احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
فراخوان به همۀ شخصیتها، وکلا و تشکلهای ایرانی که به کمک خانوادهای ایرانی در عراق برای دیدار با عزیزانشان در کمپ لیبرتی بشتابند
من کنار درب منتظر ماندم و دیدم که ۲ خانم با لباس نظامی سبز سراغم آمدند که کمی هم باد می آمد و محکم دسته روسریهاشون را گرفته بودند که باد نبره و مستمر لباسهاشون را نگه می داشتند با دست که بالا نره . به هر حال به من نزدیک که شدند من واقعا سرد برخورد کردم و هنوز در شک این نوع لباس پوشیدن بودم
در پی سقوط صدام راه ملاقات خانواده ها و دیدار با فرزندان اسیرشان در کمپ اشرف باز شد و در آغاز رجوی درپی آن بود که از این نمد برای خود کلاهی بدوزد و در پیامها و تحلیل ها اعلام نمود که ارتباط سازمان ما بعنوان نیروی پیشتاز با مردم که خانواده ها پیشقراولان آن هستند برقرار شد و این را بایستی به فال نیک گرفت و نشانه های سرنگونی رژیم و پیروزی مقاومت آشکار شده است
تشکیلات مافیایی سازمان به تناسب سابقه و البته خواست “اجباری” نفرات به “ذوب شدن در مسعود رجوی”، آنها را از هویت فردیشان تهی می کند و آن را افتخار تشکیلات هم میداند و بارها در نشست های مختلف گفته اند که “انقلاب مریم” “ضد فردیت” است. عجب!
اینجانب عضو جدا شده از سازمان مجاهدین خلق که به مدت بیست و پنج سال در تشکیلات مخوف این سازمان بوده ام و نزدیک به سه سال است که توانستم از چنگال اختاپوس رجوى نجات پیدا کنم و اکنون در یکى از کشورهاى اروپایى زندگى میکنم، به استحضار حضرتعالى میرسانم که رجوى با سیاست تروریستى اش و همپیمان شدن با شقى ترین و خونریزترین گروههاى تروریستى از جمله حمایت علنى از داعش و لقب نیروى انقلابى و مردمى دادن ب
خانواده ها هم عزم جزم کرده که عشق شان با استوراری پایبندی به فرزندانشان اثبات کنند با همه رزالت ها و توهین ها و فحاشی های رجوی دوستان همدردان جداشده و ایرانی های آزاده بعنوان یک عضو کوچک شما درخواست دارم برای همبستگی با خانواده ها . خمایت از دوپدر رنج کشیده از رجوی آقایان مصطفی محمدی و آقای علی نژاد
پادگان اشرف در نزدیکی شهر خالص از استان دیالی بود. زمانی که رجوی به عراق رفت این پادگان را به او دادند ولی همچنان فرماندهی برعهده ارتش عراق بود. این پادگان هم مثل هر پادگان دیگر عراق جیره، بودجه، آموزش، نیرو و غیره داشت. بهتدریج زمینهای کشاورزی اطراف پادگان را هم به زور از کشاورزان گرفتند و ضمیمه کردند؛ حتی روستایی در اطراف پادگان بود که آنها را هم کوچ دادند و زمینهایشان را تصرف کردند
گرمای طاقت فرسای نزدیک به ۵۰ درجه بالای صفر، همراه با گرد و غبار و شرایط نامناسب استقرار در مجاورت اردوگاه به مدت طولانی، همگی را به لحاظ جسمی در شرایط بدی قرار داده است. عراقی ها تنها یک کانکس برای استقرار خودشان در محل دارند که در عکس ها مشهود است. آنان البته رفتار بسیار خوبی با خانواده ها داشته و با آنان ابراز همدردی نموده اند و در حد امکانات محدودشان مضایقه نکرده اند.
یعنی رجوی اینقدر از خانواده ها می ترسد که نمی گذارد با آنها تماس بگیرید. مگر شما سرباز رجوی نیستید ما هم سربازی رفته ایم ولی به ما اجازه می دادند که هر روز با خانواده تماس بگیریم و حتی مرخصی می دادند که می آمدیم چیش خانواده. میدانی چرا؟ چون با هم روراست بودیم و به ما اعتماد داشتند پس معلوم می شود که رجوی شماها را به زور چماق در آنجا (لیبرتی) نگه داشته ، چون می ترسد که اگر خارج از آنجا تماس داشته باشید و بفهمید که چقدر دروغ برایتان گفته اند یک ساعت هم حاضر نمی شوید در آن جهنم بمانید.
با توجه به شناخت عمیق از باند رجوی، بنظر می رسد، این باند برای درسایه نگهداشتن سفر سخت وقهرمانانه ی عده ای ازهموطنان مرتبط با اسرای لیبرتی به عراق، بازهم محاصره ی پزشکی ودارویی را مطرح کرده است!
این بی کفایتی وخود زنی درعرصه ی سیاسی ، حاصل کدامین پارامتر هاست که مجاهدین رنگارنگ رجوی بنمایش میگذارند؟
بهترین جواب باین سئوال این است که رجوی های تشنه ی قدرت و دست شسته از حمایت مردم، چاره ای جز تشویق جنگ طلبان به ورود رهائی بخش؟؟!! به خاک کشورمان را نمیبینند ودستی چز برای تکدی گری بسوی فاشیست ترین وخونریزترین جناح ” استعمار ” را ندارند!
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]