• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
پسر کو ندارد نشان از پدر

فرزند مسعود کشمیری هم برای رجوی قُد قُد می‌کند

  • کد خبر : 45300
  • 26 مارس 2024 - 13:04

فردی که در تصویر می بینید، پسر مسعود کشمیری است و نامبرده برای گرفتن سهمیه پدرش از سفره فرقه، هر از گاهی برای آن ها قُد قُد می‌کند.

به گزارش فراق، نامبرده که با گذرنامه‌های جعلی بین فرانسه و کشورهای اروپایی تردد دارد، در تجمع های فرقه در این کشورها نقش اجرایی بر عهده دارد.

خرداد ماه سال گذشته بود که خبر به درک واصل شدن مسعود کشمیری در خانه امن فرقه در پاریس منتشر شد و فرقه رجوی هم به همین جهت بعد از این جریان حسابی هوای جیب این جنایتکارزاده را دارد تا مبادا علیه آن ها موضع گیری کرده یا افشاگری کند.

مسعود کشمیری متولد ۱۳۲۹ و فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران از سال‌های پیش از انقلاب جذب سازمان مجاهدین خلق شد. او پس از پیروزی انقلاب هم مخفیانه عضو «سازمان» باقی ‌ماند و به سمت جانشین دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز دست یافت.

با آغاز اعلان جنگ مسلحانه سازمان مجاهدین خلق علیه جمهوری اسلامی و پس از وقوع حادثه‌ تروریستی هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در ساختمان حزب جمهوری اسلامی که به شهادت محمد بهشتی رئیس شورای عالی قضایی و جمعی از اعضای این حزب منجر شد، ترور اعضای هیئت دولت در دستور کار سازمان قرار گرفت. مسعود کشمیری انجام این مأموریت را به عهده گرفت و عامل انفجار دفتر نخست‌وزیری در هشتم شهریور۱۳۶۰ شد.

کشمیری پس از این حادثه تروریستی از ایران خارج و تا سال‌ها بعد اخبار ضدونقیضی درباره احتمال کشته‌شدن وی یا محل زندگی‌اش در رسانه‌ها منتشر می‌شد.

تصویر زیر همزمان با انتشار خبر کشته شدن وی در خانه امن فرقه در حومه پاریس منتشر شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45300

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!