• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

ماهی‌گیری سرکرده نیمه‌جان فرقه رجوی در بستر خشک زاینده‌رود / مصادیق آزادی در زندان «اشرف»

  • کد خبر : 32226
  • 30 نوامبر 2021 - 12:30

در روزهایی که کشاورزان استان اصفهان به دنبال حل مسئله آب کشاورزی خود از دولت هستند موضوعاتی پیش آمده که حائز اهمیت هستند.

به گزارش فراق، اگر بخاطر داشته باشید در ابتدا تجمع کشاورزان در بستر خشک زاینده‌رود مسالمت آمیز بود اما برخی عناصر فرصت طلب و نان به قیمت روز خور تلاش کردند که از آب گل آلود ماهی بگیرند.

همگان شاهد بودند که کشاورزان عزیز چگونه به شکل مسالمت آمیز تجمع کرده و خواسته به حق خود را مطرح کردند، ولی در ادامه ورود برخی عناصر سودجو و معاند باعث شد که این جو مسالمت آمیز به اغتشاش و درگیری کشیده شود.

در این بین هم شاهد بودیم فرقه رجوی همچون همیشه وارد صحنه شد و تلاش کرد که بخش قابل توجهی از این اغتشاشات را به گردن بگیرد و مدعی شود که به دستور آنان این مسائل پیش می رود.

در حالی که موضوع اصلا این گونه نبوده و نیست، بلکه صورت مساله همان است که در مطبوعات و رسانه های ملی منعکس گردید، هیچ بزرگ نمایی و یا بالعکس کوچک نمایی هم در کار نبود، ولی رسانه های معاند با تلاش حداکثری خود خواستند که این حرکت صرفا اقتصادی را تبدیل به مسئله سیاسی و ضد حکومتی نمایند.

در این ماجرا شاهد بودیم که سرکرده نیمه جان فرقه رجوی (مسعود رجوی) همانند دفعات قبل به میدان آمد و شروع به تشویق و تحریک مردم کرد و از تیم های به اصطلاح شورشی خود خواست که به اغتشاش ادامه داده و برای آب و آزادی فعالیت نمایند.

حالا من به شما قدری از آزادی در فرقه رجوی بگویم تا مفهوم آن را در نگاه این تروریست ها بدانید:

–  اینترنت در تشکیلات رجوی وجود ندارد

–  ارتباط با خانواده در تشکیلات مخوف رجوی وجود ندارد

–  آزادی های فردی در تشکیلات رجوی وجود ندارد

–  اختیار و تصمیم گیری در مسائل فردی وجود ندارد

–  گردش و تفریح به شکل تکی وجود ندارد

–  چیزی به اسم خانواده وجود ندارد

و انبوهی محدودیت های فردی و اجتماعی دیگری که رجوی همه آنان را وضع کرده است تا نیروهای تحت نفوذش را به هر ترتیبی در کنترل خود نگه دارد.

یک دیدگاه هم وجود دارد که می گوید در روزهایی که مذاکرات برجامی در حال انجام است این جریانات بی ریشه تلاش دارند که از آب گِل آلود ماهی گرفته و روی نتایج مذاکرات ایران و آمریکا تاثیر منفی گذاشته و آن را به شکست بکشانند.

در این میان کسانی که به حرف توطئه گران گوش دهند و وارد دامی که آنان پهن کردند شود قطعا خسارت خواهند دید، این یک تجربه چندین ساله بوده و لازم است که همه هوشیار باشند و اجازه ندهند که دشمنان این مرز و بوم به اهداف پلید و شوم خود برسند.

یادداشت از: سهیلا ادیب‌زاده – فراق

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32226