• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

فرا رسیدن سال‌روز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) را تسلیت عرض می‌نماییم

  • کد خبر : 31521
  • 13 سپتامبر 2023 - 15:23

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت (ص) و ارادتمندان اهل ‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.

به گزارش فراق، حضرت محمّد مصطفی (صلى الله علیه وآله)‏ پیام آور نور و رستگاری، سرچشمه روشن حیات و سفیر هدایت بود و کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام دومین اختر تابناک امامت و ولایت که با صبوری بی نظیر خود عطر ایمان را منتشر کرد و همچون بازویی پرتوان در کنار پدر بزرگوارشان و نیز در دوران زمامداری از کیان اسلام و مسلمین دفاع کرد.

پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) نسبت به خیانت ها، کارشکنی ها و نقشه های خطرناک منافقین، که همیشه در میان جامعه اسلامی وجود دارند، به صورت جدّی در امّت خود و جامعه اسلامی احساس خطر می کردند و نسبت به آنها هشدار می دادند.

 آن حضرت در حدیثی، مسلمانان را به اهمیت و بزرگی خطر آنان چنین توجه می دهند: من نسبت به امّت خود، از مؤمن و مشرک نگرانی ندارم؛ چراکه مؤمن را خداوند به وسیله ایمانش از ضرر رسانیدن به امّت منع می کند و مشرک را به وسیله شرکش به خواری می کشاند زیرا چهره و دشمنی اش میان همه شناخته شده است ولی بر شما از منافقی هراس دارم که خوش زبان و آگاه به سخن گفتن است، آنچه را شما نیک می شمارید بر زبان جاری می کند و آنچه را شما زشت می دانید عمل می کند. (مستدرک سفینهالبحار، ۱۴۱۹، ج ۱۰، ص ۱۳۰)

پایگاه خبری-تحلیلی فراق فرا رسیدن رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و همراهان همیشگی فراق تسلیت عرض می نماید. امیدوارم در سایه لطف و توجهات پیامبر اعظم(ص) و امام رئوف، امام حسن مجتبی(ع) در مبارزه با جریان شوم نفاق و تحقق آرزوی خانواده های چشم انتظار گام های ارزشمندی برداریم.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31521