• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

دیدار جمعی از مسئولان «اشرف ۳» با نمایندگان ۲ شرکت ارائه دهنده خدمات تلفن همراه / حق فروش سیم کارت به اعضای ما را ندارید /  اطلاعات تماس شماره‌های داده شده را بدهید

  • کد خبر : 45060
  • 16 مارس 2024 - 12:48

جمعی از مسئولان «اشرف ۳» در دیدار با نمایندگان حقوقی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه، از آن‌ها خواستند تا از فروش سیم کارت به اعضا هنگام مراجعه انفرادی خودداری کنند.

به گزارش فراق در این دیدار، بهزاد صفاری، سعید مهدوی، مژده و حسن محصل از سوی فرقه به نمایندگان حقوقی شرکت های «وان آلبانیا» و «ودافون» فشار آورده و اعتراض کردند که حق فروش سیم کارت به نفرات «اشرف۳» را ندارند.

همچنین فرقه رجوی در نامه‌ای رسمی به مدیران این شرکت گفته است باید تمام تماس‌ها و اس.ام. اس‌های مربوط به شماره‌های افراد «اشرف۳» را در اختیار ما بگذارید.

گفته شده افرادی دارای کارت بیومتریک شهروندی یا دارای برگ اقامت وقتی برای خرید سیمکارت مراجعه می‌کنند مشخصات هویتی آن‌ها در سیستم مخابراتی ثبت می‌شود و فرقه می‌تواند از طریق لابی‌های خود به اطلاعات تماس آن ها دست یابد.

منبعی که این خبر را به فراق ارسال کرده، از اعضای ناراضی خواسته است هنگام مراجعه به خرید سیم کارت به محل مشخص شده‌ای که خودشان می‌دانند مراجعه کرده و سیم کارت بی‌نام بخرند.

این روزها درز گسترده اطلاعات «اشرف۳» به بیرون سرکردگان فرقه رجوی را به شدت وحشت زده کرده و دیوانه‌وار به دنبال راه‌کارهایی برای جلوگیری از آن هستند اما باید گفت دیگر دوران این اقدام‌ها تمام شده و منابعی که با بیرون کار می‌کنند یکی دو نفر نیستند تا آن‌ها را شناسایی و سرکوب کنید. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45060

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!