احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
خوشحالیم به اطلاعتان برسانیم که با فشارهای کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد و خانواده های ساکنان کمپ، رهبری فرقۀ رجوی سرانجام سهمیۀ تعیین شده از سوی کمیساریای عالی پناهندگان مبنی بر اعزام هر هفته چهل نفر به آلبانی را پذیرفت و چنانکه طی هفتۀ گذشته چهل نفر از ساکنان کمپ لیبرتی از بغداد به آلبانی منتقل شدند این هفته نیز تعداد ۴۰ نفر دیگر در دو سری ۲۰ نفره یکی روز سه شنبه ۱۷ آذر ۹۴ برابر با ۸ دسامبر ۲۰۱۵ و دیگری امروز پنجشنبه ۱۹ آذر ۹۴ برابر با ۱۰ دسامبر ۲۰۱۵ از کمپ لیبرتی به شهر تیرانا پایتخت آلبانی زیر نظر کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد انتقال یافتند. بدینگونه مجموع منتقل شدگان این مرحله طی نزدیک سه ماه گذشته از کمپ لیبرتی عراق به کشور آلبانی در ۱۷ سری به ۲۹۷ نفر بالغ گردید.
میخواهم به یک قسمت مهمتری توی سرنوشت و تصمیم گیریهای تو در داخل تشکیلات سازمان مجاهدین برسیم وهمانطورکه به اصطلاح برای بقیه افراد میتونه بیان این تجربیات مؤثر باشد.. میخواهم بدونم که شما زمانی که توی اشرف بودید ، یعنی یکی دوماهی که قبل ازاشرف خارج بشید و منتقل بشید به لیبرتی” شما در چه شرایطی” قرار داشتید؟ اصلا چطوری متوجه شدید ؟ آیا میدونستید که میخواهید و قراره سازمان مجاهدین قرارگاه اشرف را تحلیه کند و دولت امریکا بهش اخطار داده؟ آیا ازفضای سیاسی مطلع بودید؟چطوری مطلع شدیدکه باید برید لیبرتی؟میخواهم این یکی دوماه اخرحضورتوتوی اشرف را وشرایطیکه برخودت وسایرافراد سازمان که اونجا بوده را برای ما توضیح بدهید؟
در سوی دیگر این کارزار، پروپاگاندای مجاهدین خلق است که هرگز ساکت نمی ماند . این ماشین تبلیغاتی نامه ای از آنچه خانواده های ساکنان لیبرتی می خواند، به دبیر کل سازمان ملل بان کی مون منتشر کرده است. در این نامه کذایی ، ” خانواده های ساکنان لیبرتی که ساکن اروپا و امریکا هستند “، شدیداً درباره ی جان فرزندان خود ابراز” نگرانی” کرده اند! در واقع، نامه ی مذکور تاکتیکی از پیش باخته است چراکه شواهد بسیاری درباره ی نقض حقوق خانواده ها در کمپ های مجاهدین وجود دارد. صرفنظر از رنج های خانواده های چشم انتظاری که سالهاست سختی مصائب عراق را به جان می خرند ، از ایران برای دیدار با فرزندانشان به عراق می روند و در مقابل سابقا اشرف و اکنون لیبرتی در پی به دست آوردن حق دیدار آزادانه هستند، حقایق درباره ی موارد نقض حقوق خانواده در درون سازمان مجاهدین خلق ، غیرقابل انکار است.
نامه سرگشاده به دادستانی کل آلمان در کارلسروحه عالیجنابان، با درود و روز بخیر! ما تعدادی از اعضای سابق مجاهدین خلق هستیم که جملگی در کشور آلمان جهت روشنگری و افشاگری علیه سیاستهای غیر انسانی و ضد حقوق بشری فرقه تررویستی مجاهدین خلق در کانون سیاسی/ فرهنگی ایران فانوس، فعالیت قانونی و حقوق بشری داریم. […]
مروری مختصر بر فرقه های مخرب کنترل ذهن (۳) در دو قسمت قبل در خصوص فرقه معبد خلق ها به رهبری جیم جونز در ایالت کالیفرنیا و تراژدی جونز تاون در گویان، و فرقه داودیه به رهبری دیوید کورش در ایالت تگزاس آمریکا و تراژدی ویکو، به صورت بسیار مختصر توضیح داده شد. این دو […]
عراق از حذف نام مجاهدین خلق و رهبران ترویست آن
در نظریه غیر الزام آور سنای آمریکا استقبال می کند
ننگ و ریا دیگر بس است.
نرگس بهشتی
چند سال دیگر می خواهید عزیزان ما را در اسارت و بردگی نگه دارید.
چرا با جان و عمر عزیزان ما بازی می کنید. و روند ارسال نفرات از عراق به کشور دیگررا اینقدر طولانی می کنید.
خانم شهربانو مرندی مادر دردمند و چشم انتظار خسروسلیقه دار عضواسیر در تشکیلات سیاه رجوی درپی انتقال فرزندش از کشور ناامن عراق ولیبرتی به کشور آلبانی برغم اینکه درصدایش شادمانی زائد الوصفی موج میزد گفت: ” قبل ازهمه از زحمات بی دریغ شما درانجمن نجات گیلان ممنون ومتشکرم ومن میدانم که طی این سالیان چگونه دررهایی فرزندانمان نقش بسزایی داشته اید وچه فحش وناسزایی هم ازجانب رجویها متحمل شده اید که آرزومندم خدا عوضش را به شما بدهد. هرچند من بی نهایت ازانتقال فرزندم به یک جای امن خوشحال وشادمانم ولی خودخواه خواهم بود که این شادی و شوروحال را فقط برای خود بخواهم ودلم میخواهد بزودی زود تمام اسرا از زندان رجوی درلیبرتی رهایی پیدا کنند و به دنیای آزاد بازگردند.”
گویا که مراجعه ی اخیر خانواده ها به کمپ لیبرتی و نهادهای ذیربط مستقر درعراق، که آذربایجانی های شرقی هم جزو آنها بودند، بازهم باند رجوی را ناخوش و هراسناک نموده وطی نوشته ای که بیشتر ازهمه به ” ازهر درسخنی” شباهت دارد وجرات طرح اصل موضوع یافته نشده ودر تقلید از سخن لنین ( یک گام به پیش ، دوگام به پس) ، نوشته ی نامربوط ” در طمع گامی به پیش، ده گام پس روی ” !
حمایت اوازملک حسین پادشاه اردن که خود همین رجوی اورا قاتل مردم فلسطین می نامید تا آمدن به عراق دشمن متجاوز به خاک میهن و ایفای نقش ستون پنجمی او درجنگ تحمیلی تا حمایت از زرقاوی رهبرتروریست های القاعده درعراق وحمایت از اقدامات تروریستی او با پوشش عشایر انقلابی رمادی و فلوجه !! تا حمایت ازتروریست های النصره درسوریه با عنوان ارتش آزادیبخش سوریه و دیدار با سرکرده آنها در پاریس بخشی ازاین خودفروشی هاست .
شاید نیاز نباشد که وظیفه شما را بهعنوان یک مقام مسئول در مقابل یک گروه تروریستی و هزاران خانواده چشمانتظار و بیخبر از حالوروز فرزندانشان یادآور شویم. با توجه به اوضاع نابسامان کشور عراق و عدم امنیت منطقه و بمباران اخیر کمپ لیبرتی و درخطر بودن جان فرزندان اسیرمان، خواستار پایان اقامت آنها در آن کشور و آزادیشان از فریب و دیکتاتوری سازمان مخوف مجاهدین خلق هستیم.
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]