• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
روایت رضا مزگی‌نژاد از نحوه برخورد با بیماران در فرقه رجوی

میدان دادن به مریضی نشان از زندگی طلبی دارد / دکتر «صالح» کپسول را با نمک پر می‌کرد!

  • کد خبر : 39263
  • 03 می 2023 - 12:36

رضا مزگی‌نژاد، عضو نجات یافته از فرقه رجوی با بیان روایتی از سال‌های حضور خود در مناسبات این فرقه و نحوه برخورد با افراد بیمار نوشت: من سالیان سال مشکل کلیه داشتم و یک بار هم زیر عمل کلیه رفتم. وقتی به دکتر داخل تشکیلات فرقه مراجعه می‌کردم می گفتند که چیزی نیست. همه مشکل کلیه دارند. چرا این قدر به خودت سخت می گیری و دست باز به مریضی خودت می دهی. اگر ۴۰ درجه تب هم داشتی نباید به مریضی خودت میدان بدهی. میدان دادن به مریضی نشان از زندگی طلبی دارد.

یکسری هم زمانی که من در اشرف بودم، زمستان بود و من سرمای سختی خورده بودم و گلودرد شدیدی داشتم. از فرمانده ام اجازه گرفتم تا پیش دکتر صالح بروم و دارو دریافت کنم. در ابتدا فرمانده قبول نکرد و با بیان این که همه سرما خورده ایم و چیز خاصی نیست از من خواست تا به سر کارم برگردم.

من اصرار کردم که حالم خوب نیست و نمی توانم بروم سرکار. گفتم اول می روم پیش دکتر بعد اگر توانستم می آیم سر کار. فرمانده گفت باشه اما سریع برگردی سرکار. نروی بخوابیا.

پیش دکتر صالح که رفتم گفت بله سرما خوردی. آب نمک غرغره کنی خوب می شود.

گفتم دکتر صالح گلویم خیلی درد می کند و سر و بدنم بی حال است. اگر می شود یک قرص سر درد به من بدهید. من نمی توانم آب نمک غرغره کنم. دکتر صالح قبول کرد و چند عدد کپسول به من داد. یکی از کپسول ها را که خوردم بعد از نیم ساعت بالا آوردم. یکی از دوستان که باهم بودیم گفت چرا حالت این طوری شد؟ گفتم نمی دانم. بعد از این که قرص خوردم حالم بد شد. دوستم گفت ببینم چه قرصی خوردی؟ قرص را که دید گفت دکتر صالح به تو کپسول نمک داده. بله دکتر صالح کپسول ها را پر از نمک کرده بود و به من داده بود. شما نگاه کنید این تازه یک نمونه از جنایت های این فرقه است. آدم جرأت نمی کرد به دکتر خودشان مراجعه کند. سران سازمان معتقد بودند که افراد تمارض می کنند که پیش دکتر می روند.

در یک نمونه دیگر در اشرف بودیم یکی از بچه ها که اسمش را نمی برم، مسئولیت باغچه را داشت. او در حین کار با داس دست خودش را پاره کرده بود اما از ترس این که شب در نشست زیر انتقاد قرار نگیرد، خودش رفته بود و انگشتش را با نخ معمولی دوخته بود. وقتی از او پرسیدند که چرا به دکتر مراجعه نکردی در جواب گفته بود از ترس حسابرسی فرمانده ام، ترسیدم بروم دکتر.

او ترسیده بود که در نشست عملیات جاری به خاطر مراجعه به دکتر مورد انتقاد قرار بگیرد.
مزگی نژاد با بیان این که از این فاکت ها در داخل تشکیلات مجاهدین خلق بسیار زیاد بوده است، می گوید: این فرقه ای است که دم از آزادی و دموکراسی و حقوق بشر می زند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=39263

نوشته های مشابه

01می
خدمت جنسی به «مجاهدین» جزو وظایف اولیه زنان بود + فیلم
روایتی از زندگی و سرنوشت شوم «مریم فرتوک زاده» در سازمان مجاهدین ضدخلق

خدمت جنسی به «مجاهدین» جزو وظایف اولیه زنان بود + فیلم

23آوریل
زنی که سیرت زشت او در ظاهرش پیدا بود
روایت علی پوراحمد از تحقیر اعضای ناراضی توسط زنی بددهن به نام بتول رجایی

زنی که سیرت زشت او در ظاهرش پیدا بود