احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
آقای وکیل زند در این زمینه بیان نمود که از نظر بین المللی توافق با کشورهای ۱+۵ تا یک ماه دیگر احتمالا مورد تایید دولت آمریکا قرار بگیرد و این مسئله می تواند روی عملکرد فرقه تاثیر زیادی داشته باشد.
از آنجایی که کشورهای اروپایی و غربی به دنبال منافع خود می باشند دیگر حمایت از این گروه تروریستی هم منافعی برای شان نخواهد داشت و شاهد هستیم که سیل کشورهای مختلف به ایران برای ایجاد رابطه و بستن قراردادهای اقتصادی و … آغاز شده است و دیگر روی این فرقه تروریستی حساب باز نمی کنند و این می تواند
مهوش سپهری با اینکه خود ملیت کرد داشت اما در سال ۱۹۹۱ در خدمت رجوی به صدام ملعون بیشترین کرد کشی توسط یگانهای تحت فرماندهی این زن جنایتکار صورت گرفت و به همین خاطر از ان عملیات به بعد مورد توجه ویژه مسعود رجوی و مریم قجر قرار گرفت .
اخیرا گفتگویی غیر حضوری بین چند تن از اعضای سابق فرقه تروریستی رجوی دردنیای مجازی منتشر گردیده است _ مطالب راکه دنبال می کردم برپایه همین نوشته ها به مسائلی برخورد نمودم که نیاز به بازشکافی دارندنگارنده دردو بخش با اشاره به اسناد تاریخی ثابت نمودم که گروه موسوم به مجاهدین از ابتدای تاسیس تا فروپاشی ( ۴۴/۵۰ ) واز زمان بازتاسیس تاکنون ( ۵۷/۹۴) پرونده قابل دفاعی ندارد _ این گروه خشونت گرا فعالیت های دوره نخست خودرا با بمب گزاری وترور آغاز نموده _ ودردوره دوم ( تبدیل شدن به فرقه ) دست به کشتار وترور وبمب گزاری وانتحاری و ودراوج همه همکاری با دشمن اشعالگر ایران یعنی صدام زده و درمقابل مزدوری برای این دیکتاتور عراقی کشتار مرزبانان وسربازان مدافع خاک مارا نیز به کلکسیون جنایت ها وخیانت های خود افزوده است _ طبیعی است که چنین گروه خائن وجنایت کاری از هم بپاشد وبه چنین روزهای تیره وتاری بیافتد _ درهمین حال برخی از اعضای سابق این گروه منفور که همچنان ازنظر ذهنی همچنان درتور تشکیلات این فرقه باقی مانده اند به فکر ” انشعاب ” وباز تاسیس این ” جسد متعفن ” افتاده اند !
با دیدن و خواندن بعضی مقالات در سایت ایران افشاگر و شخص نویسنده مقاله ، هرکسی به سادگی تشخیص می دهد که همه اینها یک منشاء واحدی دارند و گرنه تا آنجا که به ابراز عقیده و اختیارات فردی برمی گردد، سازمان آنقدر بی آبرو و رسوا است که دیگر حتی خودشان هم جرأت انکار ندارند!
سری دوم ازخانواده های اسیران دربند فرقه رجوی که اخیرا درراستای کسب خبر ،دیداراحتمالی با عزیزان اسیرشان ودرنهایت برای نجات آنها به کشورعراق وپشت کمپ لیبرتی رفته بودند بعد ازدوهفته تلاش مستمرآگاهی بخش خود به میهن بازگشتند .که حقیقتا باید به عزم واراده مصمم آنها برای خنثی کردن تمامی تشبثات وتوطئه های سران فرقه تروریستی رجوی برای ممانعت ازحضور آنها دراطراف کمپ لیبرتی درود فرستاد وتبریک گفت .این همان پارامتری است که رجوی خائن هیچوقت یارای مقابله وخنثی کردن آن را ندارد
امروز دوشنبه ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۵ بار دیگر خانواده های مستقر در بغداد جهت کوششی مجدد برای دیدار با عزیزانشان به اردوگاه لیبرتی مراجعه کردند. این درحالی است که یکی از افراد به دلیل بیماری و ضعف جسمانی مجبور شد در هتل در بغداد بماند و همراه گروه نرفت.
بعد از توافق هسته ای ایران با کشورهای ۱+۵ سران فرقه به تکاپو افتادند تا بتوانند در مدت دو ماهی که دولت آمریکا وقت دارد به بررسی این توافق برسد سعی نمایند با همراهی تعدادی از سناتورهای مواجب بگیر خود در این مورد کارشکنی کنند و مانع از انجام این توافق شوند ولی اکنون که هر روز به موعد مقرر نزدیک می شویم دولت آمریکا به حد نصاب مورد نظر رسیده و روسیاهی دیگری برای سران فرقه در امر همکاری با سازمان های جاسوسی غربی ، صهیونیستی و عربی به بار آورده است .
انعکاس مراجعه خانواده ها به لیبرتی در رسانه های عراقی همانطور که مطلع هستید خانواده های دردمند و رنج کشیده افراد گرفتار در فرقه رجوی مستقر در اردوگاه لیبرتی به دفعات جهت دیداری هرچند کوتاه به این اردوگاه مراجعه کرده و خواسته خود را مطرح نمودند که با تحقیر و توهین و تهمت سران فرقه […]
مقامات محلی ملل متحد از قول سازمان مجاهدین خلق مدعی گردیدند که اعضای فرقه رجوی در اردوگاه لیبرتی همگی با نام و عکس و مشخصات اصلی دارای پروفایل شخصی در فیس بوک بوده و خانواده ها میتوانند به راحتی از این طریق با آنان در ارتباط باشند. تا جائی که به مقامات محلی ملل متحد بر میگردد از دو حالت خارج نیست
در روز ۱۷ ژوئن اخبار مجاهدین از سیمای آزادی پخش می گردد : ” خانم مریم رجوی ، رئیس جمهور برگزیده ی خلق قهرمان ایران در یک اقدام بی شرمانه و فاشیستی توسط پلیس ضد شورش و مامورین امنیتی فرانسه دستگیر و بازداشت شدند و نیز چند تن از همراهان وی نیز بازداشت گردیدند
فرقه رجوی روابط و عواطف خانوادگی را جرم می داند ، عاطفه یعنی حیات و زندگی و نفس کشیدن ، و کسی که مانع و سد آن شود ، یعنی عاطفه ها را ذبح می کند ، در واقع انسان ها را هدف قرار داده و ذبح کرده و در یک کلام قاتل است و مجرم. اکنون در فرقه رجوی سال ها است این فاجعه تکرار می شود و انسان ها و عواطف آن ها ذبح می شود
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]