• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

وقتی «خوکچه یخی» علیه خانم هشترودی، دست به قلم شد

  • کد خبر : 24262
  • 28 ژانویه 2020 - 9:55

فرقه بدنام و هرزه رجوی در جدیدترین دور از شارلاتانیسم خود برعلیه شخصیت های سیاسی که حاضر نیستند سیاست های ضد میهنی و مردمی آنها را در پیش بردن خط سرسپردگی به ایادی استعمار و نوکران منطقه ای اش و زمینه سازی برای ایجاد تحریم های ظالمانه هر چه بیشتر بر علیه مردم ایران و فراهم نمودن جنگ تجاوزکارانه را تایید و با آنها همراهی کنند اقدام به انشار مطلبی از جانب «پرویز خزایی» از جیره خواران بی مصرف خود در کشورهای اسکاندیناوی نموده است.

این مهره بی خاصیت در مطلبی تحت عنوان «سونات شارلاتان و ارکستر نوازندگان …» به یاوه گویی برضد موضع گیری خانم فریبا هشترودی عضو سابق شورای دست نشانده رجوی  که درخصوص سردار قاسم سلیمانی و افشای روابط رجوی با اداره امنیت عراق  موضع گیری کرده بود پرداخته است.

من به اعتبار فردی که بنا به مسؤولیتی که در بخش روابط خارجی فرقه در بغداد داشتم و در عمده جلسات اعضای شورا در بهارستان مسؤولیت آماده سازی سالن را داشتم لازم دیدم بر حسب وظیفه انسانی، بیان واقعیت ها و نه در دفاع از خانم فریبا هشترودی که خودشان دراین زمینه قلم توانایی داشته و نیاز به قلم فرسایی من ندارند  نکاتی را بنویسم.

بر اساس دیده و شنیده هایم در طی سالیانی که خانم هشترودی در شورا عضویت داشت و گاها برای انعکاس فعالیت های اعضا و به خصوص زنان به پادگان اشرف  در رفت و آمد بود و انصافا مقالات زیادی هم در خصوص انعکاس وضعیت فرقه و دفاع از مواضع آنها نوشت همیشه از اعضای برجسته شورا محسوب می شد و مسعود رجوی بارها در جلسات خصوصی و حتی عمومی از توانمندی ها و نقش بی بدیل ایشان در همراهی مجاهدین سخن می گفت  و به لحاظ جایگاه و تاثیرگذاری به هیچ وجه با عناصری همانند خزایی قابل قیاس نبود.

مسعود رجوی بارها درنشست های داخلی از خزایی و دیگر دوستانش به عنوان مواجب بگیران بی مصرف یاد می کرد و برای هرکدام اسم خاصی گذاشته بود. اسم خزایی هم «خوکچه یخی» بود و تاکید می کرد که وی و دوستانشان تپاله هم بلحاظ سیاسی بارشان نیست. (باعرض معذرت) بر عکس از خانم هشترودی و نقش پدرشان و بنیاد هشترودی با آب و تاب و احترام یاد می کرد.

آن روزها خصلت دوگانه  و غیرصادقانه رجوی ایجاب می کرد که خزایی را خوکچه معرفی و از خانم هشترودی تعریف و تمجید کند ولی بعد از جدایی خانم هشترودی از شورا که در اعتراض به مناسبات ضد دمکراتیک شورا و کیش شخصیت رجوی ناشی می شد به یکباره خانم هشترودی مورد غضب ایشان قرار گرفت و کار به جایی رسید که از خوکچه یخی بخواهد بر علیه ایشان قلم فرسایی کند.

البته موضع گیری رجوی با استفاده از این جیره خواران تاریخ مصرف گذشته فقط معطوف به خانم هشترودی نیست و تمامی جریانات سیاسی، احزاب و شخصیت های مخالف جمهوری اسلامی که ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا را محکوم کرده اند را هم دربر می گیرد.

فرقه رجوی در جریان ترور سردار سلیمانی در خارج کشور در انزوای بی سابقه ای قرار گرفت و هیچ جریانی حاضر نشد ترور ایشان توسط آمریکا را تایید و یا مراسم جشن و شادمانی برگزار کند و برعکس همه سردار سلیمانی را به خاطر نقش بزرگی که در متلاشی کردن تروریست های داعش در منطقه ایفا کرد ستودند و ترور ایشان را صرف نظر از موضع مخالفشان نسبت به جمهوری اسلامی محکوم کردند.

فرقه رجوی در تلاش برای کم رنگ کردن این انزوای بی سابقه در اوج استیصال اقدام به فحاشی به جامعه ایرانیان خارج کشور نمود ولی واقعیت این است که جامعه ایرانیان خارج کشور و بخش بزرگی از ایرانیان شرافتمند در آنجا حاضر نیستند همانند فرقه رجوی برای اینکه توسط رهبران آمریکا و اسرائیل وکشورهای مرتجع منطقه به بازی گرفته شوند اصول و شرافت خود را زیر پا بگذارند .

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=24262