• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

نامه سرگشاده خانواده های اسیران فرقه رجوی به رئیس جمهور فرانسه

  • کد خبر : 5747
  • 15 ژوئن 2016 - 14:37

نامه سرگشاده

خانواده های اسیران فرقه رجوی

به رئیس جمهور فرانسه

olandجناب آقای فرانسوا اولاند

رئیس جمهور محترم فرانسه

سلام

گروهک تروریستی منافقین که با اجازه دولت فرانسه توانسته محل امنی را برای فعالیت های جنایتکارانه خود انتخاب کند ، هم اکنون در تلاش برای برگزاری همایشِ گرامیداشت جنایت های خود در ایران می باشد.

 

این همایش که در ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد یاد آور دست به سلاح بردن این گروهک و فعالیت های تروریستی آنها در ایران می باشد .

این گروه  در ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰ برای سرنگونی انقلاب مردمی ایران  بر روی مردم بی گناه این کشور انواع سلاح های سرد و گرم را به کار برد تا بتواند قدرتی چون داعش امروزی در منطقه باشد و می دانیم کشور شما نیز از قربانیان تروریست های داعش بوده که نمونه این جنایت ها اخیرا در کشور شما اتفاق افتاد.

مریم قجر عضدانلو یکی از سرکردگان این گروهک است که از برنامه ریزان این همایش بوده و مادران زیادی را در حسرت دیدار عزیزانشان داغدار نموده است. این جنایتکار حتی خواب دیدن پدر ، مادر ، همسر  و ملاقات  یا ارتباط تلفنی را برای اعضای این گروهک ممنوع کرده است.Family acult 04

این ممنوعیت ها در حالی است که در طول سی سال یکبار هم اجازه ملاقات با خانواده ها به اعضای این گروه داده نشده و این موضوع مخالف شعارهای حقوق بشری آن کشور می باشد .  حال درخواست قانونی خانواده های اسیران دربند این گروهک تروریستی از شما این است در اسرع وقت جلوی این همایش تروریستی را بگیرید که اگر این کار را نکنید آلودگی های این فرقه دامن کشور شما را نیز خواهد گرفت.

همچنین ما خانواده های اسیران گروهک تروریستی منافقین چند سوال از شما داریم که امیدواریم با توجه با سابقه دیرینه کشور فرانسه در مسائل حقوق بشر و حقوق بین الملل پاسخ های مناسبی دریافت نماییم.

-چرا زنان و مردان ایرانی دربند این گروهک اجازه دسترسی به اولیه ترین وسایل ارتباط جمعی ندارند و نمی توانند با خانواده های خود ملاقات داشته باشند؟

چگونه است که جنایتکار تروریستی همچون مریم قجر عضدانلو از سرکرده های این گروهک در کشور شما آزادانه به فعالیت های تروریستی دست می زند و کشور شما برخورد قاطعی با آن  نمی کند؟

در پایان اعلام می دارد خانواده های اسیران دربند این گروهک ترویستی خواستار تغییر سیاست های کشور فرانسه و  برخورد قاطع با آنها هستند و پیگیر حصول نتیجه نهایی از مراجع و نهاد های بین المللی می باشند.

Family acult 01 Family acult 02 Family acult 03

خانواده های اسیران فرقه رجوی

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5747

نوشته های مشابه

16آوریل
سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند
سیداحمد آقامیری، فرزند شهید ترور خواستار شد

سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند

16آوریل
آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام
فعالیت های مشکوک در آستانه فروپاشی فرقه تروریستی رجوی در اشرف ۳

آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام