• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

همسر سوم « بزرگترین حامی فرقه رجوی» افشا کرد: «رودی جولیانی» از روابط مسعود رجوی با زنان الگوبرداری کرده است

  • کد خبر : 18375
  • 17 نوامبر 2018 - 12:06

همسر سوم بزرگترین حامی فرقه رجوی گفت: رودی جولیانی دو عادت بسیار پرهزینه به عنوان سیگار و زنان  دارد.

به گزارش فراق، براساس دادخواست طلاقی که همسر سوم جولیانی در دادگاهی در منهتن ارائه کرده است، وکیل شخصی رئیس جمهور ایالات متحده طی شش ماه گذشته، ۲۸۶٫۵۳۶ دلار برای زنی که از ابتدای امسال با او رابطه نامشروع داشته هزینه کرده است. خبر رابطه نامشروع رودی جولیانی با یک زن متاهل به نام ماریا رزا رایان ابتدای سال میلادی جاری برای این دو رسوایی بزرگی به بار آورده بود و منجر به درخواست طلاق همسر جولیانی شد.

هابیلیان نوشت: به گفته همسر این حامی فرقه تروریستی رجوی، جولیانی طی شش ماه اخیر همچنین ۴۴۷٫۹۳۸ دلار برای «لذت‌های شخصی»، ۱۶۵٫۱۶۵ دلار برای سفر، ۱۲٫۰۱۲ دلار برای سیگار و ۷٫۱۳۱ دلار برای خرید خودکار هزینه کرده است.

بر اساس گزارشی از شبکه ان‌بی‌سی، جولیانی در پاسخ به منبع درآمدی این هزینه‌ها، به درآمدش از کاخ سفید اشاره کرده است اما بلافاصله وکیل همسرش به او یادآوری کرده طبق توافقی که با رئیس جمهور ایالات متحده داشته، وکالت دونالد ترامپ را به صورت رایگان به عهده گرفته است.

به نظر می‌رسد جولیانی که سابقه‌ای طولانی در همنشینی با اعضای فرقه تروریستی منافقین دارد، از روابط مسعود رجوی با زنان این فرقه الگوبرداری کرده است. از سویی دیگر درآمدهای هنگفتی که وی برای شرکت در جلسات و همایش‌های این گروه تروریستی در فرانسه و آمریکا و لابی‌گری به سود آن‌ها دریافت می‌کند، توجیه مناسبی برای هزینه‌های سنگین هوسرانی‌های وی به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18375