• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

روایت عضو نجات‌یافته از مسخ ایدئولوژیک تا رأفت اسلامی / عوامل رجوی کارگر را کنار ظرف غذایش ترور کردند + فیلم

  • کد خبر : 43965
  • 09 ژانویه 2024 - 10:48

در دهه شصت و بحبوحه پیروزی انقلاب، عوامل سازمان مجاهدین خلق به رهبری مسعود رجوی دست به کشتار مردم کوچه و خیابان می زدند. مسعود رجوی سعی داشت با ایجاد جو ناامنی، به زعم خود قدرت را به دست بگیرد.

به گزارش فراق، سید اسماعیل زارعی، عضو سابق فرقه رجوی که خودش نیز در آن دوران تجربه زندان را از سر گذرانده، مشاهدات خود را اینگونه روایت می‌کند:

«زمانیکه ما را دستگیر کردند برای قاضی خیلی مهم بود که ترور انجام داده باشیم یا نه. کار تشکیلاتی و غیره زیاد مهم نبود… محکوم به ده یا پانزده سال زندان شدیم. بعد از مدتی همان اواخر سال ۱۳۶۲ جلسه ای گذاشتند و گفتند که قاضی کارتان دارد. گفتند هیئت عفو آمده و شما آزاد هستید…به دو سال نکشید که اکثر زندانیان آزاد شدند. تا اواخر ۶۳ خیلی ها آزاد شدند مگر آنها که سر موضع مانده بودند و پافشاری می کردند.»

وی می‌گوید: «فرقه رجوی با شعارهای پر طمطراق اعضای احساسی را جذب و مسخ می کرد. آن طبقه کارگر سر می دادن ولی کارگز را کنار ظرف غذایش در آبادان و اهواز ترور کردند.»

فرقه رجوی رکورددار جنایت، قتل، ترور، کشتار و دروغگویی در تاریخ کشورمان است. در کنار آن مهر مزدوری و همراهی با دشمنان این آب و خاک را در ننگی ابدی بر سینه دارند. این فرقه تروریستی پرچم‌دار خباثت و سبعیت، جمعی است که اساس و جوهره ذاتی‌اش بر دروغ، جنایت و خیانت شکل گرفته شده است.

از ابتدای انقلاب و طبق آمارهای رسمی موجود، حدود ۱۷ هزار نفر را در کشور کشته و ترور کردند و در سریالی طولانی نزد اصلی‌ترین دشمنان وطن از صدام و بعثی‌ها در عراق گرفته تا شیطان بزرگ خوش رقصی‌ها کردند و در تمام این سال‌ها تروریست اجاره‌ای آنان شدند. در جنگ تحمیلی در کنار دشمن بعثی با فرزندان وطن جنگیدند و موجب بروز خسارت‌های بی‌شمار جانی، مالی و اطلاعاتی به کشور شدند.

در ریشه‌های فکری و رفتاری آنان منافع ایران و ایرانی معنایی ندارد و همه چیز حتی جزیی‌ترین افکار ذهن شما باید تابع ایدئولوژی مسموم این فرقه گمراه کننده باشد. در واقع جسم و روح و حتی خانواده‌های اعضای این فرقه انحرافی و تروریستی مصادره اوهام سران آن شده است.

ملت ایران هنوز تاریخ فراموش نکرده است که این مدعیان دروغین آزادی، چگونه در سال ۶۷ و پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران، در چند روز تجاوزشان به خاک وطن و پس از سقوط اسلام آباد غرب، چگونه وارد بیمارستانی در این شهر شده و مجروحین جنگی را به آتش کشیدند. این پایان جنایات منافقین در بیمارستان اسلام آباد غرب نبود و دشمنان قسم خورده ملت ایران، حتی تمامی اعضای کادر درمانی بیمارستان را که با آنها همکاری نکرده بودند به شکل فجیعی کشتند و بعد از آن هم کل بیمارستان را به آتش کشیدند. این فقط نمونه‌ای از خوی وحشی‌گری این فرقه تروریستی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=43965