احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
لذا با توجه به داده های فوق مایلیم از شما سؤال نمائیم که:
۱- چرا خانواده ها اجازه دیدار یا ارتباط با عزیزانشان را در داخل اردوگاه ندارند؟
۲- چرا کمیساریا در برابر رهبر فرقه ای مسعود رجوی در همه حال سازش می نماید؟
۳- بعد از گذشت بیش از ۱۲ سال از سقوط صدام حسین، چرا تمامی ساکنان به محل امنی منتقل نشده اند؟
در این خصوص از تمامی فعالان حقوق بشری و جداشدگان در اروپا درخواست داریم تا اولا از این حرکت خانواده ها حمایت نموده و ثانیا کمیساریا را تحت فشار بگذارند که چرا اجازه دیدار به آنها داده نمیشود و چرا ملل متحد به این شکل زننده و قبیح خواست رجوی را دنبال و تأمین می نماید.
به راستی سئوال من به عنوان یک فردی که سالیان درازی در گروه تروریستی رجوی بوده وشاهد و ناظر براعمال ضد انسانی و فرقه گرایانه این گروه در داخل عراق تحت حکومت صدام بوده ام چرا وبه چه دلیل یک شهر را کامل در اختیار این فرقه در کشور خود گذاشته اید؟
منطقه خاورمیانه را چندسالی است جنگ وخشونت وتروریسم به شدت دربرگرفته است _ تولد موجود ناقص الخلقه ای بنام داعش ” درعراق وسپس کمک امریکا وانگلیس واسرائیل وشیخ های مرتجع عرب به این موجودات ازغار جهالت گریخته طی ۵ سال گذشته کشور عراق _ سوریه را دربحران فروبرده است _ تهاجم جنایتکارانه امریکا واسرائیل تحت پوشش دروغ ائتلاف عربی به کشور یمن که تاکنون علاوه بر کشته شدن بیش از ۵۰۰۰ نفر ازجمله ۵۰۰ کودک و تخریب زیربناهای این کشور توسط متجاوزین برگ دیگری ازجنایات غربی ها درمنطقه می باشد _
چرا زنت ، پسرت و دخترت و نزدیکانت بایستی در فرانسه و در امنیت باشند و بچه ها و جگرگوشه های ما زیر آتش و خون در کشور ناامن عراق باقی بمانند تا با به کشتن دادن آنها پز مبارزه طلبی با جان آنها بدهی.
هیچ ارگانی با ما خانواده های نگران همکاری نمی کند !!!!اگر واقعا کمیساریا مسؤول جان این افراد می باشد پس هرچه زودتر این افراد را به کشور ثالث و امن منتقل کنید!
طبق اخبار موثق رسیده از درون فرقه رجوی در یکماه گذشته بعد از اینکه سفر اقای روحانی ریئس جمهور ایران به فرانسه قطعی شد . مریم رجوی داعشی تمامی تیمهای سازماندهی شده از اروپا را به فرانسه منتقل و در خانه های امن مستقر کرد و این تیمها بارهای مسیر فرودگاه شاردوگل را شناسائی کرده بودند و نقشه حمله به کاروان رئیس جمهور ایران را طرح …
سال گذشته نامه سرگشاده ای برای شما در سایت ها و سایت خودم درج کردم که هنوز در تیتر قرار دارد تحت عنوان تروریست را در خانه جستجو کن. بگذارید باجسارت بگویم که جنایت اخیر درفرانسه و کشتار بی گناهان نتیجه عمل کرد غلط سیاست های شما می باشد عمل کرد شما در قبال تروریسم و تفکیک تروریست که انگار تعریفی وجود دارد تحت عنوان تروریست …
به نظر میرسد که بنگال نشینی های ماهانه همراه با گزارش نویسی و پروسه خوانی های شبانه و مطول پاک عقل و هوش باقیمانده محدثین را بر باد داده است و از هیچ چیزی خبر نداشته و یک هو از غار بیرون آمده و مقابل دوربین و میکروفون قرار گرفته است. همچون آدمیان پریشان و از خواب پریده رؤیاهای خودش را تصادف میمون !! میبیند. راستی در این آخر عمری برای این اسیران داستان انان چگونه و در هزار توی وحشت چه خبر است؟ نکند منظور شما از تصادف میمون !! همین انتقال های مکرر از لیبرتی به آلبانی است جایی که قرار است پادگان اشرف دوم با خرید زمینها و خانهها و رشوه پردازی های نجومی به مسئولین این کشور از رئیس جمهور گرفته به پایین پرداخت شود؟
یک تعداد نفرات را زندانی کرده اید و تمام درهای دنیا را به رویشان بسته اید وبعد خودتان خودتان را رئیس جمهور انتخاب می کنید و باور کرده اید که رئیس جمهور شده اید من وامثال من به عنوان فرزند یکی از آن اسیران با تمام قدرتم در دهانتان می زنیم مسعود ومریم رجوی شما برای عبرت بشریت آفریده شده اید وبا خیانت وجنایاتیکه مرتکب شده اید تا ابد مورد نفرین ولعنت قرارمی گیرید.
تروریستی که حمله به پاریس را محکوم کرد
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]