• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
افشای خانواده مزدور «توتونچیان»

ملیحه و حسین توتونچیان، تروریست‌های شناسنامه‌دار فرقه رجوی را بشناسید / سردبیر سایت «لجن‌کاران» کیست؟

  • کد خبر : 46421
  • 23 می 2024 - 9:01

ملیحه توتونچیان یکی از تروریست‌های سابقه‌دار فرقه رجوی است که اکنون در قالب یک ربات به این فرقه خدمت می‌کند.

به گزارش فراق، وی در بخشی کار می کند که در کنار تشویق به اقدامات ایذایی و خرابکاری، مشغول تور پهن کردن برای نوجوانان و جوانان هستند. آن ها در کنار هم روزانه تلاش می‌کنند افراد ناآگاه را به دام بیندازند و اذهان مردم را مسموم نمایند.

ملیحه توتونچیان از اوایل دهه ۶۰ همراه با خانواده اش از جمله دخترخردسالش «نفیسه» به فرقه رجوی پیوست.

دخترش زمان کودکی در کمپ بود. او به خاطر شرایطی که مادر مغزشویی شده اش برای او ایجاد کرده بود در کودکی افسرده و گوشه گیر بود. نفیسه زمانی که به واسطه جنگ در سال۱۳۷۰ از عراق خارج شد دیگر برنگشت.

یکی از برادرانش به نام حسین توتونچیان، سال ۶۳ به عراق و کمپ اشرف آمد. او که نتوانست شرایط سخت تشکیلات و گرمای طاقت فرسای عراق را تحمل کند به فاصله کوتاهی اعلام بریدگی و جدایی کرد اما پس از مدتی سران فرقه با تطمیع او را دوباره به کار گرفتند.

به گفته دوستانش حسین توتونچیان در قرارگاه اشرف در لشکر ۲۶ قسمت پشتیبانی فعالیت داشت. در سال ۱۳۷۰ پس از پایان جنگ آمریکا و عراق، وقتی دید که همه چیز دارد به حالت عادی بر می گردد و دروغ های رجوی رو شد، از مجاهدین جدا شد و مدتی را در خروجی سازمان به سر برد و سپس او را به کمپ پناهندگی عراق در شهر رمادی فرستادند. او در آنجا برای خرج و مخارج خود و خانواده اش به فروختن جوراب و بیسکویت در کنار خیابان اشتغال داشت که صد البته اگر زندگی را همانطور ادامه می داد می توانست شرافتش را حفظ کند ولی به هر کاری دست زد تا بتواند خود را به خارج از کشور و اروپا برساند.

این بود که پس از مدتی سران فرقه به او نزدیک شدند و با پیشنهادِ دادن پول و مخارج یومیه، او را دوباره جذب کردند. از آن زمان هم کماکان در کنار مجاهدین به رزق و روزی خود می پردازد و در مدح و ثنای رجوی علی رغم اینکه به خوبی ـن جنایتکار را می شناسد، قلم فرسایی می کند. سایتی به اسم «آفتابکاران» نیز بنابه فرموده، توسط این عنصر زبون و حسین فرشید یکی از دیگر از هواداران مفت خور هدایت می‌شود.

حسین توتونچیان بسیار بی‌رگ و شیاد بوده و در عین حال که تشکیلات فرقه ر جوی را قبول ندارد، به خاطر پول و زندگی راحت در خارج به سرعت تبدیل به مزدوری شد که چشمش را بر روی تمام حقایق بست. نامبرده سالهاست به مانند خواهر خیانتکارش با استفاده از شیوه های روز برای جوانان دام پهن می‌کند.

اعضای دیگر این خانواده از جمله، غزال و شاهین توتونچیان در کالیفرنیای آمریکا هم ازتوبره می خورند و هم از آخور. آن ها در حالی که به ظاهر خود را هوادار فرقه معرفی نموده و در برخی گردهمایی ها و مجالس فرقه شرکت می کنند به سیاه نمایی اوضاع ایران نیز مشغولند. این دو، مشوق یک سری جوانان بخت برگشته می‌شوند تا زندگی خود و خانواده را رها کرده، آواره شوند و به دام فرقه بیفتند.

سعید توتونچیان، ساکن نروژ نیز تروریست و شیاد بعدی است. او خود را پزشک و دارای تخصص طب ورزشی معرفی کرده و در کنفرانس های اینترنتی و برنامه های تلویزیونی که فرقه ترتیب می‌دهد به عنوان هوادار قلم فرسایی نموده و جیره اش را تثبیت می‌کند.

نکته مهم و جالب توجه اینجاست که اغلب اعضای این خانواده در حالی که غرق زندگی اروپایی و عیاشی هستند، با یک سری جوانان غافل در کشور اظهار همدردی کرده و آن‌ها را به اغتشاش و راه‌های بی انتها تشویق می‌کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46421

نوشته های مشابه