منافقین یک مشت تروریست فاقد هرگونه مبنای ذهنی و اعتقادی هستند
حضرت مهدی(عج) منتقم تمام خونهای بهناحق ریختهشده در عالم / منافقین در لباس مسلمانان با امام حسین(ع) جنگیدند
پاریس خرمهره منافقین را دادگاهی کرد
وقتی ماستی ریخت ولی جهان به کام کاسهلیسان نجاستخوار نگشت / سرکرده منافقین چطور به عراقیها خیانت کرد؟
مریم قجر عضدانلو، میمون یزید
نقش منافقین در واقعه کربلا
احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
رجوی برای نگه داشتن نفرات در شکنجه گاه و مغزشویی افراد در اردوگاه لیبرتی به ما دروغ می گفت تا ما را تحت سلطه خودش با انواع ترفندها به هر ترتیبی هم که شده حفظ کند تا ما را به خاطر هیچ به کشتن دهدتا از بابت آن هم مظلوم نمایی کند و لغز جنگ بخواند و برای ما حلوا حلوا کند. در نشست ها فقط حرف مفت میزد. از یک طرف می گفت که آمریکا پشت اوست و از طرف دیگر میگفت “کس نخارد پشت من”.
حال بایستی تاثیر حضور خانواده ها را هر روز به رجوی گوش زد کرد که دیدی آنچه را آبرو وناموس خود خوانده بودی چگونه با حضور همین کوههای پر صلابت نه برفی باعث متلاشی شدن آن شدند وتلاش روزافزون وحضورگسترده آنها درمقابل اسارتگاه اشرف که درنهایت به عقب نشینی مفتضحانه رجوی ازشعارهای استراتژیکی اش منجرشد و واقعیت توانمندی خانواده ها را به رخ کشید.
هر ۴ سال یکبار انتخابات نماینده گان مجلس در ایران بر گزار می شد رجوی در اوج عقب ماندگی و با شیادی و سفسطه بازی روی سن سعی می کرد حقیقت جامعه ایران را بپوشاند و مدعی بد حضور جناح اصلاح طلب در مجلس باعث تضعیف رزیم ایران و در نتیچه راه سرنگونی هموار خواهد کرد !
باید به این سگ دوربرمن شکل واقعا هم شبیه سگ های دوبرمن است بخاطر همین است که با یک سگ مریض زبان بسته عمل جنسی انجام میده بطوری که مردم آن محله می خواستند لت پارش کنند این سگ دوبرمن شکل ترسو هر روز در خانه اش میرم و تا روزی که از لانه اش بیرون بیاید سوگند خوردم این فرد کثیف رزل را شلوارش را مثل شلوار سگ های هار رجوی توی پاریس در آوردم شلوارش را در بیاورم و توی خیابان بچرخانم فیلم بگیرم اگر نکردم حرام زاده ام مثل او
بنظر شما سران یک گروه که به ملت خودشان رحم نکردند و انواع عملیات تروریستی رو در خاک کشور ما انجام دادند و حتی به کشور خودشان پشت کردند و دست تو دست دشمن این مرز و بوم گذاشتند و با مدافعان و سربازان کشور ما جنگیدند برای آنها خانواده و قوانین بین المللی مهم است؟
لذا به همین دلیل و برای سرگرم کردن نیروها و ایجاد سرکوب و خفقان شدید در مناسبات قرون وسطایی اش انقلاب کذایی مریم را مطرح کرد و طلاق های اجباری را در تشکیلات سازمان براه انداخت و همواره هم با تحلیل های آبکی اش وعده سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی ایران را می داد و می گفت صلح طناب دار رژیم ایران هست و این آتش بس منجر به صلح پایدار بین ایران و عراق نمی گردد و جنگ دوباره شروع می شود و ما به صفت به اصطلاح ارتش آزادی بخش برای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی ایران می رویم و بقول خودش عملیات فروغ جاویدان دو را انجام می دهیم.
بنابراین همانطور که حضور خانوآده ها پشت سیم خاردارهای اشرف به فروپاشی آن اردوگاه و فرار و رهایی بسیاری از اسیران تشکیلات منجر شد ، امروز نیز آمدن خانواده ها پشت دیوارهای لیبرتی نوید بخش امید و رهایی برای کسانی است که در حصارهای ذهنی و فیزیکی فرقه مجاهدین قرار دارند کما اینکه پس از حضور خانواده ها شاهد فرار تعدادی از این اسیران نیز در ماه های گذشته بودیم .
آقای آشور ورشی اهل گنبد قابوس از اعضای فرقه رجوی، که اخیرا توانسته است از اردوگاه لیبرتی فرار کرده و از این فرقه جدا شود، نامه ای برای بنیاد خانواده سحر جهت درج در سایت سحر نوشته که در زیر با مختصری تصحیحات انشائی به خواست ایشان ملاحظه میکنید.
خانم ندایی یکی از خانواده هایی است که فرزندشان در حصار فیزیکی و روانی فرقه رجوی در لیبرتی عراق است . ایشان که به تازگی از سفر عراق بازگشته است در تماسی که با دفتر انجمن تهران داشتند از رنجها و مصیبتهای متحمل شده از طرف فرقه رجوی اینگونه می گویند:
سه نفر از اعضای سابق این فرقه عمر خود را صرف افشای آن و کمک به اعضای دیگر جهت خلاص شدن از کنترل ذهن مخرب فرقه ای نمودند. آنان بعد از دو دهه فعالیت اذعان داشتند که خلاصی از این پدیده جهنمی کار راحتی نیست و به انرژی و تلاش و البته دانش و تسلط فوق العاده ای نیازمند است. اعضای این فرقه عمیقا اعتقاد داشتند که در سطح معنوی بسیار بالاتری قرار گرفته اند. آنان عضویت در فرقه را تضمین سعادت و نجات خود از تمامی بدی های عالم می دانستند. آنان جدا معتقد بودند که هر کس خارج از فرقه باشد در قیامتی که قریب الوقوع است نابود خواهد شد و تنها اعضای فرقه رستگار خواهند گردید.
خانواده های عزیز و بزرگوار هرگونه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید .. با تشکر
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]