احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
اینجانب علی حسین نژاد یکی از ساکنان سابق کمپ لیبرتی در بغداد و قبل از آن در قرارگاه اشرف در عراق متعلق به سازمان مجاهدین خلق و از جدا شدگان از این سازمان می باشم که در ماه آوریل سال ۲۰۱۲ به کمک یک هیأت از نمایندگی سازمان ملل متحد در عراق (یونامی) که ازکمپ لیبتی دیدار می کرد از این کمپ بیرون آمدم و اکنون ساکن فرانسه هستم.
شمارش معکوس بنا برنامش ونیز کاربردی که این واژه دارد شامل ثانیه ها ودقایق است. اما کار برد این واژه ازطرف فرقه ی رجوی ، مانند اغلب کارهای این باند که لزوما وهمواره باید غیر عادی باشد ، اینجا هم چیز دیگری است وتو گویی که این شمارش تا بی نهایت وتا ابد ادامه خواهد داشت ومن وشما عمر نوح هم داشته باشیم، نتیجه ای ازاین شمارش نخواهیم گرفت !! این شمارش معکوس ادعایی فرقه ی مخرب رجوی از۳۲ سال شروع شده وکار هنوز درجایی بند نیست ونسل ها باید بوجود آید و بازهم تداوم این شمارش معکوس را شاهد باشند!
البته این ترفندی که سازنده گان داعش ( موساد و شیوخ مرتجع عرب منطقه ) می خواهند برای فریب افکار عمومی؛ آن را بخورد مردم بدهند و برای پیش بردن این امر هم ازگروه رجوی داعشی برای پیش بردن این هدف استفاده می کنند ومریم قجر قارا کنیز اسرائیل مامور کرده اند پیدایش داعش به خاطر حضور اسد در سوریه و نخست وزیر بودن مالکی در عراق به افکار عمومی القاء کند !
اخیرا فرقۀ جنایتکار رجوی با جعل اخبار و پرونده سازی درشبکه تلویزیونی خود به نام سیمای مقاومت و هم چینن با پخش تراکت همراه با عکس اینجانب و شماری از جداشدگان از این فرقه تروریستی اقدام به دروغ پراکنی و اتهام زنی و توهین علیه اینجانب نموده است که عکس ها و ویدئوی آن ضمیمه می باشد.
رجوی همیشه خانواده را لانه فساد تعریف میکرد و از دیدگاه شخص رجوی این تنها پاشنه اشیلی بود که می توانست فرد را از مسیر مبارزه دور کند. و به اصطلاح از مبارزه ببراند. رجوی با تمامی خصومتی که نسبت به مردم ایران داشته و دارد این را به درستی متوجه شده و به همین دلیل جلوی ملاقات خانواده ها با فرزندان و عزیزانشان را میگیرد.
سازمان مجاهدین خلق یکی از ناجوانمردترین سازمان های جهان است، در این سازمان مدت هاست تمامی حقوق والای انسانی پایمال و لگدمال می شود و به اعتماد اعضا خیانت می شود، مشکل در این سازمان فقط این نیست که درگیر مسئله خشونت و تروریزم می باشند، بلکه مشکلی بسا فراتر وجود دارد، اینکه این سازمان حتی به اعضای خود هم رحم نمی کند و ناجوانمردی پیشه کرده است.
آن روز که مزاحمین خلق (گروهک منافقین) با دیکتاتورترین ارباب منطقه و صرف هزینه های سرسام آور مالی و در دست داشتن ابزارهای جنگی، اشرف و ارتش، قادر به پیشروی در هیچ زمینه ای نبودند، راه اندازی خیمه شب بازی ویلپنت، بی شک یک فرافکنی در راستای از دست دادن اشرف و ارتش، نماد فرقه گرایی و خشونت، است و توجیهی جهت عقب نشینیهای سالیان اخیر نزد نیروهای باقیمانده و اربابان مختلف، است.
فرقه فلک زده ی رجوی، در اوج افلاس و درماندگی، مهار عقل و درایت از کف داده، دیوانه وار و هیستریک به روی این و آن چنگ می زند، بر حسب خوی و خصلت ذاتی و طبیعی که در وجود سران بی کفایت منافقین ضدخلق نهفته است، به خشونت و ترور دست می زند. حق آزادی و اختیار، دموکراسی و انتخاب را از خودی و بیگانه سلب کرده و اگر توان داشته باشد به احدی اجازه جنبیدن نمی دهد.
مجاهدین خلق نه تنها در چهل سال گذشته در زمینه اهدافی که برای خود قائل شده اند هیچ پیشرفتی نداشته اند که همانطور که الدار ممدف محقق و مشاور پارلمان اروپا در مقاله جدیدش در لوبلاگ عنوان می کند “لابی گری مجاهدین خلق در سالهای اخیر برای تغییر رژیم در ایران حتی هیچ تاثیری بر پارلمانترهای پارلمان اروپا هم نداشته و آنها بوضوح پشت پرده دروغهای و دسیسه چینی های رجوی را می بینند”. بطور خلاصه باید گفت این روزها شاهد سقوط نهایی ستاره بخت سازمان مجاهدین خلق هستیم.
در این دوسال آنقدر شرایط سخت و وحشناک بود که بارها نفرات درخواست نوشتند که ما ها را به گوانتاناما بفرستید. در چند پروسه افرادی که از شدت فشار و ضرب شتم آمریکائی ها به ستوه آمده بودند درخواست کردند که به ایران برگردند که نزدیک ۷۰۰ نفر به ایران برگشتند و درتیف ۲۰۰ نفر باقی ماند. بعد با یک سال تلاش بعضی از فرماندهان ارتش امریکا کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد موافقت کرد که با ما ها مصاحبه انجام بدهد که بعد در سال ۲۰۰۶ به عنوان پناهنده شناخته شدیم و کمپ تیف تبدیل به کمپ پناهندگی سازمان ملل شد و تحت پوش سازمان ملل در آمد. اما سازمان مجاهدین از توطئه کردن برعلیه نفرات تیف باز نماند و هرچه در توان داشت برعلیه این نفرات انجام داد. رهبران سازمان مجاهدین آنقدر به فرماندهان ارتش امریکا باج دادند تا اینکه ارتش امریکا کمپ سازمان ملل را بست و نفرات را آواره شهرهای کردستان کرد.
یعنی رهبران ایران وآمریکا تبانی کرده بودند که حمله ی هوایی به داعش صورت نپذیرد؟!
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]