احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
یکی دیگر از شگرد های کثیف فرقۀ رجوی در آلبانی این است که از افراد امضا گرفته که کار های حقوقی و مالی آنان را تماما خود سازمان پیگیری می کند. لذا وقتی افراد جدا می شوند کمیساریا تمامی این کاغذ های امضا شده را در پیش روی افراد جدا شده قرار می دهد. به همین دلیل نفرات وقتی به کمیساریا مراجعه می کنند هیچ جوابی نمی گیرند و سرگردانند.
همچنین جمعیتهای موهومی نیز از قدیم دارند که هنوز هم نام اشرف سابق را یدک می کشند (دفاع از اشرف) و در همین بیانیه ها هم چنانکه می بینید نامشان آمده است که واقعا مضحک است!!
تنها خواسته ما خانواده ها ایرانی دیدار و ملاقات با عزیزان در گوشه ای از کمپ لیبرتی می باشد و به نظر می رسد موانع موجود کاملا” غیر قانونی هست و بر اساس موازین بین المللی نبوده و توسط چند نفر بظاهر نمایندگان کمپ لیبرتی که بشدت محصور افکار عقیدتی فرقه گرایانه خود هستند ، حقوق مسلم فردی و اساسی خانواده هارا نادیده می گیرند ، لذا از شما نمایندگان محترم استدعا داریم با هماهنگی دفتر کمیساریا در بغداد مستقیما” به کمپ مراجعه و موانع موجود را برطرف نمایید.
اینجانب محسن اسدی فرزند محمد هادی یونسی که نزدیک به ۳۰ سال است پدرم نزد سازمانی بنام سازمان مجاهدین به اسارت گرفته شده است. زمانی که پدرم به اسارت سازمان مجاهدین در آمد من کودکی بیش نبودم طی این سالها با نداشتن پدر زندگی خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. در حال حاضر ۲۸ سال سن دارم و مثل ما بقی مردم در جامعه ایران مشغول کار و زندگی هستم و از طرفی انسانیتم به من حکم می کند کار آزادی پدرم را از طریق شما دنبال کنم من چندین سال است که از پدرم خبری ندارم. ازکسانی که به تازگی از سازمان مجاهدین جدا شده اند و به ایران باز گشته اند موضوع پدرم را دنبال کردم جوابی که از آنها گرفتم پدرم در حال حاضر در کمپی بنام لیبرتی در بغداد است و در شرایط سختی بسر می برد. سازمان مجاهدین پدرم و امسال پدرم را در یک محیط بسته قرار داده است
خانم اربابی (مادر جواد عرب درگی) درباره خانواده تان و بخصوص جواد بگویید.
– پدر جواد ارتشی بود و در سال ۵۳ فوت شد. من هم که خانه دار بودم بچه های من از کودکی کارمی کردند تا کمک خرج خانواده باشند.
جواد هم که متولد مرداد ۱۳۴۸ بود نیز وقتی اینجا بود درس می خواند و تابستان ها بنایی و یا در رادیو سازی کار می کرد.
لذا به عقیده و تجربۀ ما کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد که مسئولیت قانونی و بین المللی امور مربوط به کمپ موقت لیبرتی و مشخصا امور مربوط به حقوق انسانی ساکنان کمپ از جمله حق دیدار خانوادگی را برعهده دارد حقی که حتی در زندانهای دنیای امروز از زندانی دریغ نمی شود باید طرف گفتگوی خود را تک تک افراد کمپ به عنوان پناهجو قرار بدهد و به جای گفتگو با رهبران سازمان مجاهدین خلق ایران بر آنان فشار وارد بیاورد که دست از القاءات فرقه ای بر افراد و ساکنان کمپ مبنی بر عدم ارتباط با دنیای بیرون و با افراد خانواده و ایجاد فضای دروغین و منفی موهوم علیه خانواده ها و تحریک افراد به توهین و ناسزا به افراد خانواده هایشان بردارند.
.۳ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﻣﺪﺗﻬﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺟﺪﺍﺷﺪﻩ , ﺑﺪﻧﺒﺎﻝ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺁﻟﺒﺎﻧﯽ ﻧﺰﺩ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﯿﺎﻭﺭﺩ , ﺩﺭ ﺍﯾن ﺮﺍﺑﻄﻪ ﮐﻠﯽ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﮐﻤﯿﺴﺎﺭﯾﺎ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﺁﻟﺒﺎﻧﯽ ﺩﺍﺩﻩ ﺗﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﻭﯾﺰﺍ ﺑﮕﯿﺮو ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﺪﻩ در نتیجه ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﻫﺮﺍﻥ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﻭ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺑا ﻫﻤﺴﺮ ﻭﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺗﻤﺎﺱ ﮔﺮﻓﺘﻪ ( ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﯼ ﺗﻠﻔﻦ ﻭ ﺁﺩﺭﺱ ﻭ … ﻫﻤﻪ ﯼ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﺎﯼ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ ) ﻭ ﺑﺎ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻣﺒﺘﺬﻝ ﻣﺪﻋﯽ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﻭﯼ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﺷﻮﻫﺮ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﮐﻨﺎﺭﺵ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﻭ… ﻭ ﺑﺪﯾﻨﻮﺳﯿﻠﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻣﺎﻧﻊ ﺁﻣﺪﻥ ﻫﻤﺴﺮ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺑﺸﻮﺩ.
به گفته و اعتراف سران فرقه تنها ۱۰الی۱۲درصد از نفرات موجود جزء کادر اصلی سازمان می باشند، پس بقیه در این بین چکاره اند؟ در پاسخ باید گفت: مابقی نفرات، اسرای جنگی ونیروهای کار بوده که ازطرق مختلف ربوده، مغزشویی و نگه داری می شوند. شهود زنده این مدعا نفراتی هستند که موفق به فرار از این تشکیلات شده اند. در ضمن اسامی اسرای انتقال یافته از اردوگاههای جنگ حزب بعث نیز در صلیب سرخ موجود می باشد.
دراین کمپ نیازی به سوزاندن اجساد نیست، نفرات در اثر فشار خود دست به خودسوزی و خلاص کردن خود میزنند. چه بسا که این رجوی ها در جنایت و آدم سوزی از معلم خود، هیتلر نیز پیشی گرفته اند و مانند خونخوارانی وحشی هر روز بیشتر از قبل فرزندان ما را به بهانه های واهی به کشتن می دهند و خود پشت این جنایت بشری، ژست قربانی به خود گرفته و مظلوم نمایی می کنند و حال پرسش ما خانواده ها از محافل حقوق بشری فرانسه و شهر اورسورواز که این روزها خود نیز زخم تروریسم بر بدن دارد و فاجعه کشتار انسانهای بیگناه و خانواده های داغدار را به چشم می بیند این است که چه دلیلی بر حمایت و ایجاد امکانات برای مریم رجوی و سازمان مخوفش دارد؟؟؟
آقای رجوی درسال ۱۳۷۰ که شما قدرت نمایی می کرد، برای با شکوه نشان دادن رژه، نتوانست ۴۰۰نفر هوادار وخانواده واعضای شورا را جمع کند واین درحالی بود که با پولهای نفت عراق قدرتی بالاتر ازاین داشتید !
آیا آن۴۰۰ خانواده مورد ادعای شما جزو همانهاست که رجوی درکتابش ذکر خیری؟؟!! ازآنها کرده وزارتی شان نامیده است؟؟ جواب حتما مثبت است ، چرا که شما استثنایی برای هیچکس قایل نشده وهمه ی درخواست کنندگان ملاقات را باین صفت موصوف کردید!!
این نشست در اواخرآبان ماه به درخواست خانواده های استان جهت کسب آخرین وضعیت فرقۀ رجوی ،اعضای گرفتار درلیبرتی و آلبانی و همچنین شناسایی افراد مفقودی با هماهنگی های دفترانجمن استان و دعوت از آخرین جداشده های استان، آقایان فریدون ابراهیمی و بایرامعلی محمدی انجام گردید.
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]