• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
روایتی از مصطفی بهشتی

خواهران حق چت با برادران را ندارند!

  • کد خبر : 41368
  • 22 آگوست 2023 - 13:52

«شما می دانید که همه کامپیوتر ها از طرف مسئولین شما مانیتور میشه و همه کارها و چت های شما دیده می شود، مواردی هست که افراد با هم چت می کنند و بعضی ها هم با خانواده هایشان ارتباط برقرار کردند. مگر شما نمی دانید این کار ممنوع است پس چرا ادامه می‌دهید؟»

به گزارش فراق، مصطفی بهشتی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی در روایتی از مناسبات سازمان مجاهدین خلق و نشست های مغزشویی نوشت:

قبل از جداشدنم از مجاهدین خلق و «اشرف ۳» یک سری نشست های ایدئولوژیک داشتیم که به آن نشست ها، «پانسیون انقلاب مریم» می گفتند. مسئول نشست ها مهوش سپهری(نسرین) بود. توی این نشست ها اعضای مجاهدین باید گزارش از خود می خواندند. گزارش هایی مانند محفل، خانواده و همسر و فرزند، کم کاری در مسئولیت، مسئولیت ناپذیری در سازمان، گزارش جنسیت، فردیت و …

در یکی از نشست ها یادم هست که نسرین که همیشه کاسه پسته، بادام و خرما  جلوی میزش بود و مستمر در حال خوردن بود رو به نفرات بعد از گزارش خوانی یکی از بچه ها گفت، «ای برادران مجاهد لطفا در اتاق های کار داخله از اینترنت با خواهران مجاهد چت نکنید، تعدادی از افراد هستند که در کار داخله یواشکی با خواهران مجاهد چت مخفیانه دارند.» در ادامه گفت، «شما می دانید که همه کامپیوتر ها از طرف مسئولین شما مانیتور میشه و همه کارها و چت های شما دیده می شود، مواردی هست که افراد با هم چت می کنند و بعضی ها هم با خانواده هایشان ارتباط برقرار کردند. مگر شما نمی دانید این کار ممنوع است پس چرا ادامه می‌دهید؟»

نسرین ادامه داد «چند نمونه بوده که سازمان آنها را اخراج کرده و اصلا هم با کسی شوخی نداره. شما چکار با خواهران مجاهد دارید که با آنها چت می کنید و بی خودی می‌گویید می‌خواهیم تبادل کانال تلگرام و…کنیم که ممبرهای کانال و گروه هامون بالا بره. اصلا نیاز به این کارها و رابطه ها نیست و ما به خواهران هم گفتیم حق ارتباط و چت با برادران رو ندارند.»

عجبا که انقلاب مریم تاب حتی یک چت را هم ندارد بعد چطوری می خواهد ایران را آزاد کند و زنان و مردان حقوقشان باهم برابر باشد؟
حتما اگر موردی بود زودتر اخراج کنید و بگذارید اعضا نفس راحت بکشند تا اینکه چماق انقلاب مریم بالای سرشون باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=41368

نوشته های مشابه

01می
خدمت جنسی به «مجاهدین» جزو وظایف اولیه زنان بود + فیلم
روایتی از زندگی و سرنوشت شوم «مریم فرتوک زاده» در سازمان مجاهدین ضدخلق

خدمت جنسی به «مجاهدین» جزو وظایف اولیه زنان بود + فیلم

23آوریل
زنی که سیرت زشت او در ظاهرش پیدا بود
روایت علی پوراحمد از تحقیر اعضای ناراضی توسط زنی بددهن به نام بتول رجایی

زنی که سیرت زشت او در ظاهرش پیدا بود