• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

روایت «بساط‌علی مشکین‌فام» از شکنجه اعضای باسابقه به بهانه نفوذی بودن

  • کد خبر : 44008
  • 10 ژانویه 2024 - 12:54

بساط‌علی مشکین‌فام در روایتی از شکنجه و بازداشت ده‌ها تن از اعضای جدید و قدیمی فرقه رجوی به بهانه نفوذی بودن سخن گفت.

به گزارش فراق، بساط‌علی مشکین‌فام متولد اسلام‌آباد غرب، اواخرسال ۶۷ بعد از عملیات مرصاد فریب فرقه تروریستی رجوی را خورد و وارد پایگاه های این فرقه شد. وی در سال ۷۴ در جریان بحث های نفوذی داخل فرقه بازداشت شد و به ماهیت واقعی این فرقه تروریستی پی برد. او بعد از آن تصمیم گرفت که از سازمان خارج شود اما به دلیل محدودیت‌های شدیدی که در سازمان وجود دارد نتوانست این کار را عملیاتی کند. بساط‌علی پس از اینکه آمریکا به عراق حمله و رژیم صدام را سرنگون کرد بالاخره توانست به کشور برگردد.

مشکین‌فام که ۱۶ سال از عمرش را درون سازمان مجاهدین بوده درباره این فرقه می‌گوید: «واقعیت این است که درون سازمان به شدت فرقه گرا و به شدت ضد آزادی است. سازمان هر گونه دیدگاهی را که خلاف سران تشکیلات به طور خاص رهبر ایدئولوژیکش، مسعود رجوی باشد، سرکوب و نابود می کند و تمام هویت انسانی از تمام تک تک آدمها چه زن و چه مرد گرفته می شود. همه باید خود را مثل مسعود رجوی می کردند و خود را مال او و در تملک و وابسته به او می دانستند و هیچ موجود دیگری وجود نداشت که استقلال انسانی خودش را حفظ کرده باشد. متأسفانه در این سالیانی که ما بودیم شاهد خرد شدن شخصیتها و از بین بردن خیلی مسایل بچه های آنجا بودیم که خیلی ها منجر به خودکشی و درگیری های روانی گردید.»

وی روایت می‌کند: «من یک ایرانی هستم من شرافت ایرانی دارم مخالفتی هم با حکومت داشته باشم انتقادی هم داشته باشم سر جای خودش به قوت خود باقی، ولی از شرف و از حیثیت ملی ام دفاع می کنم چون این بلایی است که در افغانستان و عراق و در جاهای دیگر از این جنایتکارهای آمریکایی می بینیم واقعیت این است که دیگر نمی توانم تحمل کنم یک اشغالگر بیاید تحت هر عنوان کشور من را اشغال کند و من هم در کنارش باشم چون دموکراسی و آزادی که اینها وعده دادند ما با چشم خودمان دیدم که داستان چی است.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44008

نوشته های مشابه

01می
خدمت جنسی به «مجاهدین» جزو وظایف اولیه زنان بود + فیلم
روایتی از زندگی و سرنوشت شوم «مریم فرتوک زاده» در سازمان مجاهدین ضدخلق

خدمت جنسی به «مجاهدین» جزو وظایف اولیه زنان بود + فیلم

23آوریل
زنی که سیرت زشت او در ظاهرش پیدا بود
روایت علی پوراحمد از تحقیر اعضای ناراضی توسط زنی بددهن به نام بتول رجایی

زنی که سیرت زشت او در ظاهرش پیدا بود