آرزوی رهایی همه اسرای لیبرتی را دارم
خانم شهربانو مرندی مادر دردمند و چشم انتظار خسروسلیقه دار عضواسیر در تشکیلات سیاه رجوی درپی انتقال فرزندش از کشور ناامن عراق ولیبرتی به کشور آلبانی برغم اینکه درصدایش شادمانی زائد الوصفی موج میزد گفت: ” قبل ازهمه از زحمات بی دریغ شما درانجمن نجات گیلان ممنون ومتشکرم ومن میدانم که طی این سالیان چگونه دررهایی فرزندانمان نقش بسزایی داشته اید وچه فحش وناسزایی هم ازجانب رجویها متحمل شده اید که آرزومندم خدا عوضش را به شما بدهد. هرچند من بی نهایت ازانتقال فرزندم به یک جای امن خوشحال وشادمانم ولی خودخواه خواهم بود که این شادی و شوروحال را فقط برای خود بخواهم ودلم میخواهد بزودی زود تمام اسرا از زندان رجوی درلیبرتی رهایی پیدا کنند و به دنیای آزاد بازگردند.”
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4572
- ارسال توسط : feraghnews.ir
خانم مرندی که خود به دفعات با تحمل بسا مرارت وسختی وتن بیمار برای دیدار و ملاقات با عزیزش به اسارتگاه مضمحل شده اشرف عزیمت نموده بود وهر بار با کارشکنی رجویها با چشمانی اشکبار و با دستان خالی به خانه وکاشانه خود برمی گشت درمدت اقامتش درچهارضلع اشرف با بیان دلسوزانه و مادرانه اش بسیاری ازنگهبانان رجوی دراطراف سیاج را تحت تاثیر قرارداده وباعث فرار یکی ازآن نگون بختها شده بود. ایشان درادامه تماس خود با دفترانجمن افزود: ” من با خودم تعهد نموده بودم که فرزندم را دریابم واکنون فرزندم دریک قدمی آزادی قرارگرفته است ومن حتی اگر بشود خودم را به کشورآلبانی خواهم رساند تا به فرزند دربندم کمک کنم که ازشررجوی تمام عیارکنده شده و به نزدم برگردد.”
































