• امروز : دوشنبه - ۸ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Monday - 29 June - 2026

نامه محمد بهشتی به مصطفی بهشتی؛ اسیر در لیبرتی

  • کد خبر : 5361
  • 25 فروردین 1395 - 8:38

نامه محمد بهشتی به مصطفی بهشتی؛ اسیر در لیبرتی

Beheshti Mohammad 1

داداش عزیزم مصطفی جان، تنها امیدی که برای زندگی کردن دارم داشتن تو و چشمان قشنگت وعطشهای خشمگینت در هنگام عصبانیت بود , تنها کسی که میشناختم در هنگام عصبانیت لبخند بزند ودر هنگام شادیها هم بخندد تو هستی وتنها چیزی که برایم مانده خاطرات شیرینت است. پس داداش عزیزم برگرد و این قلبهای مجروح و غم گرفته را به روشنایی تبدیل کن وسردی خانه را به گرمی، برگرد و چشمان از دست رفته مادر را که شب و روز برای نبودنت و ندیدنت اشک میریزد بازگردان ، برگرد تا قلب تاریک پدر به روشنایی تبدیل شود و خوابهای آسوده را به آن باز گردان ،  برگرد و خواهرانت و تنها برادرت را از سیاهی در بیاور و به آنها امید زندگی کردن را بده , برگرد و لبان بچه ها را به ” عمو و دایی گفتن ” عادت بده , مصطفی جان بیا و خانه را از این آشفتگی نجات بده، بیا تا همه دلتنگی ها از بین برود .

داداش عزیزم :

اگرم بهانه ای هست برای زندگانی………..

گل من قسم به مویت تویی آن بهانهء من  

                                                       
 درد دل داداش کوچیکت محمد

منبع: انجمن نجات

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5361

نوشته های مشابه

07تیر
پاریس خرمهره‌ منافقین را دادگاهی کرد
اقدام شایسته پلیس فرانسه به دنبال تلاش منافقین برای ایجاد ناامنی در این کشور

پاریس خرمهره‌ منافقین را دادگاهی کرد

01تیر
احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
به دنبال مشکلات غیرقابل تحمل تروریست‌های سابقه‌دار برای فرانسه قوت گرفت

احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران