احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
دولت اردن مسئولیت آموزش نیروهای مسلح داعش و همچنین عناصر امنیتی آن را بر عهده دارد. همچنین اطلاعات مربوط به سلاح هایی که در اختیار ارتش عراق قرار می گیرد، زیربناهای تسلیحاتی و نقاط قوت و ضعف آن را تهیه و به داعش می دهد.”
از زمان کنترل داعشی های وحشی بر موصل و تکریت ؛ فلوجه هزاران نفر بدست وحشی های داعشی کشتارمردم موصل ؛ کشتار بزرگ بدست داعشی ها در دانشکده افسری نزدیک یکجا ۱۷۰۰ دانشجوی شیعه دانشکده افسری رخ داد ؛ بعد ان کشتار مردم سنجار ( ایزدی ها ) وبه اسیربردن زنان برای بهره کشی جنسی و فروش زنان دربازارهای داعشی ها وهزاران جنایت دیگر بدست داعشی های وحشی رخ می داد ولی به دستور شخص رجوی داعشی و مریم قجر در اردوگاه لیبرتی جشن و پایگوبی برگزار می شود ! رجوی داعشی پیام می دهد و می گوید به زودی دولت مرکزی عراق سقوط خواهد کرد و به زودی سلاح گرفته در موصل و یا فلوجه مستقر خواهند شد !
چطور است اردوگاه اشرف و لیبرتی در عصر اتم و فن آوریهای نوین علمی زمینی و فضایی و عصر ارتباطات پس از کشتارهای سیستماتیک هنوز پس از ۳۰سال هنوز اسرای آن در اردوگاه گرفتارند و کمیساریای محترم سازمان ملل از نزدیک شاهد انهدام جمعی آنهاست و کوچکترین ارتباط چند ثانیه ای با عزیزان خود ندارند .آیا این اردوگاه در داخل اعضای خود کمیسر بی رحم و بی اعتنا به حقوق بشری داشته و دارد؟ آیا این اردوگاه در داخل اعضا ی خود قوانین خودساخته و بافته ای دارد که مجامع بین المللی را دور می زند و بی اعتنا به حقوق انسانی اعضا و بستگانشان می باشد؟
مایلیم سرنوشت و سر انجام اردوگاههای مرگ افسانه ای که در صدر این نامه بدانها اشاره نمودم بازگو نماییم. مدیریت این اردوگاهها پس از کشتارهای سیستماتیک در اندک زمانی به بازماندگان اجازه ترک اردوگاه را دادند و حقوق اساسی فردی و انسانی و اجتماعی انها را به آنها برگرداند و همه ی آنها مورد حمایت قرار گرفتند و اسرا به نزد خانواد های خود بازگشتند.
زو زوی رجویها از رسیدن زمان برای انتقام است ،میداند دیگر هیچ راه گریز نیست ، فریاد رسی نیست تا در پستوی بخزد و “بکشد” وفریاد” آی کشتن “را سر دهد .تمای حیله و نیرنگهای شیطانییش به پایان رسید، اکنون بعد از چهل سال جنایت نوبت ملت ایران رسیده که ازاین مردک ابله و پاکوته بپرسند:
فرزندان بی گناه ما با فریب و نیرنگ ، وارد زندان فرقه رجوی(مجاهدین خلق) شده اند ، وسالیان سال است که در فضای کاملا بسته وایزوله زندگی می کنند واجازه هیچگونه ارتباطی با بیرون از زندان و حتی خانواده خود ندارند .
مقصر اصلی در کشور شما که اینگونه ملت بی گناه فرانسه را به کشتن می دهد، خود شما هستید و باید جوابگوی خانوادهای کشته شدگان باشید که چرا از گروه های تروریستی و داعشی مانند فرقه رجوی سالیان سال حمایت کرده و می کنید؟
مگر ما شهروندان مورد سرشماری سازمان ملل و کشور عضو یعنی جمهوری اسلامی ایران قرار نگرفته ایم ؟و از حقوق اساسی فردی و بین المللی برخوردار نیستیم ؟ پس اگر چنانچه مورد حمایت کنوانسیون حقوق بشر سازمان ملل هستیم چطور این حقوق اولیه ما که دیدار و ملاقات چند دقیقه ای با بستگان درجه اول مان در اردوگاه لیبرتی رعایت و به ما برگردانده نمی شود.
نمایندگان همچنین تأکید کردند که دولت و ملت عراق و تمامی جناح های سیاسی به هیچ عنوان نمی پذیرند که این فرقه تروریستی که در سرکوب ملت همدست دیکتاتور سابق بغداد بوده است در خاک عراق باقی بماند و هر چه رفتن آنها بیشتر طول بکشد احساسات عمومی بیشتر جریحه دار خواهد شد.
رجوی و همسر شیادش از ترس از هم پاشیده شدن تشکیلات جهنمی شان؛ارتباطات تمام اسیران لیبرتی را با دنیای بیرون و با خانواده هایشان قطع کرده است و به زعم خودشان می خواهند با قطع ارتباطات و ملاقات خانواده ها با اسیران آنها را در بی اطلاعی مطلق قرار دهند که بتوانند برده وار اسیران را استثمار فکر ی کنند و در نششست ها و جلسات شستشوی مغزی وانمود کنند که هر اسیر باید تمام عیار به رجوی اقتدا کند و تمام کس و کار او رجوی و همسر شیادش باشد.
طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ نوامبر، خانواده های اعضای فرقه رجوی مستقر در اردوگاه لیبرتی در مقابل این اردوگاه تجمع کرده و خواستار دیدار با عزیزانشان شدند.
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]