• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

برنامه‌ریزی خائنین ملت ایران برای شورش در سیستان و بلوچستان / فرقه تروریستی رجوی عماد ملازهی را به جهت عدم همکاری با آن‌ها کشت

  • کد خبر : 45705
  • 08 آوریل 2024 - 10:30

«عماد ملازهی» از هواداران قدیمی فرقه تروریستی رجوی، شب گذشته دقایقی پس از فراخوان فرقه برای شورش در سیستان و بلوچستان، توسط مزدوران رجوی کشته شد.

به گزارش فراق، بر اساس اطلاعات رسیده از سوی منابع موثق، به دنبال برنامه ریزی‌های اخیر فرقه رجوی برای ایجاد هرج و مرج در سیستان و بلوچستان، سران فرقه در نشستی محرمانه تصمیم به حذف فیزیکی «عماد ملازهی» از هواداران قدیمی خودشان گرفتند که دیگر حاضر به همکاری با این فرقه و شریک شدن در جنایت های این فرقه علیه هموطنانش نشده بود.

این تصمیم همسو با جنایت‌های اخیر فرقه رجوی در سیستان و بلوچستان گرفته شد تا همانند ترورهای کور خیابانی آن‌ها در لباس پاسداران در دهه ۶۰، این ترور را نیز به حکومت ایران نسبت دهند.

بر اساس اسناد فاش شده، فرقه تروریستی رجوی با همکاری گروهک جنایتکار جیش الظلم، دست به این جنایت ها و قتل‌ها می‌زند.

رویدادهای اخیر در سیستان و بلوچستان نشان از فکرهای شوم و خبیثانه این گروه خائن برای مردم این منطقه است و نشان می‌دهد که آن ها در تلاشند با ایجاد رعب و وحشت جامعه را نا امن جلوه دهند.

اقدامات این فرقه جنایتکار نه تنها بر داخل کشور بلکه بر جامعه بین‌المللی و ارتباطات با کشورهای همسایه نیز تأثیرگذار بوده، لذا نیازمند اقدام فوری نهادهای بین المللی برای مقابله با این فرقه تروریستی خطرناک است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45705