• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

پرونده گرگ ها ۱

  • کد خبر : 717
  • 04 ژانویه 2015 - 6:50

پرونده ی گرگها 

 گرگی که میخواهد به گله گوسفندی حمله کند، شروع به فریب دادن چوپان می کند وبا حیله و نیرنگ حیوانی خود ، دراولین فرصت ، طعمه ای که از قبل نشان کرده به چنگ میآورد وبا خیال راحت ، حداقل لاشه را می خورد و ما بقیه لاشه گوسفند را برای کرکسان و روباهان وشغالان باقی می گذارد واما به خاطر نیت پلید و خائنانه ای که دارد ،مابقی گوسفندان  را تاجائی که می تواند از بین می برد که به این صورت زهر چشمی از چوپان بگیرد که دیگر سد راهش نشود.

جنایت و خیانت های گرگ گله ی ما بی شباهت به جنایات گرگ درنده ا ی همچون مسعود و مریم  نیست که درعرض سی سال با اسیران خود و یا حتی با فرماندهان خود به نام هایی همچون مهدی افتخاری چه کرد ؟

شکنجه گران و زندانبان هایی همچون کاک عادل ، بتول رجائی و مهوش سپهری چه مصیبت ها و شکنجه ها  بر اسیران مخالف  خود نکردندو چه تعداد از اسیران مخالف خودرا تاسرحد مرگ شکنجه نکردند! و به دلیل همین شکنجه های جسمی و روحی چه تعداد از ساکنان اشرف دست به خود سوزی نزدند! و چه تعداد  را به بهانه اعزام به ایران در ورودی مرز ایران ،با شگردهای مختلف به کشتن ندادند! وهزاران جنایات دیگر که درهمین اشرف فرو پاشیده در عرض سی سال زندانی واسارت ،اتفاق نیافتاد!

Kak Adel

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید..

دژخیمان فرقه رجوی خانواده ها ی بسیاری را نیز فریب دادند ،بعد از چندین سال بی خبری خانواده ها از سرنوشت فرزندان خود ، نفرات فرقه رجوی،  این اسیران را با شکنجه و تهدید ، وادار می کردند با خانواده بی خبر خود درایران تماس گرفته و به دروغ اعلام کنند : “که من از مسیر عراق به آلمان آمده ام اگر شما هم می خواهید می توانید با کمک مالی ومعنوی نیروهای ایرانی که در عراق مستقر هستند بی دردسر وارد کشور آلمان ویا دیگر کشورها شوید” .

فریب خانواده ها واطمینان آنها به این مسئله که :عزیزانشان در کشورهای اعلام شده از جمله آمریکا و آلمان و ایتالیا وغیره ، مستقر و مشغول زندگی هستندتا چندین سال ادامه می یابد تا اینکه درسال ۱۳۸۸ اعزام خانواد ها به عراق جهت ملاقات با عزیزان خود که درحصار وچنگ دژخیمان رجوی بوده آغاز و چهار سال تحصن شبانه روزی ادامه می یابد ، حضور جداشدگان و ستم دیدگان فراری از فرقه در کنار خانواده هاو افشاگری های آنها ،باعث می شود  پدران و مادران بی خبر از همه جا ،متوجه اوج فریب ونیرنگ این فرقه منفور و خیانت کار بشوند.

نیرنگ و فریب در این فرقه علاوه بر فضای حقیقی در فضای مجازی نیز بیداد می کند به طوری که اخیرا” دریکی از سایت های این فرقه  به نام ایران افشاگر ، برای توجیح کشتار وشکنجه اسیران دربند سی ساله در قلعه الموتی رجوی،کلیپی به نام “پرونده ” که مجریان آن از قبل بطور کامل توجیح شده بودند پخش شده که فعالیت خانواده ها را برای دیدار و رهایی فرزندانشان زیر سئوال می برد تا از این طریق بتوانند نقاب میش را همچون سالهای گذشته در چهره گرگ درنده ای چون مریم ومسعود حفظ کنند .

مجریان این برنامه:حسن نظام الملکی ، محسن نیک نامی و امیر حسین افضل نیا هستند که برای مجری گری “اجباری “کاندید شدبودند .

در قسمتی از این کلیپ ،نظام الملکی اظهار می دارد که :

“اعزام اکیپهای مختلف از مزدوران باتسهیلات ولایت در شعب مختلف و گوناگون وزارت اطلاعات به ژنو تحت عنوان خانواده های مجاهدین ، برخی از این مزدوران همان عواملی بودند که سالها ی گذشته با سیصد بلند گو باعث شکنجه روحی وروانی وبا عربده کشی شبانه روزی مجاهدین را تهدید می کردند که اشرف را به خاک وخون می کشیم  تا برای نفوذ در ارگان های ملل متحد شنوده ای پیداکنند  این افراد خودشان را از خانواده های مجاهدین و خانواده اشرفی ها معرفی ومدعی شدند که مجاهدین مانع دیدار آنها با فرزندانشان می شود “.

در جواب این مزدور خود فروخته به عرض می رساند “ما خانواده ها در عرض سی سال ، غافل از نیرنگ و حیله فرقه تروریستی رجوی بودیم و هیچ گونه شناختی از اشرف و شریف (مهدی ابریشمچی) نداشتیم ،به همین دلیل جزء مزد بگیران ،مزدوران ، اجیر شدگان نظام ایران و اطلاعاتی !!!!!نبودیم ، اما وقتی بعداز چندین سال بی خبری ازوضعیت  فرزندانمان ،فهیمدیم چگونه با حیله ونیرنگ آنها را ربوده و وارد قلعه الموتی کردند شدیم مزدور!!!!!!!!!! چون !!! فریاد زدیم چرا فرزندان بی گناه ما را در زندان اشرف اسیر وشکنجه می کنید واجازه حتی چند ثانیه ملاقات را نمی دهید؟

Farib

چرا فرزندان ما را با هزار نیرنگ و شیادی به بهانه زندگی بهتر ، وارد این مقر شیطانی کردید؟

چرا فرزندان ما را تهدید می کنید که به پدر و مادر خود سنگ بزنند و فحاشی  کنند ؟

Farib 2

چرا فرزندان ما رامجبور کردید که از زن و فرزندشان جدا شوند؟

چرا طلاق اجباری در فرقه مرسوم شد ؟.

چرا ازداواج درفرقه ممنوع شد؟

چرا رجوی با هزاران نفر از زنان متعلقه و دختران باکره این ملت ازداواج اجباری کرد ؟

چرا رجوی ها دختران این ملت را عقیم کردند؟

چرا خواب دیدن در فرقه تروریستی رجوی ملعون ممنوع و توام با شکنجه و اعدام بود؟

چرا درفرقه انواع عملیتات ها به بهانه شکنجه ،صورت می گرفت .؟

چرا دختران این ملت  را به  بهائی اندک و برای بقای رهبر خود به خوابگاه فرماندهان و نظامیان ارتش عراق و آمریکا فرستادید؟

چرا اسیران را همچون نداحسنی و صدیقه مجاوری وادار کردید که دست به خود سوزی بزند ؟

چرا در اشرف شش کیلومتر در شش کیلو متر نزدیک به چهل زندان وشکنجه گاه وجود داشت ؟

چرا به خانواده ها و به پدران ومادران پیر و سالخورده لقب ام الفساد دادید ؟

Nale

وهزاران چراهای وجنایتهای دیگر که درسایتهای جداشدگان و خانواده ها هرروزافشا و به اطلاع عموم ملت ایران ودنیا می رسد.

Tahason

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=717

نوشته های مشابه