• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
در جلسه مخفیانه نماینده رژیم اسرائیل با سرکردگان فرقه رجوی در آلبانی چه گذشت؟

دستور سازمانی به عناصر ستاد داخله مبنی بر تولید محتوای جعلی در حوزه اقتصادی

  • کد خبر : 45828
  • 15 آوریل 2024 - 10:49

در پی حمله تلافی جویانه شب گذشته ایران علیه رژیم صهیونیستی، یک مقام اطلاعاتی این رژیم برای انجام عملیات روانی در داخل ایران، با مسئولان این فرقه در آلبانی گفتگو کرده است.

به گزارش فراق، همزمان با حمله تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، افسر اطلاعاتی مستقر در سفارت اسرائیل در کشور آلبانی، با حضور مخفیانه در مقر اشرف۳ ، جلسه هماهنگی برای تغییر جو رسانه‌ای داخلی و تبدیل شکست اسرائیل به پیروزی و جهت‌دهی موج‌ها به سمت چالش اقتصادی برگزار کرده است.

در این جلسه که با حضور کادر ستاد اجتماعی و ستاد اطلاعات فرقه در حضور عباس داوری، زهرا مریخی، مژگان پارسایی و مهدی ابریشمچی با دو نفر از عوامل سفارت رژیم صهیونیستی برگزار شد، مقرر شد که عناصر فرقه رجوی در داخل نسبت به تولید محتوای جعلی از صف‌های بنزین و دلار و برخی اقدامات میدانی نظیر شعارنویسی اقدام کنند.

همچنین عناصر این فرقه در حوزه رسانه و شبکه‌های اجتماعی نسبت به شکست صد درصدی اهداف جمهوری اسلامی و جهت دهی موضوعات به سمت ایجاد رعب و وحشت از پاسخ اسرائیل تا زمینه‌سازی برای ایجاد برخی شورش‌های اقتصادی تمرکز داشته باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45828