• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نامه جمعی از خانواده های ساکن ایران (۱۳۲ نفر) به رئیس جمهور فرانسه : گروه مجاهدین داعشی ، پناهنده در فرانسه را اخراج کنید

  • کد خبر : 4508
  • 01 دسامبر 2015 - 23:46

نامه جمعی از خانواده های ساکن ایران (۱۳۲ نفر) به رئیس جمهور فرانسه :

گروه مجاهدین داعشی ، پناهنده در فرانسه را اخراج کنید

خدمت ریاست جمهوری دولت فرانسه

با توجه به استقرارسازمان مجاهدین خلق به رهبری مسعود و مریم رجوی در کشور فرانسه واقع در شهر اورسورواز که اقدامات و فعالیتهای تروریستی این سازمان در دهه هشتاد میلادی در ایران از چشم مجامع بین المللی و حقوق بشر دور نمانده است و به یقین نیازی به معرفی این سازمان به دولتمردان محترم فرانسه نمی باشد؛ این نامه سرشار از اندوه و حزن خانواده هایی که فرزندان، همسران و عزیزانشان سالها در مقر این سازمان واقع در کشور عراق ، کمپ اشرف و اکنون لیبرتی اسیر این سازمان اهریمنی، می باشند.

جناب آقای رئیس جمهور: اجازه دهید که گوشه ای از رنج و مصیبت خانواده های چشم به راه فرزندان اسیر در بند رجوی ها را برای شما شرح بدهیم. این گروه تروریستی نزدیک به سی و پنج سال پیش از ایران خارج و در کشور عراق که آن زمان با کشور ما درحال جنگ بود مستقر شدند و همدستی با صدام حسین در جنگ ایران و عراق را پیشه ی خود ساختند. این جانیان بیمار، با فریبکاری و دزدیدن مردان و زنان این سرزمین از راههای مختلف  فریبکاری و مغز شویی،  جبهه های جنگ،  خرید اسرای جنگی از زندان های صدام،  اغفال دانشجویان خارج از کشور، و … و اسیر کردن آنها در کمپ اشرف، در طول این سالها مانع از دیدار آنها با خانواده هایشان شده اند و حتی با تحت فشار گذاشتن آنها و ایجاد رعب و وحشت در دلشان از حضور و دیدار  خانواده ها ممانعت کرده و حسرت و داغ در آغوش کشیدن پدرها و مادرهای دلتنگ و خواهران و برادران بی قرار را در دل ما گذاشته اند و حتی کوچکترین خبری از اوضاع و احوال فرزندان مان به ما نمی دهند و آنها را در بدترین شرایط امنیتی، بهداشتی و غذایی نگهداشته اند. اردوگاهی به سبک اردوگاهها ی نازی و آشویتس.

DSC05211

دراین  کمپ نیازی به سوزاندن اجساد نیست، نفرات در اثر فشار خود دست به خودسوزی و خلاص کردن خود میزنند. چه بسا که این رجوی ها در جنایت و آدم سوزی از معلم خود، هیتلر نیز پیشی گرفته اند و مانند خونخوارانی وحشی هر روز بیشتر از قبل فرزندان ما را به بهانه های واهی به کشتن می دهند و خود پشت این جنایت بشری، ژست قربانی به خود گرفته و مظلوم نمایی می کنند و حال پرسش ما خانواده ها از محافل حقوق بشری فرانسه و شهر اورسورواز که این روزها خود نیز زخم تروریسم بر بدن دارد و فاجعه کشتار انسانهای بیگناه و خانواده های داغدار را به چشم می بیند این است که چه دلیلی بر حمایت و ایجاد امکانات برای مریم رجوی و سازمان مخوفش دارد؟؟؟

آیا قبل از حمایت از آنها از قوانین ناجوانمردانه آنها بی اطلاع بوده اند؟؟؟

آیا از اهداف غیرانسانی آنها بی خبر بوده اید؟؟؟

مگر نه اینکه سالها قبل مریم رجوی به جرم پولشویی دستگیر و روانه زندان شد؟!!

آیا خودسوزی اعضای این گروهک را به چشم ندیدید و با خود نیاندیشیدید که چگونه ممکن است رهبری آنقدر خودخواه و خودشیفته باشد که دیگران را بوسیله ی شستشوی مغزی و یا تهدید به آزار خانواده ها و وابستگانشان وادار ب خودسوزی کنند تا خود را به خاطر او به آتش بکشند؟؟؟!!

و چگونه است که او تبرئه و آزاد می گردد و با سینه فراخ و سری بلند و باد به غبغب انداختن، در زیر سایه مجامع حقوق بشری به اقدامات غیر انسانی خود ادامه می دهد و صدایی نیز از کسی در نمی آید جز صدای ناله و فریاد و التماس خانواده های چشم انتظار و دلتنگ که البته آن هم راه به جایی نبرده است و دریغ از دست یاری و کمک رسان یکی از سازمان های حقوق بشری که توانایی این را داشته باشد تا مشتی به دهان یاوه گویی رجوی ها بزند و درد خانواده ها را التیام بخشد. جناب شهردار: حال که تیغ تروریسم خواب را از چشم شهروندان شما برید و فاجعه آفرید، بعید می دانیم که مطلع نباشید که پای مریم رجوی در حمایت از داعش درمیان نباشد.

لذا دردمندانه و ملتمسانه از شما تقاضا داریم ضمن رسیدگی به جنایات سازمان مجاهدین خلق به عنوان فعال تروریسم و مدافع داعش که اکنون در فرانسه روزگار را به آرامش می گذرانند، نزد شما شکایت خود را اعلام می داریم تا با مجازات وی، راهی تازه جهت آزادی عزیزان در بندمان از چنگال بی رحم رجوی ها پیش پای ما بگشایید. ما خانواده های زجر کشیده نه تنها خواستار قرار ملاقات با فرزندان و عزیزانمان در کمپ لیبرتی هستیم که خواهان فروپاشی و انهدام این سازمان تروریستی بویژه برچیده شدن این سازمان از کشور فرانسه می باشیم.همچنین  خواهان قطع رابطه شما با آن فرقه وهمچنین دیگر شهرداران شهر پاریس هستیم که خانم مریم رجوی جانشین رهبر فرقه سازمان مجاهدین از احساسات انسانی شما سواستفاده می کنند . ودل ما خانواده ها از شما رنجیده می کنند . باتشکر.

رونوشت :

نخست وزیری فرانسه

شهرداریهای فرانسه

پلیس اینترپل

شورای امنیت و سازمان ملل متحد

اتحادیه اروپا

 

اسامی خانواده ها :

آزادی_آماری تفتی_ آق آتابای__ ارشادی نمین_ اسدی_ ابراهیمی اسکندری_انصاریان_ابولی_ابریشمکار_اوصیا ـ سیاوش اسدی

افضیلیان_ اکبرزاده_ ایرانپور_ اعتدالی__ باوی_ بیت مشعل

بابا احمدی_ بامدی_ بیرون رو_ بشارت_ بهمنی ـ فهیم باوی

بلالی_ بهبهانی_ بهشتی_ باختر__ پرورش_ پورمعلا_ پیرزادی_ پیراوی

پشم فروش__ تقی پور ـ تهمتن توکلی_ ترابی__جهانبانیان ـ جلیلیان جانی_جدیدیان__چهاررنگ__حدادی_حنظل زاده_حمید فر__خدابنده_خراسانی_خرم نیا_خوش کلام__دولت پناه_دهدشتی_داوودی_دانافر_دهدشت نیا__ربیعی نیاری_رمضانی_راکی_رحیمی_رضایی نژاد_رشیدی تبریزی_ربیعی عباسی_رضایی شیخ امیرانلو__رشیدی__زیبا_زارع__ سلیمانجاه_سبز قبایی_سعیدی سلیمانی__ساسانی_سالمی__شاهین فر_شهابی راد شمس_شکری_شعبانپور_شعبانی_صحبت عبدلی_عبدالهی_عطار_علاف پور_عالی مقام_عبدی_عرب_علوی__فلاحی_فرهمند_فتحعلی آشتیانی_فروزنده_فنودی__قلی پور

قیصر بازفت_قلاوند_قاسمی__کشمیری_کریمی_کاربخش_کله جویی کنعانی_کوهی_کفایی_کردمجرد_مستانه_مهدوی_مزرعه_مطوری_محمد رضایی_مختاری_منصوری_مسعودی_میرزایی_مجرد_مالکی_مهدوی_محسنی

نصرتی_نامداری_نظری_نقوی_نورزی_ناظری ـ والی زاده وحیدی__هوشیار_هاجری__یوسفی سادات_ شیرین خسروی ـ اسعدی ـ اسلامی ـ ناظری

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4508