احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
رهبران فرقه درگیری ۱۹/۱/۹۰ را از قبل طراحی کرده بودند ! اگر درست یادم باشد روز جمعه بود که ازوقایع اسفناک ۱۹/۱/۹۰ کمپ سابق اشرف مطللع شدیم. براساس نمایش و تحلیل های ضد ونقیض خود فرقه واشک تمساح های ریخته شده ازجانب ایادی آنها معلوم میگردید که این عمل مشکوک توسط تشکیلات فرقه تروریستی رجوی […]
دراین دیدار دوستانه و خانوادگی آنان ضمن درخواست تسهیلاتی مبنی بربازگشت عزیزشان به خاک وطن وآغوش گرم خانواده وآغازی برپایان چشم انتظاری خود خصوصا مادر دردمندشان افزودند: ” برادرمان منصوردردوران دفاع مقدس به اسارت دشمن درآمد وآنگاه بی آنکه بفهمد و بداند گرفتار فرقه مافیایی رجوی شد و سالیان دراسارت رجوی ازخانه و کاشانه خود به دورماند وموجبات ناراحتی شدید ما را فراهم کرد. طی چند سال گذشته هرچند بمنظورملاقات با منصور و رهایی ایشان ازچنگال رجوی به دفعات به عراق ناامن واشرف سابق با مشقات زیاد طی طریق کردیم ولی متاسفانه نه تنها قادربه ملاقات عزیز دربندمان نشدیم بلکه ازجانب گماشته های رجوی آزارواذیت شدیم وتهمت وافترا شنیدیم وچوب وچماق خوردیم . تا اینکه خدا برما منت گذاشت وتقریبا بهار۱۳۹۲ بود که جگرگوشه مان منصور بطور ناباورانه ای با ما تماس تلفنی برقرارکرد وبا شادمانی تمام گفت من ازآلبانی وبدورازکنترل دارودسته وجماعت رجوی دارم با شما صحبت میکنم وباید بگویم که دلم برای یکایک شما خیلی تنگ شده است وآرزو دارم درآینده ای نزدیک شمایان را درآغوش بفشارم.”
یکی از دوستان مرا به مقاله ای با عنوان “اندر حکایت مارها” نوشته “جواد پوینده” از استکهلم توجه داد که در سایت آفتابکاران به تاریخ ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ درج گردیده است.
در این فیلم شستشوی مغزی رجوی دربین تمامی اعضای اسیران در بند شیطانی دژخیمان و فرماندهان فرقه منافقین را نشان می دهد.
مسعود رجوی و اوباشان این فرقه تا مغز واستخوان بچه ها رخنه کرده اند که مبادا فکری و عشقی وعاطفه ای به جز مریم رهائی داشته باشند ،
این فیلمها سند بزرگیست از دجالیت جانیان فرقه تروریستی (مجاهدین ناخلق)
و اکنون مغز شوئی.. فیلم نشست غسل هفتگی از سایت انجمن فراق به نمایش گذاشته می شود تا قضاوت کنند “دافعین حقوق بشر”!
ابر فرقه قسمت هفتم High cult نگاهی اجمالی به تاریخچۀ سازمان مجاهدین خلق ایران (در پادگانهایش در عراق و قلعۀ اشرف) با نگاهی به کتاب “فرقه ها در میان ما” نوشتۀ: خانم مارگارت تالر سینگر استاد دانشگاه برکلی آمریکا ترجمه: مهندس ابراهیم خدابنده نگارش: مهندس محمّدرضا مبیّن – (با تجربه ۱۰ سال حضور در فرقۀ […]
بله ، نسرین یک زن بسیار بی تربیت و لمپن به تمام معنی که اسم اصلی اش مهوش سپهری است.
قبل از جدایی ام از سازمان چند نفر از شورای رهبری به پایگاهی که من مسئولش بودم آمدند و صحنه سازیهای مضحکی می کردند و دروغ گفتند که بله داره تو ایران انقلاب میشه و منتظر بودند من به آنها بگویم ای وای من نمیرم و از تشکیلات جدا نمی شوم… ولی آخر سر متوجه شدند که فایده نداره و من بمونش نیستم و از تشکیلات جدا خواهم شد و جدا شدم.
حوادث ۱۹ فروردین ، محصول حماقت درتوهین به خانواده ها و ایزوله شدنتان بود!
با این تفکر ارتجاعی ، کماکان فرزند ناخلف خلق باقی میمانی! آقای مصطفی بهشتی ، جوان دیگر ازمعدود جوان های این مرزو بوم است که فکر کرده علی آباد هم شهری است و شق القمر نموده که درعصر بیداری روزافزون مردم ، افتخار پیوستن؟! به سازمان مجاهدین خلقی را داشته که درزمان این تصمیم گیری […]
بیشترین فشارها را رهبران گروهک به اسیرانی می آوردند که خانواده هایشان در جلوی کمپ اشرف حضور داشتند و آنها را بلافاصله پس از نشست هایی که برگزار می کردند جلوی دوربین تلوزیون سیمای نفاق می آوردند و آنها را به مصاحبه ی اجباری وادار می کردند تا به زعم خود ضربه ای به خانواده ها زده باشند و البته کور خوانده اند و ما خانواده ها با این کارهای گروهک رو زبه روز قدم هایمان برای آزادی فرزندانمان استوارتر و گام هایمان محکمتر می شد و خواهد شد.
عالیجنابان بان کی مون دبیر کل ملل متحد و احمد شهید نماینده ویژه حقوق بشر
پیرو نامه ها و درخواست های قبلی ما خانواده های اعضای گرفتار در فرقه مجاهدین درعراق از شما درخواست کمک داریم .
ما جمعی از خانواده های استان کرمانشاه در غرب ایران هستیم که یا فرزندی در فرقه مجاهدین داریم و یا پدر و مادری در بند رجوی داریم که شاید بعضا ۲۵ سال از دیدن همدیگر حتی برای یک دقیقه محروم بوده ایم .
بیش از ۳۰ سال بود که مسعود و مریم رجوی خائن در تمامی نشستها و مغزشوئی های خود اشرف ( پادگان نظامی ) را مثلا خط قرمز می دانستند و در بیانیه های مختلف خود از آن به بزرگی و عظمت یاد می کردند که نماد به ظاهر ایستادگی برای عناصر فریب خورده آن باشد . اما غافل از اینکه روزی برسد که صاحبخانه برای پس گرفتن املاک واقعی خود بپا خیزد و تروریستهایی را که چندین سال بیرحمانه به کشتار مردم آن دیار و نیز ملت بی گناه کشور همسایه فعالیت نموده را بخواهد از خاک خود بیرون کند و این جانیان بخواهند به بهانه های مختلف در برابر آن ایستادگی کرده و فرزندان خانواده ها را به راحتی دم تیغ بفرستند و از آنها سد انسانی در برابر گلوله های گرم درست کنند .
آری در چنین روزی بود که سران سازمان مجاهدین همچنان که از اخطارهای قبلی ارتش عراق برای ورود به پادگان نظامی اشرف آگاه بودند ، ولی آگاهانه عناصر بی خبر خود را برای ایجاد درگیری به مقابل ارتش و پلیس عراق اعزام نمودند و خواستند از خاکی که هیچ گونه تعلقی به آنها ندارد و صاحبان آن چندین سال برای بدست آوردنش دوندگی کرده اند را همچنان در تسخیر خود داشته باشد .
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]