احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
من قانع نشده بودم و حرفهای ان مسئول برای من شوکه کننده بود که رفتم پیش آیدین . نفری که از اروپا اورده بودن و پلیس بین اللمللی دنبال او بوده ودرکارهای قاجاق سازمان مخصوصا خرید خودرو دخالت داشته و یادم میاید که هنگام جنگ امریکا با عراق شنیده ام که با مریم پا به فرار گذاشتند برای فرانسه.
در فرهنگ رجوی صدای مخالف نبایستی شنیده شود. چگونه می توان تصور کرد سازمانی مثل مجاهدین پس از چهل سال سابقه وجود، هرگز دچار انشعاب نشده است. آیا این قابل تصور است؟ آیا در دنیای واقعی چنین چیزی وجود دارد؟ دلیل آن هم کاملا روشن است آدمهای مختلف نسبت به شرایط و عوامل مختلف، نظرات مختلفی دارند
فرقه ی رجوی هنوز هم، اندرخم یک کوچه است! مثل معروفی است که میگوید ” یک من تنباکو مصرف شده وطرف تازه می پرسد مجلس ختم کیست “! این ضرب المثل تداعی اقدامات سراسیمه ی باند رجوی درجلوگیری از سفرخانم موگرینی به تهران است که قرار است علاوه برملاقات ومذاکره بادکتر ظریف ، با تعدادی […]
برجسته ترین اقدام منافقین پس از بمب گذاری در ساختمان حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۹۸۱ _که در آن ۷۳ تن از اعضای حزب کشته شدند_ افشای عمومی این سخن (ادعایی) در سال ۲۰۰۲ بود که تاسیسات غنی سازی اورانیوم در نطنز و کارخانه تولید آب سنگین اراک برای استخراج پلوتونیوم مورد استفاده قرار می گیرد. گرچه منافقین ادعا کرده بودند که شبکه مخفی این سازمان به چنین اطلاعاتی دست پیدا کرده اما در سال ۲۰۰۶، نیویورکر گزارش داد که این سرویس های جاسوسی اسرائیلی بوده که برای منافقین اطلاعات جمع آوری می کرده است.
بیش از یک هفته از توافق ایران با ۵+۱ بر سر مسئله هسته ای می گذرد و بلافاصله بعد از توافق سفر هیتهای اروپائی به ایران برای بستن قرار دادهای اقتصادی و گسترش مناسبات سیاسی و …. نمایندگان کشورهای اروپائی به سمت ایران سرازیر شده اند و این روند هنوز هم ادامه دارد .
دستگاه تبلیغاتی فرقه برای جلوگیری از ریزش نیرو در یک اقدام مسخره ، بار دیگر تعدادی از اعضای خود را به شوی تلویزیونی آورده تا علیه خانواده خود لجن پراکنی کند سران فرقه سعی دارند با این شیوه افراد را مجبور به ماندن در مناسبات کنند و دیگر فکر خروج از فرقه نباشند و پل های پشت سرشان را خراب کند
بله قطعاً من تا حال حاضر همچنان عضو فرقه رجوی و در بیخبری و تحت القائات ذهنی و کنترل روانی فرقه بودم و امکان خلاصی و نجات نداشتم. در ضمن در زندان در سوریه با ترفندی به ما قرص ظاهراً کاهش فشار خون دادند که البته قرص روانگردان بود و ما تقریباً هنگام انتقال بیهوش بودیم و نمیدانستیم چه اتقافی دارد میافتد و قرص سیانور هم در مأموریت سوریه به همراه نداشتیم. اگر داشتم و امکانش بود حتماً از آن استفاده میکردم چون زنده تحویل ایران داده شدن برایمان مرز سرخ بود.
منصورشعبانی درجمع خانواده های چشم انتظارگیلک جلسه سوم – قسمت اول برغم درخواست مکرر شمار زیادی ازخانواده های چشم انتظارگیلک درخصوص دیدارشان با آقای منصورشعبانی عضوجدیدالورود به خاک وطن و کانون پرمهرخانواده درماه مبارک رمضان بخاطرروزه داربودن مخاطبین محترم آنهم درگرمای شدید ؛ جلسه مذکوربه تاریخ شنبه مورخه سوم مردادماه ۱۳۹۴ بعدازماه نازنین وپربرکت رمضان […]
و از همین وضع معلوم که همه اعضاء نگون بخت باید بشینند سر توافق اتمی و عبور از نقطه عطف گزارش بنویسند و اعتراف کنند که جز برادر مسعود هیچ کس این بند نگرفته و از نقطه بند عطف عبور نکرده و فقط برادر مسعود توانسته عبور کند ! خخ
من در مصاحبه اول موفق نشدم نظر آنها (فهیمه اروانی) را جلب کنم به همین دلیل مرا به بخش اطلاعات ارتش (حمید آراسته- عبدالرضا- خسرو ملک پور) تحویل دادند.
نامه خانواده مراد جلیلیان که در سال ۱۳۶۷ در مهران بدست فرقه رجوی اسیر شد سلام برادرجان ، سلام مرادجان ، سلام عزیزترینم ، از دور تو را می بوسم. من برادرت صادق هستم. عزیزم مراد جان گر چه تو ما را از یاد بردی اما ما تمام اعضای خانواده هر روز هر ساعت و […]
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]