• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

شنگولی مریم رجوی از محکومیت دیپلمات ایرانی و شیره‌ای جدید سر اعضای وامانده / دستمزد هزار دلاری برای «فاکس نیوز» بابت انتشار خبر تولیدی فرقه

  • کد خبر : 28728
  • 09 فوریه 2021 - 11:09

بعد از محاکمه ضد انسانی دیپلمات ایرانی در کشور بلژیک و محکومیت ایشان به ۲۰ سال حبس، مریم رجوی در حال شکستن گردو با دُمش است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، آنها سریع چند هزار دلار هم به تلویزیون فاکس نیوز دادند تا یک خبر کوتاهی در این زمینه بدهد و در مجموع این کش و قوس را تا می شود براق نشان داده و افکار عمومی را به بیراهه کشانند.

حالا هدف از این همه گرد و خاک چیست بسیار روشن است، این سیاست همیشگی رجوی بوده که به محض افتادن در مخمصه ای تلاش می کند که با ایجاد یک فضای متشنج، فرافکنی کرده و افکار عمومی و اذهان را به بیرون از تشکیلات رجوی هدایت نماید.

سال ها این نحوه کار رجوی بوده است. از یک طرف در شرایط کنونی بعد از انتخابات آمریکا و کنار رفتن ترامپ ظاهرا رجوی بی پدر شده و از فرط گیجی در حال هذیان گویی می باشد، از سویی دیگر شاهد هستیم که موج جدا شدن ها از این فرقه روز به روز فرا گیر شده است.

از سویی هم هجمه خانواده های اسیران فرقه برای رسیدن به عزیزانشان که در چنگال های خونین رجوی گرفتار هستند و به گروگان گرفته شده اند، چالشی بزرگ برای آنها شده است.

برای همگان روشن است که کشور بلژیک با این کارش، یعنی محاکمه غیرقانونی دیپلمات ایران، هزینه خواهد داد و این را رجوی هم می داند ولی چاره ای به جز این نمانده است تا با فرافکنی و دور کردن چشم ها از مناسبات در گِل فرو رفته اش شاید درب فرجی به رویشان باز شود. وگرنه مثلا با زندانی کردن یک نفر رجوی به اهداف شیطانی خود خواهد رسید؟ و یا دولت ها علیه دولت ایران بسیج خواهند شد و قطع ارتباط خواهند کرد؟

خیلی روشن است که نخیر، هیچ دولتی به خاطر یک نفر، رابطه اش را با دولت های دیگر به هم نمی زند. اگر دولت بلژیک و سایر دولت های اروپایی خیلی با این قضیه مشکل داشتند چرا سفرای خودشان را از ایران فرا نخواندند؟ چرا ارتباطشان را با ایران قطع نکردند؟

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28728