• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

آه و ناله ؛ الدوروم ؛ بلدروم رجوی داعشی !

  • کد خبر : 3302
  • 28 جولای 2015 - 12:46

آه و ناله ؛ الدوروم ؛ بلدروم رجوی داعشی !

گریه کنید رجوی چیها ؛ گریه کردن ثواب Chersonesos' Bell

از دیروز در سایتهای مختلف فرقه رجوی داعشی یک نوار بدون صدا از رجوی داعشی که گویا پیام روز عید فطر رجوی داعشی از سوراخ موش به اعضاء نگون بخت در کمپ لیبرتی پخش شده ولی بعد از تاخیر یک هفته ای این نوار نه فیلمی از رجوی داعشی هست نه صدائی بلکه از طریق گوینده پیام روخوانی می شود و اسم پیام را هم با آب و تاب زهر اتمی و .. گذاشته اند در سایتهای رنگارنگ فرقه رجوی داعشی درج شده!

البته به نظر می رسد از آن تریاکهایی که رجوی در اشرف روی سن بالا می انداخت و پشت سر چائی با خرما می خورد سیگار می کشید ساعتها ؛ روزها ؛ هفته ها روی سن وراجی می کرد رژیم سرنگون می کرد؛ دولت خیالی تشکیل می داد و اخر سر هم برای اعضاء مشت اهنین نشان می داد دیگر خبری نیست و رجوی زنباره مجبور شده چند خط نوشته و نفرات فرقه پیام را با کلی فیلم و عکس قاطی کنند تا حد اقل بتوانند یک نوار ۲ ساعته از رجوی زنباره بسازند .

محتوای پیام رجوی داعشی بیانگر واقعیتهائی هست که با شنیدن ان می توان به عمق عجز و ناله های جانسوز؛ جانکاه شخص رجوی زنباره و همچنین به هذیان گوئی و الدروم ؛ بلدروم های تو خالی رجوی زنباره پی برد .

قسمت اول پیام رجوی زنباره مملو از اعتراف به وطن فروشی و جاسوسی می باشد و رجوی داعشی اعتراف می کند که بیش از ۱۴ سال بصورت علنی و غیر علنی خدمتی را که برای امریکا و .. انجام داده هیچ کس تا بحال اینکار را نکرده ! البته منظور رجوی داعشی اطلاعاتی که از اسرائیل می گرفت و ان را به اسم اطلاعاتی که اعضاء فرقه از داخل ایران فرستاده اند و به اسم فرقه بد نام خودش حلوا ؛ حلوا؛ می کرد و ته خط و نیت شوم رجوی داعشی زمینه سازی حمله امریکا و … به ایران بود درست بلائی که به سر عراق ؛ لیبی امد رجوی در خبال ابلهانه و ضد ایرانی خودش به دنبال همان سرنوشت برای ایران ؛ ایرانی بود .

حال از اینکه رجوی داعشی نتوانسته به نیات پلید خود برسد و ایران با ۵+ ۱ به توافق دست یافته و شورای امنیت هم رای به لغو تحریمها داده رجوی داعشی به ناله و سوزش ؛ داد و فغان افتاده که سایه جنگ ؛ و تحریم از بالای سر مردم ایران دور شده ! چرا اربابش ( صدام ملعون ) را با اینکه هیچ سلاح کشتار جمعی نداشت از قدرت سرنگون کردند ! ولی به ایران حمله نکردند !

رجوی داعشی و مریم قجر هر روز به عناوین مختلف یاوه های نتانیوهو جنایتکار مبنی بر حمله به ایران و تشدید تحریمها علیه ملت ایران خواستار می شد و با گرد اوری یک مشت جنگ طلب جنایتکار مثل بلتون ؛ جولیانی ؛ ولابی های اسرائیلی و… خواهان بمباران ایران می شد ولی رجوی داعشی در این پیام از دور شدن جنگ ؛ تحریم از بالای سر ایران و مردم ایران چنان به ناله و سوزش افتاده که نشان دهنده اوج رذالت ؛ وطن فروشی ؛ بی شرافتی را به اوج رسانده است !

رجوی داعشی سپس یاد اوری می کند که به سران همین رژیم نامه نوشته ولی برای اینکه بند اب ندهد نمی گوید که چطور خودش را در ان نامه برای سران رژیم ( حقیر) معرفی می کند و خواهان اجازه برگشت به ایران را بزدلانه تقاضا می کند . خخ

رجوی در این پیام مدعی می شود توافق صورت گرفته بین ایران و۵+۱ پیروزی اتمی برای رجوی می باشد و جام زهر اتمی برای رژیم ایران مثل جام زهر پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و اتش بس !

رجوی شیاد و دیگر سران فرقه فقط می توانند یکطرفه همه شکستهایشان را پیروزی قالب کنند و لی جواب نمی دهند ان جام زهری که ادعا می کنید برای پایان جنگ ایران ؛ عراق به رژیم ایران خوراندید همان جام زهر فعلا همین رژیم ۲۷ سال بعد هم سر پا نگه داشته و در این پیام هم رجوی خواسته و ناخواسته می گوید ما باعث شدیم تا رژیم نتواند ۱۰ سال دیگر بمب اتم بسازد یعنی رجوی به زبان اشهد خود اعتراف می کند که فعلا همین رژیم ۱۰ سال دیگر هم هست .

حال یک سوال پیش می اید :

اگر شما باعث شدید که رژیم ایران جام زهر اتمی بخورد و این یک پیروزی بزرگ برایتان هست پس چرا رجوی جرئت بیرون امدن از سوراخ موش ندارد ؟

کسی که ادعای پیروزی می کند و ادعا می کند وی باعث شده رژیم ایران جام زهر اتمی بخورد لاجرم باید یک دل و جرئتی داشته باشد ولی رجوی داعشی کارهایش بر عکس هر وقت یک اتفاق مهمی می افتد غیب اش می زند !

باید به رجوی رجوی شیاد بگویم ای مومن مسجد نرفته اگر جام زهرهایی که شما به رژیم ایران می هید که باعث طول عمر این رژیم می شود بهتر نیست از خوراندن این جام زهرها که عمر رژیم زیاد می کند دست بکشید وبروید دنبال پارو کردن پیروزیهای که با تشکیل نیمه اول ؛ دوم شورای دست ساز رجوی و یا برگزاری شوهائی که ملیونها دلار برایش خرج کردید و یک مشت جنگ طلب معلوم الحال نماینده سابق؛ شهردار سابق؛ کاندید سابق و … همه سابقون را با پرداخت دلارهای خونین جمع کردید و بهتر نیست که فعلا مشغول پارو کردن پیروزیهایی که از ۶۹ کشوری که نماینده هایشان در شوء مریم قجر شرکت کرده بودند مشغول باشید !

چند روز پیش پیام رضا پهلوی در رابطه با توافق هسته ای گوش تماشا می کردم در اول صحبتهایش گفتند از اینکه سایه جنگ ؛ تحریم از سر ایران دور شده خوشحال هستم .

البته این اولین حرفی بود که هر ایرانی با شرافت چه در داخل و چه در خارج ؛ چه موافق ؛ چه مخالف رژیم ایران ابراز می کرد چون جنگ ؛ تحریم به ضرر مردم ایران بود و هیچ ایرانی وطن پرستی خواه موافق رژیم باشد و یا مخالف خواهان تحریم مردم و یا ریختن بمب به سر مردم ایران نبود و در اینده هم نخواهد بود .

اما وقتی پیام رجوی زنباره را گوش دادم همه اش ناله ؛ سوزش از دست ارباب قدرت ؛(امریکا ) و … که چرا به ایران حمله نکردید ! چرا به صدام که سلاح کشتار جمعی نداشت حمله کردید ! چرا تحریمها را برداشتید ! یعنی این رجوی به اندازه یک ایرانی هم رگ و غیرت ؛ ناموس در وجودش نیست مگر می شود یکی ایرانی باشد این همه کثیف ؛ رذالت ؛ بی شرفی؛ بی ناموسی ؛ وطن فروشی ؛ شیادی ؛ و .. در در خودش جمع کرده باشد . قسم می خورم تخم و ترکه این مردک رجوی کوتله نمی تواند ایرانی باشد .

اما الدروم ؛ بلدروم های رجوی داعشی از سوراخ موش باعث خنده هر شنونده ای می شود !

همچنانکه در مطلب قبلی نوشته بودم رجوی داعشی به زودی بندی از زیر بند تومونش در می اورد فیل جدیدی هوا می کند در واقع همین هم رخ داد !

رجوی داعشی مدعی شده بعد از تواق ایران با ۵+۱از نقطه عطف عبور کرده ایم

و از همین وضع معلوم که همه اعضاء نگون بخت باید بشینند سر توافق اتمی و عبور از نقطه عطف گزارش بنویسند و اعتراف کنند که جز برادر مسعود هیچ کس این بند نگرفته و از نقطه بند عطف عبور نکرده و فقط برادر مسعود توانسته عبور کند ! خخ

اما واقعیت اینکه دور شدن سایه جنگ وفشار از روی مردم ایران و نگاه به عملکرد احزاب و گروهها در گذشته نچندان دور همه چیز را به روشنی برای مردم ایران ثابت کرده و از کسانی که به دنبال تحریم و تشدید فشار بر علیه مردم ایران بودند بیشتر از قبل متنفر بوده و خواهند بود .

اما اینکه رجوی مدعی شده بیش از پیش به سمت سرنگون کردن رژیم ایران می رود و به اعضاء نگون بخت و ارتش نداشته اش ؛ مجاهدان اشرفی ؛ یکانهای فدائی ؛ موسسان چهارم ! دستور پیشروی می دهد خیال بافی و به قول ما اذری ها یک الدورم ؛ بلدروم بیش نبوده و نیست .

سازمانی که هنوز در خالی کردن سبتیکهایش عاجز؛ سازمانی که با امدن چند خانواده جلو درب اقامتگاه فرو می ریزد ؛ رهبرانش جیغهای رنگارنگ می کشند ؛ سازمانی که رهبرانشان با امدن ۲ پدر پیر و درخواست ملاقات با دخترانشان عنان از دست می دهند زنجیر پاره می کنند بصورت وحشیانه به پدر و دختری که عزیزشان در اسارت فرقه رجوی داعشی هست حمله می کنند ، سازمانی که رهبرانشان گروههای تروریستی اموزش دیده فدائیان صدام برای ترور و کشتن جدا شده ها راهی خیابانها می کنند ؛ سازمانی که در داخل ایران مردم با نفرت تمام و با بدنامی از فرقه رجوی داعشی یاد می کنند و هر روز هم شاهد فرار اعضاء از اسارت گاه کمپ لیبرتی هستیم دم زدن از سرنگونی لاف در غربت است و بس !

اما یک نکته مجبورم اضافه کنم انهم اینکه خواسته های صنفی و یا مطالبات سیاسی و .. در داخل ایران هیچ ربطی به شما وطن فروشان ندارد و دخالت شما حتا پیام دادنتان وضع برای ملت بدتر می کند لطفا خفه شوید !

چند روز پیش برای تجمع معلمان مریم قجر داعشی اطلاعیه داد دیدیم که حتا خود معلمان از ادامه تحصن خودشان گذشتند علت اصلی این بود که تجمع معلمان را بد نام و الوده به اسم کثیف خودتان کردید و شما با اینکارهایتان بیشترین خدمت به رژیم ایران می کنید و حرف زدن شما اطلاعیه دادن شما به ضرر اقشار مختلف مردم ایران است و هیچ قشری نمی خواهد خواسته هایشان از زبان و اطلاعیه های شما گفته شود .

حال که رجوی داعشی کارزار ۶ را اعلان کرده شما کارهایش را ول کنید به همان زار زدن ادامه بدهید تا چند هفته یا چند ماه دیگر رجوی از زیر تومونش یک نقطه جدیدی در بیاورد و فیل جدید هوا کند شما را به دنبال گ …. رنگی بفرستد .

رجوی که با خوردن تریاک ؛ چائی با خرما ؛ کشیدن سیگار پشت سرهم روزها و هفته ها نشست می گذاشت به داشتن توپ . تانک می بالید نتوانست هیچ غلطی بکند حالا با ان اعضائی که به گفته خودشان بیش از هزار نفرشان مریض ؛ سبتیکهایشان هم که هر روز بالا می زند ؛ قرار بود از لیبرتی پلی به تهران بزنید حالا به تیرانا پل زده اند هر از گاهی هم فرار اعضاء , جدائی از فرقه رجوی و بر گشت از تیرانا به تهران و… با این وضع می خواهید رژیم سرنکون کنید ؟!

فقط اخرمی گویم : الله دلیلرین روحون شاد ائلسین …..

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3302