منافقین یک مشت تروریست فاقد هرگونه مبنای ذهنی و اعتقادی هستند
حضرت مهدی(عج) منتقم تمام خونهای بهناحق ریختهشده در عالم / منافقین در لباس مسلمانان با امام حسین(ع) جنگیدند
پاریس خرمهره منافقین را دادگاهی کرد
وقتی ماستی ریخت ولی جهان به کام کاسهلیسان نجاستخوار نگشت / سرکرده منافقین چطور به عراقیها خیانت کرد؟
مریم قجر عضدانلو، میمون یزید
نقش منافقین در واقعه کربلا
احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
قضاوت اینکه کدام یک از حالت های فوق درست است با خواننده، اما به تجربه باید گفت که رجوی های پلید مثل آب خوردن دروغ می گویند چرا که حقیقت را همیشه به زیان و ضرر خود می بینند و رابطه آنها با حقیقت مثل جن و بسم الله است.
این مصاحبه در حالی منتشر شدهاست که روزنامه سعودی الشرق الاوسط در آن به سابقه طولانی گروهک منافقین در ترور مردم و مقامات ایران، جنگیدن کنار رژیم بعث بر ضد ایرانیان و قرار گرفتن نام این گروه در لیست گروههای حامی تروریسم در نقاط مختلف جهان اشارهای نکردهاست./
اخیرا، این فرقه ی ننگین آرام وقرار ندارد که ثابت کند که ایران عامل حملات ۱۱سپتامبر ۲۰۰۱ بوده وباید که بیشتر تحریم شود واگر دست داد، مورد حمله ی نظامی قرار گیرد!!
محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، شانزدهم آوریل ۲۰۱۶:… در بحث استراتژیک می گفتند: اگر ما با ارتش امریکا مواجه باشیم در خط موازی با آنها تا جائی پیش می رویم که به درگیری و کنتاکت کشیده نشود. اما اگر با دولت و ارتش عراق مواجه شویم تا آخرش با آنها پیش می رویم که سنگین ترین بهای سیاسی ممکن را از خواهیم گرفت. این استراتژی سازمان مجاهدین است که بارها در بین لایه ها ی مختلف این بحث را کردند و
داداش عزیزم مصطفی جان، تنها امیدی که برای زندگی کردن دارم داشتن تو و چشمان قشنگت وعطشهای خشمگینت در هنگام عصبانیت بود , تنها کسی که میشناختم در هنگام عصبانیت لبخند بزند ودر هنگام شادیها هم بخندد تو هستی وتنها چیزی که برایم مانده خاطرات شیرینت است.
همه جهانیان بدانند ما خانواده ها، عزیزان جدا شده ی خود را تنها نخواهیم گذاشت و بزودی خوار و خفت رجوی را همه دنیا به چشم خواهند دید.
در ماجرای خروج از لیستهای تروریستی، فرقۀ رجوی در هر مرحله از اقدامات قضایی آن از بررسی و پرونده خوانی تا تشکیل دادگاه و صدور حکم و تجدید نظر وو… ماهها روی آن تبلیغ و جنجال پیروزی پیروزی به راه می انداخت و وقتی ما در اشرف بودیم در هر مرحله از این پیروزیها اعلام «اشرف گردی» می کردند که طی آن باید سوار ماشینها شده و بوق زنان به شعار دادن و کف و صوت و بزن و برقص می پرداختیم که دیگر تروریست نیستیم و ما پیروز شدیم!! و در هر بار این شوها عراقیها با تعجب نگاه می کردند و در تلفنهایی که به فرمودۀ مسئولین به عراقیها می کردند که موضوع را بگویند می پرسیدند: پس شما چند بار از لیست تروریستی در می آیید؟ همین یک ماه پیش بود که شما جشن پیروزی خروج از لیست تروریستی گرفتید؟ می گفتیم آن فقط مرحلۀ تشکیل پرونده بود!!! یا آن فقط تشکیل دادگاه بود وو…!!! بعضی عراقی ها هم از آنجا که ملت عراق آمریکا را دشمن جنایتکار و اشغالگر کشورشان می دانستند می گفتند: ما نمی فهمیم شما چرا خوشحالید که آمریکا دیگر از شما خوشش می آید و شما را تروریست نمی داند؟!!
چرا که این خواست رهبری فرقه است که واسطه و قیم قرار گرفته و همچنان به استثمار انسان و بهره برداری از جان و مال و ناموس اعضای خود که سالهاست همه چیز آنها را غارت کرده است ادامه بدهد.
نامه خانم حمیده عرب درکی
به نخست وزیر عراق و
کمیساریای عالى پناهندگان سازمان ملل
خدیجه (رقیه) خدایی، سراب، آذربایجان شرقی، هشتم آوریل ۲۰۱۶:… نمیدانم کدام سلوک و مذهبی میخواهد و میتواند یک انسان چنین خوش بین و رئوف را تغییر دهد کدام منطق قبول میکند که مادری سی سال از دیدار فرزندش محروم باشد و این چه باری از زندگی، و مشکلات زمین بر میدارد و منفعت چنین کاری کجاست!؟-حتی صدایش را نشنود شماره منزل و همراهم را برایت میفرستم و همیشه گوش بزنگ شنیدن صدای مهربانت هستم.مهر مادر …
خطاب به مسئولین حقوق بشر باسلام اینجانب علیرضا بهشتی هستم ، شانزده سال به امید دیدارپدرم مرتضی بهشتی شب راصبح وصبح راشب کرده و تمام دفترهای مشقم راازدوران کودکیم برای پدرم نگه داشته ام! پدرم و عمویم به نامهای مرتضی و مصطفی بهشتی درسال۱۳۸۰ در کشور ترکیه به دام صیادان رجوی گرفتار شدند . من […]
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]