• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری جالب انور عبدالرحمن، یکی از مهمان فرقه رجوی در مراسم ویلپنت: فرقه رجوی حقایق را پنهان می کند

  • کد خبر : 15903
  • 15 جولای 2018 - 10:21

یکی از مهمانان فرقه رجوی در ویلپنت با نگارش مقاله ای به انتقاد از شوی سالانۀ فرقه پرداخت و گفت: فرقه رجوی، این گروه مکار حقایق را پنهان می کند.
انور عبدالرحمن سردبیر روزنامۀ اخبار الخلیج بحرین یکی از مهمانان فرقه رجوی در ویلپنت بود که حاصل مشاهدات خود را امروز یکشنبه ۱۷تیر۹۷ در مقاله ای در پایگاه اینترنتی Gulf Digital News نوشت و گفت: من به دنبال پاسخ هایی از این حاکمان خودخواندۀ آیندۀ ایران بودم. آنها به ما گفتند به دلایل امنیتی این گردهمایی در مرکز نمایشگاهی در پاریس و در نزدیکی فرودگاه شارل دوگل برگزار شد.

وی در ادامه به حضور شخصیت های برجستۀ اروپایی و آمریکایی اشاره کرد و گفت:  باید بپذیرم که از بزرگی این جلسه شگفت زده شدم. همۀ ما می دانیم که این شخصیت ها هیچگاه یک ریال هم از جیب خودشان خرج نمی کنند، ولی دعوت شدند و هزینۀ های اسکان و رفت و آمد آنها پرداخت شده است. حتی هزینۀ تک تک کلماتی هم که به زبان آوردند از پیش پرداخت شده است. چراکه چنین برنامه هایی برای امثال آنها همچون یک تفریح دوران بازنشستگی می ماند.
عبدالرحمن افزود: سخنرانی ها تهییج کننده و بدون کوچک ترین محتوایی بود. تهدید و هشدار و هیچ راه حل عملی. درواقع آن ها تقریباً خود را متقاعد ساخته بودند که رژیم ایران در طول همایش سقوط خواهد کرد.
وی ضمن اشاره به غفلت سران این گروه از مردم ایران گفت: هرچند مردم در داخل کشور مخالف نظام باشند، هیچ گاه از منافقین به عنوان نمایندۀ خود یاد نمی کنند.
و درادامه گفت: هزینۀ برگزاری گردهمایی پاریس باید چند میلیون دلار شده باشد. چه کسی این هزینه را پرداخت کرده است؟ هر کسی که آنجا بود همین سؤال را می پرسید. شنیدم که یکی از شرکت کنندگان غربی گفت: عجب سیرک سیاسی آکروباتیکی!

عبدالرحمن که از شخصیت های شدیداً منتقد نظام ایران است در ادامۀ این مقاله می نویسد: بعد از سه ساعت از شنیدن یه مشت لفاظی های خالی و کلمات پوچ از همایش بیرون رفتم. روز بعد، دو نفر از اعضای مهم این گروه که متوجه بیرون رفتن من شده بودند با من تماس گرفتند و خواستند مرا ببینند. این دیدار به مدت ۲ساعت و نیم در اتاق هتل من به طول انجامید.
من در ابتدا یک سؤال مهم از آن ها پرسیدم، اینکه مسعود رجوی مؤسس فرقه رجوی کجاست؟ مرده یا زنده است؟ من عمداً این سؤال را پرسیدم تا صحت گفته ها و صداقتشان را امتجان کنم. پاسخ تکان دهندۀ آنها این بود که او زنده است؛ ولی به دلایل تهدید ترور، نمی تواند در ملأ عام ظاهر شود. همۀ ما می دانیم که مسعود رجوی پس از حملۀ آمریکا به عراق ناپدید شد. از آن زمان تا کنون هیچ کس او را ندیده یا صدای او را نشنیده است.
وی افزود: در همایش سالانه آنها در ۲۲ژوئیه۲۰۱۶ زمانی که مریم رجوی از شوهرش مسعود رجوی به عنوان رهبر سازمان تمجید می کرد، یکی از سیاستمداران عرب بسیار بسیار برجسته در سخنرانی خود دو مرتبه از مسعود رجوی با عنوان مرحوم استفاده کرد که دقیقاً به این معنی است که او مرده است. وقتی مریم رجوی این کلمه را شنید، کمی صورتش جمع شد ولی سخنی نگفت. چراکه لفظ مرحوم در زبان عربی اصطلاحی برای عرض تسلیت است. جالب بود که مترجم هم این کلمه را ترجمه نکرد.
انور عبدالرحمن در پایان افزود: پنهان کردن حقایق، آنها را به رسیدن هدفشان نزدیک نمی کند. از همان لحظه من به بی هدفی مباحث [این گروه] پی بردم.

انتهای پیام / ایران دیدبان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15903

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی