روشنگری در رابطه کشتار ۱۹ فروردین توضیح استراتژیک مسعود رجوی در این رابطه ( قسمت اول)
امریکائی ها مجدد به سران سازمان مجاهدین مطرح کردند که عراقی ها به جد آمده اند برای درگیری ، بهتر است شما کوتاه بیاید، این مسله کنار بیاید اما مجاهدین قبول کردند .
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5366
- ارسال توسط : feraghnews.ir
امروز ۲۱ فرودین ماه هست که مصادف با سالگرد ۱۹ فروردین ماه که چهار سال قبل ۳۶ تن از بهترین دوستان ما کشته شدند و جان خودشان را از دست دادند . تعداد زیادی هم مجروح شدند ، تعدادی از مجروحین هم بعدا فوت کردند که به این ۳۶ نفر اضافه شد. همانطور هم که قبلا در این رابطه بیانیه دادیم و اطلاعیه صادر کردیم این کشتار را قبل از هر چیزی محکوم کردیم .از جانب هرکسی که بخواهد باشد، دولت عراق ،پلیس عراق یا ارتش از هر جانبی باشد ما این را شدیدا محکوم کردیم و محکوم هست . چرا؟ چون که افراد بی سلاح و بدون دفاع بودند را به گلوله بستن . هر چند که مصبب اصلی تمامی این کشتار ها سازمان مجاهدین و شخص مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو هستند. یک بار دیگر ما کشتار این دوستان عزیزمان که در ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ که توسط ارتش عراق کشته شدند را محکوم می کنیم . چون که به هیچ وجه قابل توجیح نیست که افراد بی سلاح و بی دفاع رابا گلوله بخواهند آرام کنند. این افراد دست خالی بودند خودشان هم دیدند . متاسفانه رهبران سازمان آنها را گول زدند و انها را فرستادند به جلو که در ادامه بحث ها بیشتر این را باز می کنم .
































