• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
گفت‌و‌گوی فراق با شایان طوسی نژاد

قیام علیه فرقه رجوی را بر خود واجب می‌دانم / خانواده‌ها، اصلى‌ترین قربانیان فرقه

  • کد خبر : 44746
  • 28 فوریه 2024 - 12:21

مقدمه:کشور عزیزمان ایران در ۴۵ سال گذشته یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم بوده و هست. گروه‌های تروریستی مختلفی که در رأس آنها مجاهدین خلق قرار دارند، در طول این سال‌ها تمام اقشار جامعه ایران را مورد هدف قرار داده و خانواده های بسیاری را داغدار کردند. بیش از ۱۷ هزار شهروند بی‌گناه تنها به دست این گروه به شهادت رسیده است. طنز تلخ ماجرا اینجاست که سران این فرقه در حالی خود را در کشورهای اروپایی به عنوان قربانیان حقوق بشر معرفی می‌کنند که در واقعیت، قاتل، جانی و خیانتکار هستند و آثار و پیامدهای وحشتناک اعمال آنها در جامعه ایران همچنان ادامه دارد.

این فرقه با وجود اینکه داخل کشور منفور بوده و هیچ جایگاهی ندارد اما اکنون در کشورهایی اروپایی و آمریکا در قالب چهره دایه مهربان‌تر از مادر ظاهر شده و از بسترهای مختلف فضای مجازی و کانال‌ها بر هیجان‌ها و مشکلات مردم ایران سوار شده و ملت به ویژه جوانان را تشویق به ایجاد آشوب و اغتشاش در ایران می‌کند.

آن ها حرف از آزادی می‌زنند، ولی درون خود آزادی ندارد، ازدواج، حرف زدن دو نفر با یکدیگر، انتخاب رنگ لباس و تصمیم‌گیری درباره مسایل مربوط به زندگی شخصی در این فرقه ممنوع است. حتی فکر کردن و گفتن چنین روایت‌هایی خیالی و قصه‌گویی و رویاپردازی به نظر می رسد، اما واقعیت است، واقعیت فرقه تروریستی رجوی.

با این مقدمه و به بهانه ضرورت مقابله و افشاگری از اقدامات این جنایتکاران، گفت‌و‌گویی با شایان طوسی‌نژاد، جوان ایرانی ساکن سوئد و نماد شجاعت و غیرت ایرانی در کشورهای اروپایی داشتیم که پرچم مبارزه با این جریان را همراه دوستانش به دست گرفته و با وجود ضربه‌هایی که در این راه از سوی منافقین متوجه ایشان شده، ذره‌ای از عقاید و اقدام های خود عقب نشینی نکرده است.

تاریخچه سیاه فرقه رجوی پر از جنایت، خیانت و وطن فروشی است. آن ها هنوز هم به گمراه کردن نوجوان ها و جوان هاى ما با جنگ رسانه اى و تبلیغات دروغ مشغولند و متاسفانه به دلیل برخی کم کارى ها، بسیاری این فرقه و اعمالشان را نمی شناسند و باز فریبشان را می‌خورند.

امروز در راس هرم وطن فروشان و تروریست هاى علیه ایران چه در رسانه و چه در بطن جامعه، سازمان منافقین رذل قرار گرفته و این به کرار در زمان ها و شرایط مختلف با اسناد و رفتار این فرقه اثبات شده است. جامعه بین‌الملل همچنان به دلیل کوتاهى‌هایی که در گذشته شده در مقابل جنایات و رفتار این فرقه سکوت کرده و محکم پشت آنها ایستاده. آن ها علیه شهروندان و نظام جمهورى اسلامى ایران دادگاه بین المللى تشکیل دادند، پس من و امثال من تحمل سکوت بیش از این را نخواهیم داشت و قیام علیه این جماعت و حامیانشان را بر خود واجب می دانیم.

مزدوران رجوی در کشورهای اروپایی عده‌ای پیر و فرسوده، ناتوان و حقیر با شرایط زندگى بسیار دشوار هستند. آن‌ها تنها و بى‌خانواده بدون شغل و تحصیلات با گدایى از دولت‌ها و گرفتن کمک اجتماعى از سیستم حمایت از بى‌بضاعتان و جیره سازمانى روزگار می‌گذرانند.

فرقه رجوی توسط وحوش فرسوده خود با حمله به هر فرد یا حزبى که با ایدئولوژى مرده و ترسناکشان همراه نباشد سعى در اعلام موجودیت و حضور در صحنه دارد.

تجمع در مقابل مراکز اسلامى و دیپلماتیک با شعارهاى تکرارى، حمله به ایرانیان حتى دیگر گروه‌هاى اپوزوسیون و اتهام زنى هاى تکرارى و توهین و در صورت توان ضرب و شتم و از این قبیل داستان هاى نخ نما شده، کار هر روز مزدوران رجوی در کشورهای اروپایی است.

بنده به همراه دوستانم دو مرحله نمایشگاه افشاگرى جنایات منافقین در سوئد و هر بار به مدت دو روز در مقابل دادگاه مرکزى استکهلم و پارلمان این کشور برگزار کردیم. این نمایشگاه ها درست زمانى بود که مزدوران رجوی علیه شهروند ایرانى آقاى حمید نورى و نظام جمهورى اسلامى ایران، رهبر عزیزمان حضرت آیت الله امام خامنه اى، رییس جمهور محترم ما، سید بزرگوار آقاى رئیسى و رئیس محترم قوه قضاییه حاج آقاى اژه اى با عناوین و جرائم  دروغین، لجن پراکنی می کردند.

در این نمایشگاه‌ها، تصاویر و نوشته‌هایی که تبیین کننده بخش کوچکی از جنایات هولناک منافقین بود، در مقابل دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

استقبال از نمایشگاه های یادشده گسترده بود و تعدادی از عناصر وابسته به فرقه تلاش کردند نظم نمایشگاه را برهم بزنند که با مقاومت ایرانیان مقیم، تلاش آن‌ها ناکام و نمایشگاه به کار خود ادامه داد.

بله دو روز هم در شهر دوسلدورف آلمان نمایشگاه داشتیم و روزانه براى مردم آنجا از حمایت دولتهایشان از وحوش تروریست رجوی گفته و خطرهای حضور این گروه در کشورشان را یادآوری می‌کردیم.

به جهت حضور فرقه رجوی در آلبانی و اهمیت تبیین جنایت های فرقه تروریستی رجوی در این کشور یک نوبت هم در شهر تیرانا آلبانى، نمایشگاه کتاب براى مردم و شهروندانى آلبانیایی داشتیم. بنده جز خداوند از احدی یا کشوری ترسی ندارم.

بهترین راه همان فرمان امام ماست؛ «جهاد تبیین». مردم خودمان به خصوص نسل جوان و نوجوان و مردم کشورهاى دیگر باید از سابقه این تروریست ها باخبر شوند.

رسانه اصلى ترین و قدرتمندترین نقطه براى زدن و بر ملا کردن دروغ ها و ماهیت این فرقه هست. متاسفانه در سال های گذشته توسط برخی مسئولین در این حوزه کم کارى و در جاهایى سرپوش گذاشته شده است. در این باب اقیانوس صحبتها داریم که در یک متن قابل توضیح نیست.

فرقه همین است و هیچ چیز به جز خواسته سران، برایشان اهمیت ندارد. انسانیت، شرافت، حق و حقانیت، جان ٨٩ میلیون نفر مردم ایران و حتی اعضای خودشان در این فرقه جایگاهی ندارند. قلاده سرکردگان این فرقه در دستان صهیونیستها، آل سعود و آمریکایى هاست که براى خوش رقصى و اثبات سرسپردگیشان از هیچ جرم و جنایت، خیانت و رذالتى علیه مردم ایران کوتاهى نکردند و نخواهند کرد. فرقه رجوى از ابتدا دشمن اصلى انسانیت و خانواده بوده و هست.

فرقه رجوی با کشتن روح افراد و انسانیت آنها، اعضایش را به مشتى جنازه متحرک تبدیل کرده که مثل ویروس تنها براى ضربه زدن و نابودکردن سدها و مخالفین سرانشان عمل می‌کنند.

فرقه رجوی با کشتن ذات فرد باعث جدا شدن از خداوند، جامعه، خانواده و حتى انسان بودن اعضایش می‌شود.

فرقه رجوى اصلى ترین قربانیانش خانواده و خانواده ها بودند و هستند، خانواده اعضایى که به خدمت در فرقه مشغولند و به آنها مى پیوندند.

خانواده شهدایى که به دست آنها کشته، ترور، سلاخى، شکنجه و مجروح شدند؛ خانواده هایى که در کشتارهاى اینها نابود شدند و آسیب دیدند مثل کردها در عراق (جنایت انفال) مثل شیعیان عراق که به دستور صدام ملعون توسط فرقه قتل عام شدند و بیش از ١٧٠٠٠ مردم خودمان در ایران.

خانواده یعنى تشکیل گروهى که با اتصال محکمى از محبت عشق تعصب، صداقت، فداکارى، پاکى و بدون منت در کنار هم هستند و هیچ چیز جز مرگ این زنجیره را از هم گسسته نخواهد کرد که با مطالعات و صحبتهاى بنده با جداشدگان از این فرقه این براى فرقه ها به خصوص فرقه تروریستى رجوى یعنى تضاد مطلق.

در فرقه رجوى تمام حق و حقوق از اعضا سلب و حقى که براى هر موجود زنده اى بدیهیست مثل ازدواج، انتخاب پوشش، آزاد بودن و آزاد گشتن در اجتماع، گفت وگو، اجازه و قدرت تصمیم گیرى، پرسیدن و بحث کردن در مورد مسائل ممنوع شده و در صورت کمترین لغزش با شدید ترین مجازات ها و شکنجه‌هاى روحى و جسمى و روانى مواجه می شوند.

خانواده نماد اصلى محکومیت این جماعت با این سیاهه از اعمال سیاهشان است.

فرقه رجوی در حالی شعار آزادى سر می‌دهد که ۴۵ سال است اعضای فریب خورده‌اش حتى حق داشتن هیچ یک از وسایل ارتباط جمعى را ندارند. آن ها همگى تبدیل به ابزارهای مریم قجر عضدانلوی روسپى و مسعود رجوى لجن برای وطن فروشى، منافع شخصى سران و اربابان سرانشان شدند.

مزدوران فرقه رجوی بارها مرا تهدید کردند و با پخش کردن تصاویر من در دانشگاه ها و مراکز علمی سعی داشتند چهره مرا تخریب کنند. این موارد موجب وارد شدن ضربه هاى معنوى و زمانى زیادی به زندگى من شده اما همچنان ایستادیم و می‌جنگیم. این هم فداى وطن و هموطنانمان. افتخار می‌کنم به این راهى که انتخاب کردم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=44746

نوشته های مشابه

07فوریه
تنها راه نجات از دام نفاق
رفتار با منافقان از دیدگاه پیامبر اکرم (ص)

تنها راه نجات از دام نفاق