احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
بنا به گزارش خبرگزاری ها رئیس جمهور عراق، فوآد معصوم دیروز، سه شنبه ۲۲ اردیبهشت وارد تهران شد. وزیر تجارت، گردشگری و محیط زیست نیز با رئیس جمهور عراق در این سفر همراه هستند. این اولین دیدار رسمی فواد معصوم از ایران میباشد. قرار است طی این سفر رئیس جمهور عراق با رئیس جمهور جمهوری اسلامی، علی خامنه ای، شمخانی، لاریجانی و هاشمی رفسنجانی دیدار داشته باشد.
محمد کرمی، وبلاگ عیاران، پانزدهم می ۲۰۱۵:… دکتر های عراقی آمده بودند بیمارستان مشخص می کردند که چه کسانی باید اعزام بشوند به بیمارستان های بعقوبه اما سازمان مانع می شد. تشکیلات بهانه تراشی می کرد که مجروحین را بیمارستان نفرستد .بعد از ۳ روز هم به عمد سنگ اندازی می کرد مثلا می گفت هر مجروح باید ۳ نفر نفر همراه داشته باشد . باید مترجم باشد . به دلیل سنگ اندازی ها خیلی ها بیهوده …
اما یک احتمال دیگر نیز به شدت مطرح است و آن این که مسعود رجوی به هلاکت رسیده است.
این احتمال از آن رو مطرح است که اگر او زنده بود قطعا باید در مقابل سقوط اشرف، فرار اعضا محاصره لیبرتی و… به عنوان رئیس منافقین موضع میگرفت ولی طی دو سال گذشته موضعی از او دیده نشده است. از این رو عدهای معتقدند یا او مرده و یا در یک تصفیه درون گروهی توسط مریم قجر سرش زیر آب شده است.
من یک آرزو بیشتر ندارم آرزویم اینست که تمام آن افرادی که الان در لیبرتی اسیر فرقه رجوی هستند اینها بیایند به دنیای آزاد و خودشان انتخاب کنند و بیایند به دنیای آزاد وصل شده و خودشان هر که خود می خواهند انتخاب کنند و خودشان آزادانه؛ ولی واقعیت اینست که ما که بیش سه دهه در سازمان بودیم تا کنون چه منفعتی داشتیم؟ آیا در عراق غیر از مزدوری و پادویی برای عناصر دون پایه در عراق کاری دیگر کردیم؟ آیا در عراق غیر از خدمات بی حساب و کتاب و بیخودی برای عشایری که به اصطلاح می خواستیم بگوییم که اینها پایگاه مردمی ما هستند در عراق کاری دیگر کردیم و منفعتی برای ما داشت؟ آیا رجوی بخاطر خیره سری پنجاه و دو تن را در اشرف به کشتن نداد؟ آیا همین الان نفرات بخاطر حداقل های پزشکی یکی و یکی در لیبرتی نمی میرند؟ چرا ما به آگاهی و اختیار خود مان خیانت کنیم و به چه دلیل؟
والا سازمان مجاهدین خلق با این روش و رویه ای که دارد هیچ آینده روشنی ندارد و آینده اش بسیار تیره و تار است بخاطر اینکه این سازمان به روز نیست و با شرایط کنونی جامعه ایران و مردم ایران همگام نیست و بخاطر اینکه مردم ایران برای آزادی خودشان و برای رفاه اجتماعی بیشتر خودشان در یک مسیر دیگری هستند و دارند به شیوه های مسالمت آمیز و اصلاح طلبانه فعالیت می کنند و دنبال خواسته های خود هستند ولی سازمان مجاهدین خلق درست صد و هشتاد درجه عکس و خلاف جهت مردم ایران دارد حرکت می کند .
قبل از اکسیون جدا شده ها تیمهای تروریستی اعزامی از اور سوراواز با نام جعلی ( انجمن گناهندگان سیاسی ) که دست ساز رجوی داعشی می باشد اقدام به پخش اعلامیه هایی نموده بودند که جزء ترس ؛ وحشت رجوی داعشی و مریم قجر حرمسرادار شخصی رجوی پیام دیگری نداشت .
صدایش را کلفت کرد و گفت : تنها کاری که میتوانم برای تو انجام بدهم این است که دو سال در این ارتش خدمت کنی و بعد کمکت میکنم که بروی اروپا. درحالیکه به چشم های آن زن نگاه می کردم ، یک بار دیگر سوال کردم دوسال دیگر مرا میبری؟ تنها چیزی که درآن چشم ندیدم حقیقت بود. جالب اینکه فهیمه اروانی هم همان خنده های زشتی که دیگر مسئولین در جواب به ما می دادند، زد و گفت حتما میبرمت اروپا!
من محمود هاجری برادر علی هاجری هستم ، مدت ۲۸سال است که برادرم در چنگال سازمان اسیر میباشد. در رابطه با نامه ای که سازمان برعلیه من و برادرم احمد ، از طرف علی نوشته و منتشر کرده، میخواهم اعلام کنم این شکایت هیچ ارزش قانونی ندارد چون همه دنیا میدانند این اطلاعیه از طرف سازمان نوشته شده و برادر من هیچ نقشی در نوشتن این نامه و شکایت ندارد!تمام زندانیها این اجازه را دارند که با خانواده خود تماس داشته و امکان ملاقات هفتگی داشته باشند. اما سالهاست برادرم از این امکان محروم بوده است!! شما سران مجاهدین چرا چنین اجازه ای نمیدهید؟!
رستم آلبوغبیش: خاطرات تلخ دوران اسارت درفرقه رجوی – قسمت نهم – بی اعتنایی سران فرقه به اوضاع وخامت بار اعضای بیمار و مجروح بیمارشدن واستراحت کردن برای خوب شدن درمناسبات فرقه رجوی معنی نداشت و کسی حق نداشت اگرهم مریض می شد دربستر بیفتد ! مریم رجوی جنایتکاربارها درنشست ها می گفت: درمناسبات هیچکس […]
برای دیداری تازه و گزارش آخرین وضعیت فرقه و افراد اسیر به ملاقات مادر پیر؛ خانم توکلی که فرزندش علیرضا سالیان اسیر فرقه می باشد رفتیم او با دیدن ما بسیار خوشحال شد .
وی که یکی از خانواده های فعال استان می باشد با دیدن ما مطرح نمود که آیا شرایط برای ملاقات فراهم شده است . در رابطه با کارشکنی رجوی ها در مورد ملاقات به او توضیح داده شد .
من در پنجم مهرماه سال ۱۳۵۸ در شهر مسجدسلیمان جذب انجمن دانش آموزان هوادار مجاهدین شدم.
تا سی خرداد سال ۱۳۶۰ بطور حرفه ای در فعالیتهای تبلیغی سازمان شرکت داشتم
از سی خرداد سال ۱۳۶۰ عضو تیمهای اصلی سازمان بودم
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]