• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
حمید آتابای، عضو نجات یافته از فرقه رجوی به مجاهدین خلق

بی‌صبرانه منتظرم تا به زباله دان تاریخ سپرده شوید

  • کد خبر : 44555
  • 14 فوریه 2024 - 11:03

مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال هم با شور و شکوه بزرگی در سراسر ایران برگزار شد و مثل همیشه جیره خواران و اهل نفاق خوار و زبون ماندند.

به گزارش فراق، حمید آتابای، عضو جداشده از فرقه رجوی در آلبانی به همین بهانه در یادداشتی نوشت: وقتی در زندان اشرف بودیم همیشه در ۲۲ بهمن تصاویری برای ما پخش می شد که نشان می داد مثلا شهرهایی از ایران کمی خلوت بود. ما انسان های مغزشویی شده واقعا فکر می‌کردیم که این حرف ها و این تصاویر درست است ولی یک سال که فاصله گرفتم و واقعیت هایی را دیدم دروغ های گوبلزی سران سازمان برایم آشکار شد.

آن موقع برای نمایش های مریم قجر از شهرک های دور افتاده و کمپ های پناهندگان با هزینه گزاف نیرو می‌آوردند و در هتل های آن چنانی با سرو غذا و میان وعده از آن ها پذیرایی می‌کردند.

چیزی که این روز ها برایم روشن شد جهالتی بود که در دوران اسارتم باور کرده بودم که گویی مجاهدین هزاران هزار هوادار دارند، اما یک مشت کارتن خواب و از اهالی خرابات اروپا بیش نبودند.

واقعا تف به آن روزهایی که باورتان کردم. بی‌صبرانه منتظرم تا مردم ایران تو دهنی خفت باری به دهان نامبارک تان بزنند تا به زباله دان تاریخ سپرده شوید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44555

نوشته های مشابه