• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
به بهانه پیام اخیر منتسب به مسعود رجوی و مانور روی انتخابات ایران

تمام مردم ایران از نظر رجوی شایسته کشته شدن هستند

  • کد خبر : 44074
  • 15 ژانویه 2024 - 13:35

انتخابات در دستگاه رجوی کاملا مهندسی شده بود و همیشه یک کاندیدا بیشتر نداشت! حال چگونه مدعی می شوید که انتخابات ایران آزاد نیست؟

به گزارش فراق، هادی شبانی در یادداشتی به بهانه پیام اخیر منتسب به مسعود رجوی که ۱۳ دیماه با موضوع انتخابات ایران منتشر شد، نوشت: از نظر ما افرادی که مناسبات درون سازمان مسعود را از نزدیک تجربه کرده ایم و اختناق حاکم بر فرقه را مشاهده کرده ایم، حتی نام بردن از انتخابات و آزادی بیان از زبان مسعود رجوی طنز تلخی است که بر قلبمان می‌نشیند.

جدای از موضوع و حواشی انتخابات در ایران، نمی دانم مسعود رجوی با چه رویی از انتخابات دم می زند. اتفاقی که هرگز در سازمانش نیافتاد.

آیا اصلا در درون سازمان انتخاباتی آزاد وجود دارد؟ و اگر مثلا انتخاباتی وجود داشت آیا کسی جرات داشت رای ندهد؟ او از امام جعفر صادق (ع) حرف می زند. آیا خودش اعتقادی به آن دارد؟ یا خودش را هم از امام شیعیان بالاتر می داند؟ به چند مورد از حرفهای رجوی در نشست های درونی اشاره می کنیم تا برایمان مشخص شود که وی خودش را بالاتر از همه امامان شیعه می داند.

• عبارت اشرف مخلوقات که در قرآن به آن اشاره شده است همان مریم رجوی است ( نشست قرارگاه باقرزاده سال ۷۳ )

• لباس های شما همان جامه سربازان امام زمان است و شما سربازان امام زمان هستید (نشست امام زمان قرارگاه اشرف سال ۷۰)

• اسم مریم رجوی با حضرت مریم که در سوره مریم به آن اشاره شده است انطباق دارد (نشست های قرارگاه باقرزاده)

• کشته شدن در راه مسعود ارزش الهی نزد خداوند محسوب می شود (نشست های قرارگاه باقرزاده)

• مسیر سازمان همان مسیر امام حسین (ع) می باشد و پرچم هم همان پرچم سرخ است (مراحل انقلاب ایدئولوژیک)

• رهبری سازمان با دنیای ماورالطبیعه (امام زمان) در ارتباط است و هرگز اشتباه نمی کند و هرگز نمی توان به خط و خطوط رهبری شک نمود و این شک گناه کبیره است و اشکال را در درون خود جستجو کنید (نشست های قرارگاه باقرزاده)

• مریم رجوی به لحاظ ارزشی در کنار زنان صدر اسلام قرار دارد!

• تمام مردم ایران به دلیل این که تحت حاکمیت جمهوری اسلامی هستند شایسته کشته شدن هستند (نشست‌های قرارگاه باقرزاده)

اینها تنها گوشه هایی از اراجیف تکرار شده رجوی در نشست های درونی بود. فردی که خودش را نماینده خدا روی زمین می داند و جز این هم نمی توان انتظار داشت. آیا این فرد به لحاظ عقلی می تواند سالم باشد؟ از یک طرف مدعی نماینده امام حاضر می شود و از طرف دیگر کشتن مردم ایران را مباح می داند.

آیا همکاری با غرب و اسرائیل در راستای به اصطلاح آزادی خواهی می باشد؟ شما که مدعی می شوید مریم رجوی هم طراز زنان صدر اسلام است آیا صحبت کردن و گرم گرفتن با هار ترین جناح جنگ طلب آمریکایی هم نشان از پاک بودن او دارد؟ یا زنی که عامل راه اندازی رقص رهایی می شود می تواند در کنار زنان صدر اسلام قرار بگیرد؟

شما حتی در درون تشکیلات اعتقادی به انتخابات آزاد ندارید و اعضای شما هم نمی توانستند آزادانه رای ندهند. انتخابات در دستگاه رجوی کاملا مهندسی شده بود و همیشه یک کاندید بیشتر نداشت! حال چگونه مدعی می شوید که انتخابات ایران آزاد نیست؟ اول از خودتان شروع کنید و بعد مدعی آزادی خواهی شوید.

برای ما ثابت شده رجوی هیچ اعتقادی به اسلام و اسلامیت ندارد بلکه برای رسیدن به قدرت حاضر است همه را به کشتن بدهد و اراجیفی که در نشست های درونی استفاده کرده بیشتر مصرف داخلی داشت تا بتواند اعضای نگون بخت خود را فریب بدهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44074

نوشته های مشابه