• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

وقتی فرمانده هرزه‌ی فرقه تروریستی تکفیری رجوی بدون روزه افطار کرد!

  • کد خبر : 8883
  • 09 ژوئن 2017 - 11:54

مریم رجوی سرکرده فرقه تروریستی تکفیری منافقین نشستی با حضور شخصیت های معارض از کشورهای سوریه، یمن، فلسطین، اردن و الجزایر در اورسوراواز واقع در شمال فرانسه برگزار کرد. در این مراسم که هدف از برگزاری آن عوام فریبی و گول زدن افکار عمومی بود مریم رجوی و مهمانان روزه نگرفته افطار کردند!

مریم رجوی که هیچ بویی از انسانیت و شرافت نبرده اصلا نمی داند ماه رمضان چیست و و از این ماه مبارک استفاده ابزاری می‌کند. بسیار شینع و چندش آور است کسی که دستش به خون هزاران نفر از مردم بی‌گناه آغشته شده و از خنده‌های چندش‌آورش هزاران گریه و ضجه بی‌گناهان پیداست، ادای آدم‌های مذهبی را در می‌آورد و به یاد خدا می‌افتد!

 
 فرقه رجوی که خیلی زود از همان اهداف اولیه خود نیز عدول کرد و اعضای آن که دیگر منافقین شده بودند، اعضای شکست خورده رجوی به شمار می رفتند، بعد از پیروزی انقلاب تصمیم گرفت راه خود را از مسیری که ملت ایران در پیش گرفته بود جدا کرده و رو در روی مردمی قرار بگیرد که زمانی فلسفه وجودی خود را خدمت به آنها می دانست.

در سال های ابتدایی دهه ۶۰، منافقین به دستور رجوی و دیگر سرکردگان این فرقه مضمحل شده، عملیاتی با عنوان «مهندسی» را طراحی و اجرا کردند، هدف از اجرای این عملیات وحشتناک و بی رحمانه، اعتراف گیری از هر کسی بود که گمان برده می شد با سپاه پاسداران و کمیته در ارتباط است، در این بین حتی افراد به ظاهر مذهبی هم از شر منافقان در امان نبودند چرا که بسیاری از قربانیان این عملیات طی آن سال ها، کسانی بودند که فقط چهره مذهبی داشتند.

انتهای ‍پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8883

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد