احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
شرکت خدماتی منافقین با پولهای حاصل از مزدوری چه میکند؟
تصویر جدید لو رفته از عجوزه منافقین بدون گریم
مرگ اجباری در خیابانهای پاریس، تنها گزینهای که اختیاری بود!
چرا موش منافقین به خاطر مریم خودش را نسوزاند؟
۴۵ سال زندگی حیوانی نتیجه خیانت به مام وطن
دادگاه فرانسه دلیل رسمی لغو تجمع منافقین را «تهدید بمبگذاری توسط گروهک تروریستی پهلوی» اعلام کرد
خرمگسهای روی فضولات، دور هم جمع شوند یا خیر چه اهمیتی دارد؟
پس از شروع حمله ی آمریکا ، اخبار سیمای مجاهدین و موضع گیری های آنان تا آخرین روزهای جنگ نیز جانبدارانه و به نفع صدام و تقریباً تکرار همان ادعاهای رژیم مبنی بر شکست نیروهای اشغالگر بود . مانند سقوط هلیکوپترهای آپاچی ، مصاحبه های سعیدالصحاف وزیر تبلیغات عراق و … تحلیل خبرنگاران و افسران نظامی مبنی بر طولانی شدن جنگ ، کشته شدن افراد بیگناه و مردم عادی به خصوص کودکان و زنان ، کافی است به موارد زیر که از سیمای مجاهد پخش ش
تلاش خانواده های دردمند برای دیدار با عزیزانشان در لیبرتی تعداد ۲۴ نفر از خانواده های افراد گرفتار در فرقه رجوی در اردوگاه لیبرتی در عراق، از استان های یزد، خوزستان، و خراسان رضوی، جهت تلاش برای دیدار با عزیزان اسیرشان به عراق آمده و به پشت درهای بسته اردوگاه لیبرتی مراجعه نمودند. خانواده ها […]
علیرغم این که قول داده شده بود ۷ روز قبل از حمله ی آمریکا ، سازمان مطلع خواهد شد و نیروها به مواضع اختفا خواهند رفت ، ولی این اتفاق نیفتاد و تنها در تاریخ ۲۷/۱۲/۸۱ به نیروها اعلام شد که به مواضع اختفا نقل مکان نمایند و هر چند قرار بود انتقال نیروها در مدت ۴۸ ساعت عملی گردد ، ولی نیروها با دستپاچگی و ظرف مدت زمان ۲۴ ساعت منتقل شدند و مدت زمانی نگذشت که جنگ در عراق شروع شد
واقعیت این بود که هر کسی وارد عراق می شد به نظر من اول می بایست از جانش می گذشت چرا که هر لحظه ممکن بود یک بمب جلوی پای آدم منفجر بشود ، همه جا داغون و خیلی جاها و خیلی خونه ها هم با خاک یکسان شده بود ، مردم عصبی و وحشت زده بودند ، در آن فاصله ای که به اشرف رسیدیدم حداقل صدای ۱۰ انفجار را خودم شنیدم و مستمرا به خودم فحش می دادم که این چه کاری بود من کردم و برای چی به اینجا آمدم .
رمز این نابودی و این سرافکندگی و شرمساری بعد از پنجاه سال حرکت و فعالیت نابود کننده خانواده ها و فراریان از دست من بوده است .
آری! سازمان منافقین رجوی در پنجاهمین سالگردش، با شورای مرکزی سرافکنده خود غلط میکند که دیگر ازحقوق محرومان و زحمتکشان دفاع کند .
سى و پنج سال پیش وقتى که منتظرتولدت بودیم مصطفى میگفت میدانم دخترى در راه است هدیه ى خداوند بزرگ و شکر گزارﻳﻢ میگفتم از کجا میدانى که حالا دختر است میگف ﻣﻦ میدانم دختر است و اﺳﻤﺶکه هم نام اولین زن شهید صدر اسلام سمیه اﺳﺖ
در تاریخ ۱۶شهریور۹۴ یک روز پس از سالگرد سازمان فتح شده توسط فرقه مسعود رجوی، ودرهمزمانی حضور خانواده های دردمند دراطراف کمپ لیبرتی، این فرقه با نام شورای ملی مقاومت علیه خانواده های رنجدیده بیانیه ای صادر کرده وآنها راوابستگان نیروهای قدس و وزارت اطلاعات نامیده است که گویا برای سرکوب ساکنین لیبرتی به جلو لیبرتی آمده اند!
مسئولین شهرداری و ژاندارمری اورسوراواز تأکید کردند که هر گونه تبلیغ و بیان خواسته در اینجا آزاد است و ما از شما حمایت و حفاظت می کنیم. موقع بازگشت نیز به دستور فرمانده ژندارمری شهر اورسوراواز هفت ماشین ژاندارمری از جلوی ماشین ما و عقب آن تا کیلومترها بیرون شهر ما را اسکورت کرده و مدتی نیز احتیاطا جادۀ پشت سر ما را مسدود کردند تا در صورت حرکت تروریستهای فرقۀ رجوی برای تعقیب و مراقبت ما آنها را دستگیر کنند
بدنبال عزم و اراده جدی ام مبنی برخروج فوری ازتشکیلات سیاه وتروریستی رجوی درتاریخ خردادماه ۱۳۸۳ از جانب تشکیلات و پرسنلی وقت مجاهدین با مسولیت فرشته یگانه و سایر زنان جورواجور شورای رهبری با کارشکنی فراوان از برای اغفال بنده مواجه شدم وبا طرح پیشنهادات مختلف ارتقاء سطح کاری ولو اعزام به مقر مریم رجوی در اورسوراواز فرانسه و حتی ازدواج با جوانترین دخترعضو فرقه نتوانست برعزم راسخ من درجدایی ازاین جریان مخرب کنترل ذهن کوچکترین خللی ایجاد کند.
رجوی، با ذلت و خواری از اشرف اخراج شد، حالا هم کاری جز اختلال در روند انتقال افراد به خارج از عراق ندارد، چتر شومش را از سر انسان های بدبخت و بیچاره بر نمی دارد. هیچ سازمان و ارگان ذیربط و مسئولی هم برای نجات و کمک به اعضای گرفتار در فرقه ضد بشری رجوی قدمی بر نمی دارد. حتی از سازمان ملل هم کاری ساخته و پرداخته نیست.
در یکی از این گروه ها نام خانم سمیه محمدی دختر آقای مصطفی محمدی و نام امیر اصلان حسن زاده پسر خانم عبداللهی به چشم می خورد. با تبریک به این پدر و مادر شجاع و قهرمان که برای آزادی فرزندان خود در طی سال های اخیر تلاش های زیادی نمودند. امیدواریم که روزی شاهد رهایی و دیدار همه اسیران با خانواده هایشان باشیم
نباید به حرفهای دروغ خوک زرد ضریب داد.
در روزگاری هستیم و بدخواهان شروری داریم که به سرعت دروغها را گسترش میدهند و با انواع شایعات اتحاد و همبستگی بین ملت ایران را بر هم میزنند. اعتراض بهحق ملت را به نفع آشوب و تخریب مصادره میکنند و مردم میمانند که در این شرایط چه باید بکنند؟
جمعیت فتنهگر منافقین با ارائه تصاویر اغراق شده در رسانههای خود، علاوه بر استهزا و عیبجویی از سوژهها، مسائل کلان و مهم را فاقد اعتبار و اهمیت نشان داده یا حقایق را وارونه جلوه میدهند.
رسانههای متعلق به منافقین در فضای مجازی به طور پیوسته، مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیتهای مناطق مرزی و ... را بزرگ نمایی و برجسته میکنند.
بررسی آماری پرونده شهادت ۱۰۶ شهروند ایرانی در طول ماه آبان، طی دهههای گذشته توسط منافقین، نشاندهنده الگویی سیستماتیک از عملیاتهای تروریستی است که توسط سازمان مجاهدین خلق به اجرا درآمده است.
زهرا نوربخش، خواهر یکی از قربانیان تشکیلات تروریستی منافقین میگوید: کشورهای غربی چرا از منافقین حمایت کرده و به آنها جا و مکان دادهاند، چرا پاسخگوی ما نیستند؟
«تحلیلی که از جریان ۵ مهر گفته بودند این بود که بعد از انجام دادن یکسری تظاهرات مسلحانه و شورشی در شهریور ماه ۶۰ و سنجیدن شرایط جامعه باید این تظاهرات مسلحانه را به شکل کیفیتر به نمایش گذاشت تا مردم با دیدن این صحنهها برانگیخته شوند...»
پنجم مهرماه ۱۳۶۰، روزی بود که منافقین در توهمی ابلهانه، آن را بهعنوان «۲۲ بهمن دوم» در نظر گرفته بودند که به نمادی از شکست فضاحت بار برای این تشکیلات خائن تبدیل شد.
در نظام جمهوری اسلامی، اصل بر زندان نرفتن و عفو و بخشودگی مجرمان (مگر مجرمان خاص) است.
در جریان رقابتهای بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی خانم فرشته حسنزاده، ورزشکار تیم ملّی مویتای بانوان ایران، موفق به کسب مدال نقره شد و پس از بازی فینال در گفتوگو با خبرنگار حاضر در سالن مسابقات گفت: «دوست داشتم که مدالم طلا بود و آن را تقدیم رهبر انقلاب میکردم […]