مادران ؛ منتظران بدرود یافته – ۶
خیانت و جنایت رجوی درحق ملت ایران واعضای اغفال شده اش گستره و پهنای زیادی دارد که زبان وقلم ازبیان تمام عیارآن قاصر و ناتوان است . دراین میان خانواده های اعضای گرفتاردرفرقه بدنام رجوی خاصه مادران ازقربانیان اصلی خباثت رجویها محسوب می شوند که دراین نوشتار به شرح زندگانی مادرانی پرداخته میشود که دراثر ناجوانمردی وظلم و جور رجویها بی آنکه عزیزان شان را درآغوش بکشند ؛ ناکام و چشم انتظار دارفانی را وداع گفتند و به دیاراعلاء شتافتند و به آرامش رسیدند.
ازآن تاریخ مادرطیبه حامی چشم انتظارمحمود ماند وبیمارشد ومتاسفانه سکته کرد ودرهمان حال امید داشت که روزی فرزندش برگردد واورا خوشحال کند تااینکه متعاقب تحمل دردی جانکاه به ابدیت پیوست وهمسرگرامی شان حاج محمود دهقان فعالتر از قبل پی رهایی محمود را گرفت که خود نیزچشم انتظاردوسال بعد از رحلت همسر به ایشان پیوست .
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6759
- ارسال توسط : feraghnews.ir
مرحومه مغفوره طیبه حامی ۷۲ ساله – مادرمحمود دهقان از اعضای گرفتار در فرقه بدنام رجوی
اگراحوالی ازپدرت خواسته باشی بد نیستم . چون خودت میدانی که من دراثرسانحه سوخته بودم وحال درست وحسابی ندارم و تا بحال یعنی قبل ازفوت مادرت ،اوازمن پذیرائی وکارهای شخصی مرا انجام میداد وحال که مریض شد وفوت کرد من بجزدختری که دررشت زندگی میکند کسی را ندارم ودرمنزل بیشترمواقع تنها هستم وازتوخواهش میکنم تا آنجائیکه درتوان داری خودت را به من برسان که من هم مثل مادرت چشم انتظاری تورا نکشم . چونکه من حال درست و حسابی ندارم . خودت میدانی که من ناراحتی قلبی دارم . ازتوخواهش میکنم که قبل ازفوتم پیش من بیائی که من تمام مسائل را حل میکنم .































