• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
روایتی از سرفراز رحیمی

علت وحشت رجوی از گوشی شخصی

  • کد خبر : 38141
  • 13 فوریه 2023 - 11:27

رهبران سازمان مجاهدین خوب می دانند که اگر اعضا گوشی تلفن را در دست بگیرند ابتدا به خانواده خودشان وصل می‌شوند و بعد واقعیت بیرون از سازمان مجاهدین را می فهمند.

به گزارش فراق، سرفراز رحیمی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی و عضو انجمن آسیلا در آلبانی در روایتی نوشت: تکنولوژی همیشه در حال پیشرفت است و مردم سراسر جهان همیشه در شوق رسیدن به تکنولوژی های جدید ارتباطات هستند.

یکی از مهمترین ابزارهای آن گوشی هوشمند (موبایل) است که در حال حاضر موضوع مسافت را با یک الو گفتن حل و فصل کرده است و برنامه های ارتباطی مثل واتساپ، وایبر، ایمو و تلگرام مسافت های هزار کلیومتری را به فاصله چند میلیمتری کشاندند.

در همین دنیای ارتباطات، سازمانی به نام مجاهدین خلق وجود دارد که ادعای دمکراسی و آزادی دارد ولی به شدت از این وسیله ارتباطی ترس و وحشت دارد.

اعضای سازمان با این تکنولوژی ارتباطات «موبایل» غریبه هستند، چرا؟

علت خیلی واضح و روشن هست. رهبران سازمان می ترسند که این وسیله ارتباطی باعث ریزش اعضا در اسارتگاه اشرف شود. رهبران سازمان مجاهدین خوب می دانند که اگر اعضا این وسیله ارتباطی را در دست بگیرند ابتدا به خانواده خودشان وصل می‌شوند و بعد واقعیت بیرون از سازمان مجاهدین را می فهمند.

سازمان به جهت همین موضوع حاضر نیست حتی یک گوشی موبایل در دست اعضای خودش باشد. یادم نمی‌رود که اعضای فرقه رجوی برای گرفتن موبایل نوکیا که دوران این موبایل ها سالیان پیش تمام شده بود، چه ذوقی داشتند. گوشی هایی که صرفاً می توانستی به فرمانده ات زنگ بزنی و بگوی الان در زمین فوتبال هستم یا آسایشگاه.

خودم شخصاً با موبایل فهمیدم که اسیر سازمان شدم، وقتی توانستم روزانه با خانواده خودم در ارتباط باشم.

و در اینترنت فهمیدم که حقیقت آن طور که سازمان مجاهدین به خورد ما می داد نیست و هر روز واقعیت‌های بیشتری روشن تر می شد.

آنجا بود که فهمیدم چرا سازمان مجاهدین مخالف گوشی موبایل است، چون موبایل ارتباط به بیرون سیاج را باز کرده و باعث ریزش اعضای سازمان مجاهدین می شود.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38141