• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

عصر ارتباطات و نقشه راه جدید افشاگری در فرقه رجوی

  • کد خبر : 7515
  • 21 ژانویه 2017 - 10:31

مسعود رجوی در سال ۱۳۶۵ می گفت هر گونه خارجه نشینی و ادعای مبارزه از فرنگ نامشروع است.

از آن موقع تا کنون۳۰ سال گذشته است و به نظر می رسد که اکنون رجوی با اخراج کامل نیروهایش از عراق و ورود به آلبانی خارجه نشینی و مبارزه از فرنگ را دیگر حلال کرده است.

فرقه رجوی بعد از حلال شدن مبارزه از فرنگ نقشه راه جدید خود را نیز منتشر کرد.

به عکس زیر که فرقه رجوی در سایت های رسمی اینترنتی خود منتشر کرده است دقت کنید:


همانطور که ملاحظه می کنید، فرقه رجوی نوشته است: از اشرف به لیبرتی، لیبرتی به آلبانی ، آلبانی به ایران. بله، به همین سادگی جملاتی را نوشتند اما مشخص نکرده اند که با این تسلط و مهارتی که در کشیدن استراتژی و نقشه راه دارند ، چرا راه خود را به جای این که نزدیک کنند، دور کرده اند؟ خوب از همان عراق حالا فرقی نمی کند اشرف یا لیبرتی به ایران می رفتید. مگر قرار همین نبود؟
مگر ارتش آزادی بخش را صدام حسین و رجوی در سال ۱۳۶۵ برای این کار درست نکرده بودند؟
چرا راه خودتان را این همه طولانی کرده و می گویید از اشرف به لیبرتی، لیبرتی به آلبانی ، آلبانی به ایران؟ ز آلبانی تا ایران می دانید چقدر راه هست؟

یادم هست مسعود رجوی در یکی از نشست های مغزشویی به نام « صلیب » می گفت که هر عضو باید صلیب خود را بردارد، به دوش بکشد و هر عضو با آویزان کردن خودش از تیرهای چراغ برق در مسیر اشرف ـ بغداد تا تهران ، سرانجام مریم را به تهران برساند. اکنون من نمی دانم با طولانی شدن مسیر، تیرانا تا تهران، تعداد تیرهای چراغ برق ها را چگونه می شود حل کرد؟

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7515