• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

یادداشتی ازعلی هاجری: فعالیت فرقه رجوی در فضای مجازی برای سرگرم کردن اعضای خود است / این فرقه از ابتدای بنیانگذاری عمر خود را با خرابکاری سپری کرده

  • کد خبر : 20080
  • 26 مارس 2019 - 12:34

در سال ۲۰۰۳ بعد از سقوط صدام، رجوی برای ماندن در عراق و تثبیت فرقه شروع به کار در فضای اجتماعی کرد.
در وحله اول با دعوت و ریخت و پاش شروع شد ولی بعد از روی کار آمدن دولت عراق کم کم تردد به اشرف کم شد لذا با به کارگیری کامپیوتر کار در فضایی مجازی شروع شد و از برنامه هایی به اسم « Crm » استفاده می کردند.
به این ترتیب این کار برای مشغول کردن افراد در کنار بیگاری بود که از نفرات می کشیدند . به یاد دارم در همین Crm هم نفرات بدون یک نفر همراه نمی توانستند حتی کامپیوتر را روشن کنند.
کسی تعجب نکند چون فرقه اینقدر از اینترنت می ترسید که حد و حصری برایش متصور نبود. بعد از اخراج از اشرف و رفتن به لیبرتی باز این موضوع ادامه داشت ولی محدود و فقط تعداد کمی و آن هم دست چین شده در محلی به اسم «ملک مرزبان» که در نتیجه موشک باران کاملا نابود شد.رجوی با توهمات خود زندگی می کرد وقتی به صورت جدی می گفت من بین ناو هواپیمابر انقلاب مریم را انتخاب می کنم باید دید که چند تخته کم دارد ؟ آیا حقیقت را می گفت؟ خیر چون دستش به جایی بند نبود این حرف را می زد. حالا که مثل روز برای همه روشن است که برای آوردن یک آمریکایی چه هزینه ایی می کند.
فرقه رجوی بعد از ورود به آلبانی برای رفع بیکاری و سرگرم کردن اعضای نگونبخت خود تعداد زیادی کامپیوتر دست دوم خریداری کرد و به هر فرد یک دستگاه کامپیوتر داد.
رجوی و سران فرقه نام کامپیوترها را سلاح سرنگونی نام گذاری کردند، نفرات را وارد کار کردند. همه با اسم مستعار و برای فریب کاری از پروفایلی که گویا در ایران هستند استفاده می شد ولی از آنجایی که همه مجبور بودند خواسته های خود را از طرف مقابل بخواهند لذا دستشان رو می شد و در نهایت طرف با چند حرف مانند اینکه شما خیانت کردید و غیره ارتباط را قطع می کرد.
حالا باید دید فرقه ای که با آن همه توپ و تانک و در کنار مرز نتوانست سرنگون کند با # هشتگ چطور میخواهد سرنگون بکند؟ این فرقه در ظاهر و باطن جز عوام فریبی کار دیگری ندارد افراد را به مسلخگاه می کشد و رها می کند و حق خود می داند و طلبکار مردم بیچاره است که چه چیزی از مردم سوریه کم دارند و چرا برای آزادی خون نمی دهند.
اگر بخواهم از کارها و توجیه هاتی که اینها میگذارند صحبت بکنم یک مثنوی است. سران فرقه نشستهای مفصلی می گذاشتند اندر باب صحبت و چت نکردن با خانمها در فضای مجازی، عکس این را برای زنان در بند رجوی هم بود ولی به مراتب بیشتر سخت می گرفتند که مبادا کسی صدای جنس مخالف را بشنود و یا حتی چت جنس مخالف را ببیند.
فرقه برای کنترل بیشتر اتاق جاسوسی در کنار محل کار اعضای خود دایر کرده بود که کسی دست از پا خطا نکند و مستمر همه را مانیتور می کردند حتی گوش دادن به موسیقی هم ممنوع بود چرا ؟
استدلال فرقه این بود که اعضا به سمت زندگی کشیده می شوند ، کسانی که در فضای مجازی کار می کردند سریع شناسایی می شدند چون هیچ همخوانی در صحبت و نوشتاری با اجتماع نداشتند. کار فرقه در فضای مجازی فقط سرگرم کردن اعضای خود می باشد و نابود کردن کسانی که شناختی از این فرقه ندارند.
بله این فرقه از ابتدای بنیانگذاری تا به حال فقط و فقط عمر خود را با خونریزی و خرابکاری سپری کرده و غیر از این نباید از اینها انتظاری داشت ، در فضای مجازی که دیگر جای خود دارد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20080

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی