• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

قیام جهانی علیه آمریکا و آتش وطن فروش ها

  • کد خبر : 25856
  • 18 ژوئن 2020 - 11:56

 حدود سه هفته از ناآرامی های  آمریکا و کشورهای اروپایی می گذرد و  آتش خشم مردم امریکا هر روز بیشتر زبانه می کشد.

به گزارش فراق، روزانه اکثرخبرگزاری های جهان فیلم و عکس  وحشیانه ترین رفتار پلیس آمریکا را با مردم تظاهر کننده به نمایش می گذارند.  با انکه درصد کمی از واقعیات  و بی عدالتی های موجود به خبرگزاری و سایت ها راه پیدا می کند و بیشتر رفتار نژاد پرستی و پایمال شدن حقوق مردم پنهان و نادیده انگاشته می شود.  ولی حجم ورودی اخبار جهانی به اندازه ای است که قابل چشم پوشی نیست و  و تمام طیف خبرگزاری های راست و چپ را در برگرفته است.

 با اوج گرفتن تبعیض نژادی و پایمال نمودن حقوق شهروندان رنگین پوست در آمریکا   سازمان ملل نیز به انتقاد از رفتار حکومت امریکا پرداخت

«میشل باشلت» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد  از نژاد پرستی ساختاری  در آمریکا انتقاد  و در باره حمله بی سابقه به خبرنگارانی که اعتراضات مردمی در این کشور را پوشش می دهند ابراز نگرانی کرد.

«باشلت» در بیانیه ای اعلام نمود صداهایی که خواهان پایان یافتن کشتار آمریکایی های افریقایی تبار غیر مسلح هستند باید شنیده شود. صداهایی که خواهان پایان یافتن خشونت پلیس، نژاد پرستی ساختاری و رایج در کشور آمریکا هستند باید شنیده شود.

وضعیت  حاد حقوق بشر در جامعه آمریکا موضوع جدیدی نیست و  در واقع تبعیض نژادی، آموزشی شغلی و اجتماعی رنگین پوستان قرن هاست که ادامه دار است.

اما تا اسم حقوق بشر و  پای حقوق بشر به میان می آید وطن فروشان و  مزدوران اجاره ای  چشم و گوش خود را به جهان اطراف بسته  و به خاطر از دست ندادن منافع،  مانیتورینگ شان به عمد فقط رو به ایران است.

زمانی که با خط دهی  و هزینه صدها هزار دلار به دنبال تجمع و خشونت در ایران بودند و برای تجمعات برنامه ریزی شده چند ده نفر که ساختمان ها و اموال عمومی مردم را به آتش می کشیدند وانفسای حقوق بشر سر داده و حرف از رفراندم و تعو یض حکومت و… دیکتاتوری می زدند، برنامه های ۲۴ ساعته آنها مملو از یاد آوری انواع حقوق های بشر بود.

 اما اکنون که تظاهرات میلیونی در آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپا بیش از سه هفته است ادامه دارد. رسانه های مزدور، وطن فروشان بی جیره و باجیره مواجب همه خفقان گرفتند و سایت های  فرقه که در سکوت مرگبار فرو رفته اند و به عمد در این روزها  با اقدامی شنیع  و هزاران بار شیادانه   مزدوران وطن فروش اجاره ای و  فرقه مخوف رجوی مواجه شدیم. اقدامات آتش سوزی های مشکوک و سریالی  در مکان های مختلف تاریخی و پارک ها با  انواع  ترفند ها  دقیقا در زمانی که توجه تمام خبرگزاری های جهان به وضعیت حاد مردمان مظلوم رنگین پوست است،  این اعمال خائنانه خیانت مضاعف آشکار است. وطن فروشی بی سابقه  ای که این چنین به نمایش می گذارند بیش از هر زمانی آنها را رسوا  می کند که این چنین به دنبال کمک به ارباب خود  به هول و ولا افتاده اند عمل رذیلانه ای که هیچ موجود زنده ای با کشور خود نمی کند این شیاطین در این زمانه به آن مبادرت می نمایند غافل از آنکه عاقبت این آتش ها دامنگیرشان خواهد شد.

مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25856

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی