• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
محمدرضا ترابی

حاضرم جانم را فدا کنم تا حقیقت «مجاهدین» نمایان شود / تهدید قربانیان توسط سگ‌های رجوی در اروپا / علی  درودی جوان ۵۰ ساله رجوی کیست؟

  • کد خبر : 44940
  • 09 مارس 2024 - 10:56

محمدرضا ترابی از قربانیان فرقه رجوی خطاب به مزدوران این فرقه گفت: هر چقدر مرا تهدید کنید صدایم را بیشتر بالا می برم و حاضرم جانم را برای حقیقت فدا کنم تا ماهیت واقعی شما به مردم ایران نمایان شود.

به گزارش فراق، ترابی که به جهت افشاگری‌هایش از ماهیت فرقه تروریستی رجوی همیشه مورد حمله مزدوران رجوی بوده این بار با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود نوشت: از چند روز قبل، حامیان سازمان مجاهدین خلق من و خانواده‌ام را تهدید می‌کنند. امروز، یکی از آن‌ها برای دومین بار با من تماس گرفت و در حضور همسر و فرزندم من و خانواده‌ام را تهدید کرد. خوشبختانه، این بار آن را ضبط کرده‌ایم و پلیس را مطلع کرده‌ایم.

این هزینه‌ی گفتن حقیقت درباره‌ یک فرقه شیطانی است که خود را اپوزیسیون معتبر ایرانی جا می‌زند. در همینجا اعلام می‌کنم که من و خانواده‌ام سازمان مجاهدین خلق و به‌طور خاص شخص مریم رجوی را برای هر گونه آسیب به من مسئول و پاسخگو می‌دانیم.

به سازمان مجاهدین خلق می‌گویم: شما نمی‌توانید من را با تهدید ساکت نگه دارید. من صدایم را بلندتر خواهم کرد. زمانی که شما در عراق مخالفین خود را شکنجه، به قتل می‌رساندید و سربه نیست می‌کردید، گذشته است. اینجا اروپا است و اعمال شما دارای پیامدهای قانونی است. این مورد مشخص را به دادگاه خواهم برد تا درس عبرتی برای دیگران شود.

اشاره محمدرضا ترابی در این ویدئو به علی درودی از مزدوران فرقه رجوی در آمستردام هلند است که برای سازمان قاچاق موادمخدر انجام می دهد.

نکته جالب اینجاست نام علی درودیِ ۵۰ ساله در واکنش خنده دار فرقه در مقابل بیانیه ۱۶۹ فعال سیاسی خارج از کشور در حمایت از مستند «بچه‌های کمپ اشرف» به عنوان جوان ایرانی عنوان شده است.   

محمدرضا ترابی چند روز پیش در افشاگری از پشت پرده سیاستمداران حامی فرقه رجوی نوشته بود: هفت سال در بخش سیاسی سازمان به عنوان مترجم همکاری کردم و از پشت پرده بسیاری از پول پاشی های مجاهدین برای خرید حامی هستم. خطاب به مجاهدین می گویم شما اگر مردمی بودید، حمایت ۷۰-۸۰ میلیون ایرانی را داشتید و نیازی به این حمایت ها نداشتید پس چون نیروی مردمی نیستید، مجبورید کلان هزینه کنید و برای خود اعتبار بخرید.

محمد رضا ترابی با نام مستعار ری ترابی که هم اکنون ساکن کشور آلمان است، از قربانیان فرقه رجوی بوده که کودکی خود را در این فرقه از دست داده است.

زهرا سراج، مادر وی هم اکنون داخل فرقه است و پدر او قربانعلی ترابی نیز در تصفیه‌های درون سازمانی مجاهدین خلق کشته شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44940

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!