود را از بی هویتی و سرخوردگی نجات دهند.
خانواده، بنیادی ترین نهاد جامعه نیز در این فرقه جنایتکار به عنوان دشمن اصلی به اعضا معرفی می شود تا هیچ عنصر معنوی نتواند در مقابل عقاید التقاطی آنها مانعی ایجاد نماید.
پایگاه خبری-تحلیلی فراق، صدای این خانواده ها است که سالهاست به امید دیدار با عزیزانشان نشسته اند.
فراق با افشاگری از سیمای پلید جریان نفاق از بی گناهی پدران، مادران و خانواده های اسیران سخن می گوید.
فراق از اسیران جدا شده از فرقه رجوی می گوید که اسنادی زنده از جنایات های این فرقه تروریستی هستند. هدف نهایی فراق فروپاشی این فرقه ضاله و رسیدن اسیران دربند آن به خانواده های خود است. در این راستا دست دوستی به سوی تمام وجدان های بیدار بشری و افراد آگاه از جنایت های فرقه رجوی دراز شده و از نظرهای ارزشمند آنها استقبال می شود.

پایگاه خبری – تحلیلی فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=473