احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
مگر ما جداشدگان چه حرفی برای مردم کوچه و خیابانهای پاریس و دیگر نقاط جهان داریم که این چنین برای فرقه رجوی مشکل ساز شدهایم. آری من و ما قسم خورده ایم که تا نابودی رجوی و فرقه کثیفش ثانیه ای آرام ننشینیم و تا به آخر یعنی تا نابودی نام و رسم و مرام رجوی ساکت ننشینیم و مریم قجر را هم همانند مسعود خائن به گور بفرستیم انشاالله
دکتر سنا برق زاهدی ، سیمای دیگری از باند رجوی است که باحضور در یک مصاحبه با تلویزیون ” اورینت نت ” ماموریت ماله کشی برچهره ی جنگ طلبان واقعی جهان ومنطقه را بعهده گرفته است!
اطلاع حاصل کردیم که بعد از پایان برپایی تجمع جدا شدگان سازمان منافقین در پاریس در حمایت از دادگاه محاکمۀ مهدی ابریشمچی روز پنجشنبه ۷ ماه می مزدوران و چاقوکشان رجوی دوست عزیزمان آقای منصور نظری را در حال بازگشت از محل تجمع و عزیمت به شهر محل اقامتش در فرانسه مورد ضرب و شتم قرار داده و او را از ناحیۀ گلو زخمی کرده اند.
قبل از انقلاب ۵۷ در یکی از خیابانهای تهران نو ازدحام جمعیتی را دیدم ، روی حس کنجکاوی جلو رفتم و بدن تکه پاره شده ی ماموری را با وحشتی وصف ناپذیر دیدم. سوال کردم که چه اتفاقی افتاده؟ آنجا بود که نام مجاهدین خلق را مردم به زبان میاوردند. البته این گروه تروریستی را نمی شناختم و با خودم فکر میکردم اینها از کجا آمده اند؟ چه می گویند و هدفشان چه هست و چطور میشود که این آدمکشان براحتی در این مملکت جولان می دهند؟ تکه هایی از مغز و لباس مامور روی درخت پرتاب شده بود و دود غلیظی اطراف خانه ای را گرفته بود که بعداً متوجه شدم خانه تیمی خرابکاران بود. به سختی از میان انبوه جمعیت بیرون آمدم و مدت زمان زیادی ذهنم درگیر این صحنه دهشتناک بود.
بعد از آغاز بکار سایت نجات یافتگان در آلبانی و شکسته شدن رعب و وحشت ایجاد شده توسط سازمان مجاهدین برای اعضای جداشده از این سازمان در آلبانی، کم کم افراد منتقد فعال شده و با همه ترفندهایی که رجوی برای سکوت آنهابرنامه ریزی کرده بود، زانو نزده و یکی یکی در حال ایستادن هستند. در این شرایط فرقه رجوی داد و فعان سر داده است که چرا اسامی این جداشده ها در آلبانی را نمی گویید تا ما حسابشان را برسیم ؟ تا تعدادی چماقدار تروریست بر سر فردی که هنوز ثبات حقوقی و قانونی پیدا نکرده است، بفرستیم؟
ترس سرکرده فرقه از دسترسی افراد به اینترنت بخاطر آگاه شدن نفرات از اخبار و بطور خاص سایت های افراد جدا شده و منتقدین سازمان و برقراری ارتباط با خانواده و خویشان و بستگان می باشد که به قول سرکرده فرقه موجب ضربه خوردن یا به اصطلاح رایج در فرقه موجب سوراخ شدن «انقلاب مریم»! (یعنی همان خیمه شب بازی ازدواج مریم قجر با رجوی) خواهد بود.
در یک کلام، جنگ مسلحانه و سی خرداد مجاهدین نه تنها نتیجه مثبتی نداشت بلکه هم فاجعه آفرید هم باعث شد تمام گروه های سیاسی دیگر زیر بلدوزررژیم له شوند و هم پایه های رژیم را حسابی محکم کرد و هم در ابتدا باعث شد ارتش صدام مواضع خود را در درون ایران محکم کرده و تلفات بیشتری از فرزندان ایران بگیرد…
سازمان در یک برهه ی زمانی (دهه ۶۰ شمسی) با توجه به اینکه تعداد مردان بیشتر از زنان بود و اکثریت مردان مشکل جنسی و عاطفی داشتند… و درخواستهای مکرر برای ازدواج با خواهران را به سازمان اعلام میکردند…. سعی بر این داشت که زنان را به عقد مسئولان سازمان در بیاورد …. سازمان با این کار ابلهانه فکر میکرد اگر زن مجردی نباشد… مردان رده پایین ناامید میشوند و دیگر دست از پافشاریشان مثلا ازدواج با فلان خواهر، می کشند!!
چند روز پیش مطلع شدیم که دو تن از اعضای ناراضی و به ستوه آمده سازمان در اقدامی شجاعانه موفق به فرار از کمپ ترانزیت شده اند ضمن تبریک صمیمانه به این دوستان آرزومندیم تحولات و اتفاقات مبارک و چشمگیر تری را در این خصوص بیش از پیش , شاهد باشیم . ولی آنچه مهم است و بایستی بیشتر مورد توجه قرارگیرد, فرو رفتن اعضای حاضر در تشکیلات و کمپ ترانزیت در یک خودسانسوری غیرقابل حل است که هر روز بیش از پیش در منجلاب دغلکاری ها و تبعات خیانت های سازمان غرق می شوند .
کانون ایران ستارگان: اراجیف و پرونده سازیهای اخیر فرقه رجوی در مورد اعضای جدا شده در سویس ناشی از در هم شکستگی و نشانه پایان عمر سرتاپا خیانت بار این فرقه ضد انسانی است. بعد از سرنگونی صدام اکثر اعضای ارشد فرقه از جمله مریم رجوی و مهدی ابریشمچی و … به اروپا گریختند ، […]
عضو گروه روابط پارلمانی جمهوری اسـلامی ایـران با پارلمان اروپا ماجرای حضور یکی از نمایندگان انگلیسی حامی منافقین در دیدار با پارلمان اروپایی و پاسخ کوبنده هیات ایرانی را تشریح کرد.
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]