• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
پرونده:

این رقصِ رهایی شماست!

  • کد خبر : 26791
  • 14 سپتامبر 2020 - 9:51

از همان روز اولی که به فرقه رجوی پیوستم، مثل همه از من هم امضای خون و نَفَس، گرفته شد که به آن کسر رهائی می گفتند، یعنی کسری که در صورت آن خون و در مخرج آن نفس نوشته می شود.

بدین معنی که خون همه، یعنی مرگ و زندگی همه متعلق به رهبری (مسعود رجوی) و نفس همه متعلق به مریم رجوی می باشد.

رجوی همیشه می گفت، خونتان مال من و نفستان مال مریم هست. پس تا اینجا می توان فهمید که اعضای مجاهدین همگی مال آنها هستند .

یک بار که فیل مسعود رجوی یاد هندوستان کرده بود، مریم که برای در نقطه قدرت ماندن، آلت دست مسعود بود، زنان دیگر را به سمت مسعود اینگونه هل می داد: «در وسط مراسم رقص رهائی، مریم برای ترغیب سایر زنان به محرمیت بیشتر با مسعود سخنرانی کوتاهی کرد و گفت، شما که هنر نکرده اید، شما امضا ایدئولوژیک و آرمانی داده بودید به مسعود و هر مقطع یا سرفصلی دوباره می دهید، پس کسر رهائی برای شما چیست؟ این رقص رهائی شماست، شما باور نداشتید که مسعود شوهر شماست وگرنه شما یادتان هست فیلمهائی حتما دیده اید، یک عقد کافی بود برای یک زن که تا ابد خودش را در حریم شوهرش ببیند.» «اگر سقف ایدئولوژیک امضا به رهبر عقیدتی سقف این سالن است، سقف ازدواج و زناشوئی این میز است، شما درک و فهم نادرستی دارید، برای این که الان بعضی ها سختتان است لباس زیر در بیاورید و گرنه شیرجه می زدید. این حوض، مسئله از خود شما حل می کند و گرنه یک زن چشم ندارد زن دیگری را ببیند و با این مکانیزم شما حاضرید برای همدیگر جان بدهید و همدیگر را دوست دارید و حسادت های زنانه و قالی از زیر پای همدیگر کشیدن جای خودش را به دوست داشتن همدیگر می دهد.» آخر جلسه همه زنان حاضر یک بسته دیگر از مسعود هدیه گرفته و جلسه تمام شد.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26791