• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

کودک سربازانی که رجوی آن‌ها را از جمع کردهای «رُمادی» ربود

  • کد خبر : 45650
  • 07 آوریل 2024 - 10:42

کودک‌ربایی فرقه رجوی منحصر به ایران، ترکیه و پاکستان نیست. جانیان فرقه از هرکجا که توانستند، اقدام به فریب و جذب نیرو کردند. سال ۱۳۷۵ به دنبال کمبود نیرویی شدید، سران فرقه به دستور شخص رجوی به فکر افتادند که از اردوگاه رمادی عراق و از بین خانواده های کُرد که در آنجا بودند به جذب نیرو بپردازند.

بسیاری از خانواده‌های اکراد که در اردوگاه رمادی زندگی می کردند با مشکلات اقتصادی روبرو بودند. در برخی موارد که فریب و یاوه سرایی‌ها جواب نمی‌داد دختران و پسران خانواده های فقیر را با پول خریدند و تعدادی از آنها را به کمپ اشرف بردند. رجوی تا سال ها از مردم آن منطقه سوءاستفاده‌های زیادی نمود. اغلب آن نگون بختان که زیر هجده سال و نوجوان بودند در کمپ اشرف به بیگاری گرفته شدند. دختران با وجود سن کم و ضعف جسمی به کارهای سنگین و سختی در قسمت های نظامی، پشتیبانی رزمی و امور تاسیساتی مشغول بودند و مورد تبعیض های زیادی قرار گرفتند. با آنکه تمام خانواده های آنها در عراق بودند به آنها نیز اجازه تماس و ملاقات نمی دادند.

در ادامه اسامی و تصویر برخی از آنان که به دست فراق رسیده منتشر می شود:

فاطمه نوری ۱۵ساله

ناهید نوری ۱۶ ساله

سارا نظری ۱۴ساله

لیدا نظری ۱۶ساله

گیسیا نظری ۱۴ساله

گلاویژکهزادی ۱۴ساله

مهتاب محمودی ۱۴ساله

سمن قبادی ۱۵ساله

سوسن قبادی۱۷ساله

مرضیه قبادی ۱۴ساله

صبریه شفابین۱۴ساله

شکریه شفابین۱۵ساله

فهیمه حیدری۱۵ساله

پروانه حیدری۱۶ساله

یادآوری می شود برخی از این افراد پس از انتقال به آلبانی و باآگاهی از ماهیت تشکیلات مخرب و فاسد فرقه جدا شده و به سوی زندگی جدید خود رفتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45650

ثبت دیدگاه

  1. آفرین و دست مریزاد به دست اندرکاران ومسولین پرتلاش ودلسوز سایت روشنگر فراق که زوایای پنهان پروژی گثیف وضد انسانی کودک ربایی فرقه تروریستی رجوی ازکمپ رمادی را افشا کردند وتمامیت تشکیلات رجویها را دراین خصوص به چالش کشیدند که بنده هم نه به اسم ولیکن به قیافه دختران و همچنین پسران فقیرو بیسواد ایرانی مقیم کمپ های رمادی وحله را دیده واشنایی داشتم و بدین سان برصحت وسقم مطلب منتشره گواهی میدهم .
    لازم به ذکراست که رجویها نه فقط تنها درسال ۱۳۷۵ بلکه درخرداد سال ۱۳۶۷ بعد ازشکست مفتضحانه درعملیات موسوم به فروغ جاویدان هم ازکمپ های رمادی و حله با فریب ونیرنگ ازفرزندان فقیر و بیسواد اکراد عضو گیری داشته اند